Halmstad

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
hållundan skrev:
Nja, bland annat... Håller på att ta fram en insats till vanliga släp som underlättar lastning av MC, framförallt då man är ensam.
Vad är det för fel på gamla hederliga 10cm breda plankan som man måste vara 4 på, 3 som håller i cykeln och en som håller foten på plankan? :tungan

Väntar med spänning! och godjul förresten! (kanske något tidig, men vi har massvis med snöö!)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
morecore skrev:
Vad är det för fel på gamla hederliga 10cm breda plankan som man måste vara 4 på, 3 som håller i cykeln och en som håller foten på plankan? :tungan

Väntar med spänning! och godjul förresten! (kanske något tidig, men vi har massvis med snöö!)
Massa fel. Eller, iallafall fel som motiverar oss att bygga en ny.

Funktionsmodell i skala 1:11 är klar och själva konstruktionstanken verkar hålla bra iallafall. Men, det är långt kvar.

God Jul själv. Vi har slask. Ovanligt va?

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
:hej

Vart håller ni hus?
Sitter alla hemma och vinterdeppar?

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Jag var ute o körde en runda idag med XJn +5 grader det är hojväder :)

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
_dsc0110vinterfrvaring.jpg

:fyllisar ..........kommer senare.............. :hihi :D

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
VR-8 skrev:
_dsc0110vinterfrvaring.jpg

:fyllisar ..........kommer senare.............. :hihi :D

Fy fan va läckert. Sen att det är en av de snyggaste hojarna som tillverkats gör ju inte saken sämre. Min hoj står i källaren eftersom det blir för jobbigt att släpa upp den i trappuppgången.

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
ola_sandin skrev:
Fy fan va läckert. Sen att det är en av de snyggaste hojarna som tillverkats gör ju inte saken sämre. Min hoj står i källaren eftersom det blir för jobbigt att släpa upp den i trappuppgången.

Fan asså, nu börjar jag bli desperat , får ju aldrig garaget... Har ju precis blivit singel nu så man har ju 70m2 för sig själv (3:a). Problemet är bara att jag bor på 2:a vån har trångt trapphus och en JÄVLIGT tung cykel ...
Nån som är sugen på att slita lite en helgdag??.. Jovisst är jag stark själv men satan va tung den är..
PS. Jag har massor med öl å whiskey.......................

Klart slut Niklas 7

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Silverryggen skrev:
Fan asså, nu börjar jag bli desperat , får ju aldrig garaget... Har ju precis blivit singel nu så man har ju 70m2 för sig själv (3:a). Problemet är bara att jag bor på 2:a vån har trångt trapphus och en JÄVLIGT tung cykel ...
Nån som är sugen på att slita lite en helgdag??.. Jovisst är jag stark själv men satan va tung den är..

Klart slut Niklas 7

Jag hjälper gärna till å lyfter in den, säg bara till. Perfekt att ha hojen inne, då kan man ju jobba med den så fort man får lust. Har du gjort nått på hojen än?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Silverryggen skrev:

Klart slut Niklas 7

Jag vet! :huvet Behöver oxå få tillgång till varmgarage nu. Men det verkar inte så ljust om man pratar med herrn som hyr ut. :(
Förutsatt att det inte blir nu i helgen så hör bara av dig om du behöver lyfthjälp :tummenupp

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
ola_sandin skrev:

Håller på med lite sexbelysning oxå............kommer snart en ny bild med softad belysning och bättre skärpa.. :tuttar

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy