Olander
Olander
:corn
Vad är det för fel på gamla hederliga 10cm breda plankan som man måste vara 4 på, 3 som håller i cykeln och en som håller foten på plankan?hållundan skrev:Nja, bland annat... Håller på att ta fram en insats till vanliga släp som underlättar lastning av MC, framförallt då man är ensam.
Massa fel. Eller, iallafall fel som motiverar oss att bygga en ny.morecore skrev:Vad är det för fel på gamla hederliga 10cm breda plankan som man måste vara 4 på, 3 som håller i cykeln och en som håller foten på plankan?
Väntar med spänning! och godjul förresten! (kanske något tidig, men vi har massvis med snöö!)
hållundan skrev:Nja, bland annat... Håller på att ta fram en insats till vanliga släp som underlättar lastning av MC, framförallt då man är ensam.
Zee skrev:![]()
Vart håller ni hus?
Sitter alla hemma och vinterdeppar?
Olander skrev:Vem vill bygga denna till mig?
http://www.flurl.com/uploaded/Dat_is_berehandig_12620.html
Zee skrev:![]()
Vart håller ni hus?
Sitter alla hemma och vinterdeppar?
Pluggar tredje året på utvecklingsingenjörsprogrammet.Nexor skrev:Vad pluggar du för nåt o var?![]()
PeP skrev:Jag var ute o körde en runda idag med XJn +5 grader det är hojväder![]()
Fy fan... Bildbevis!VR-8 skrev:Sitter framför bågen i vardagsrummet och njuter för fullt.![]()
![]()
Det kan fan itne bli bättre!VR-8 skrev:..........kommer senare..............
![]()
![]()
VR-8 skrev:![]()
..........kommer senare..............
![]()
![]()
ola_sandin skrev:Fy fan va läckert. Sen att det är en av de snyggaste hojarna som tillverkats gör ju inte saken sämre. Min hoj står i källaren eftersom det blir för jobbigt att släpa upp den i trappuppgången.
Silverryggen skrev:Fan asså, nu börjar jag bli desperat , får ju aldrig garaget... Har ju precis blivit singel nu så man har ju 70m2 för sig själv (3:a). Problemet är bara att jag bor på 2:a vån har trångt trapphus och en JÄVLIGT tung cykel ...
Nån som är sugen på att slita lite en helgdag??.. Jovisst är jag stark själv men satan va tung den är..
PS. Jag har massor med öl å whiskey.......................
Klart slut Niklas 7
hållundan skrev:Pluggar tredje året på utvecklingsingenjörsprogrammet.
Aha ok, själv är man maskinare inne på första året![]()
Silverryggen skrev:Fan asså, nu börjar jag bli desperat , får ju aldrig garaget... Har ju precis blivit singel nu så man har ju 70m2 för sig själv (3:a). Problemet är bara att jag bor på 2:a vån har trångt trapphus och en JÄVLIGT tung cykel ...
Nån som är sugen på att slita lite en helgdag??.. Jovisst är jag stark själv men satan va tung den är..
PS. Jag har massor med öl å whiskey.......................
Klart slut Niklas 7
ola_sandin skrev:Fy fan va läckert. Sen att det är en av de snyggaste hojarna som tillverkats gör ju inte saken sämre. Min hoj står i källaren eftersom det blir för jobbigt att släpa upp den i trappuppgången.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |