Nicklas Ducati
Monster Halmstad
Nicklas Ducati skrev:2165166Hej! hänger mer än gärna med vid nästa torsdags körning! (Om det är väder för det)
Inget väder att köra hoj i idag (Suck)
Nicklas Ducati skrev:2165166Hej! hänger mer än gärna med vid nästa torsdags körning! (Om det är väder för det)
Nicklas Ducati skrev:2170914Inget väder att köra hoj i idag (Suck)
ola_sandin skrev:2175223Det finns inget dåligt hojväder, regnar det så kör man offroad och skiner solen så kör man landsvägshoj.
hållundan skrev:2175759SÖKES: Skrothoj, eller liknande. Behöver absolut inte fungera. Bara det ser ut som en hoj och har en "normal" hojvikt.
Kommer att nyttjas under UTEXPO.
Skicka PM eller ring på 0704-380546
Ha, ja, det finns ju det!Silverryggen skrev:2176030Finns väl ett par Aprilior här du kan låna.....?
Upp med bilder då, dämnit!belsebob skrev:2176846Hoj hoj,
Äntligen har jag fått hem min hoj,..... Men va fan? vad är det jag läser ovan?
-Jaha, jag får lov att lämna tillbaka den med en gång.
Men vilket jävla väder då.
Har du skaffat nytt garage eller kommer man att se den där du hade den förra, har ju min där trots ytterligare en mc-stöld.belsebob skrev:2176860Ska försöka fixa det så snart som möjligt.
Saknar just nu en såndan där magisk låda som fångar synliga obejkt på pappersrektanglar. Kamera heter det visst...
Jake79 skrev:2177441Har du skaffat nytt garage eller kommer man att se den där du hade den förra, har ju min där trots ytterligare en mc-stöld.
Silverryggen skrev:2176030Finns väl ett par Aprilior här du kan låna.....?
Olander skrev:2178524Det finns tydligen nån Gsxr med skrapad bakram nånstans här i stan oxå.
Grymt. Det håller visst på till 20 borta på Gustav. Man kanske borde dra dit och provköra en 999. Det hade vart sköj.Nicklas Ducati skrev:2181660Ducati dagen idag,, Måste skynda mig så att man hinner köra en sväng med den nya monstern!!
hållundan skrev:2181845Grymt. Det håller visst på till 20 borta på Gustav. Man kanske borde dra dit och provköra en 999. Det hade vart sköj.
S4Rs var galet trevlig... 999an tyckte jag inte alls om. Inte en chans att jag hade pyntat upp så mycket dollars för den. Visst, snygg är den väl, men inte för den mängden pengar!nickepicke skrev:2184451jag var borta å testa både 999s å s4rs....satan vilket drag de va i dem båda allså.....kändes som man körde eu-moppe hem sen...men de e la därför de har demo dagar för å lura på folk hojar....hade de inte varit 215 000kr de skulle ha så hade den följt me mej hem kan jag ju säga =)
måste fan ta tag i å sälja hojjen å få tag i nått me tuffare försäkring nu allså=)
hållundan skrev:2185317S4Rs var galet trevlig... 999an tyckte jag inte alls om. Inte en chans att jag hade pyntat upp så mycket dollars för den. Visst, snygg är den väl, men inte för den mängden pengar!
Men, S4Rs, vilken jävla hoj. Den hade jag jag inte tackat nej till.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|