Halmstad

Username

:-)
Gick med
18 Dec 2004
Hoj
Suzuki DR650 SE, i ett dike nära dig.
Berggren skrev:
2191633 Fick ett SMS nu precis där det stod följande:
Polismyndigheten: Du har setts köra fort med motorcykel av allmänheten.
Ta det lugnt vi har ögonen på dig. / Trafikinspektör Larsson

Sms:et kom från nummer 31. Och går inte att besvara.
Vad fasen är detta??? :va

Stasi->KGB->Polismyndigheten? :yoparty

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Ducce 750ss ie.
mycke poliser i stan såg 4-5 olika bilar....kör försiktigt grabbar...såg att de hade tagit en hoj innan så de kanske e på jakt... de blängde långt efter mej när jag brumma förbi i alla fall...tur att de redan stod me nån annan för min del osis för han dock....

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Berggren skrev:
2191633 Fick ett SMS nu precis där det stod följande:
Polismyndigheten: Du har setts köra fort med motorcykel av allmänheten.
Ta det lugnt vi har ögonen på dig. / Trafikinspektör Larsson

Sms:et kom från nummer 31. Och går inte att besvara.
Vad fasen är detta??? :va
Det betyder att du ska ta av skylten så inte folk kan anmäla dig. Sen kan du väl ringa den där inspektören o fråga om han e sugen på en åktur. :tummenupp

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Undrar om dom har nån få-bort-motorcyklar-från-vägarna-drive? igår stoppade dom mig, när jag frågade varför så tyckte dom att den lät mycket den är ju helt original för tusan!!! en symaskin låter mer, hursomhelst vi får nog akta oss när vi är ute o gasar dom gillar inte hojar just nu

nickepicke

Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Ducce 750ss ie.
PeP skrev:
2192941 Undrar om dom har nån få-bort-motorcyklar-från-vägarna-drive? igår stoppade dom mig, när jag frågade varför så tyckte dom att den lät mycket den är ju helt original för tusan!!! en symaskin låter mer, hursomhelst vi får nog akta oss när vi är ute o gasar dom gillar inte hojar just nu

nej de e la bara å inse att de e för mycke jobb för polisen å ta fast våldtäktsmän, mördare, bankrånare å pedofiler, jag menar vi som kör sporthoj e ju den stora faran som de måste skydda allmänheten mot....

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
CRF 450 X / R1
Vi är ett par stycken som skall köra till Bolmsö idag kl 11, Hermans Hedningar från Ljungby har Mc-träff.
Det blir lugn körning, då vi har övningskörare med oss.
Träffas i Simlångsdalen, utanför affären om det är nån som vill med kl 11.
Kom i tid...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
PeP skrev:
2192941 Undrar om dom har nån få-bort-motorcyklar-från-vägarna-drive? igår stoppade dom mig, när jag frågade varför så tyckte dom att den lät mycket den är ju helt original för tusan!!! en symaskin låter mer, hursomhelst vi får nog akta oss när vi är ute o gasar dom gillar inte hojar just nu
Det var som fan. Jag har snurrat runt rätt mycket nu det senaste och knappt sett en enda polisbil/hoj. Var har du blivit stoppad?

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
hållundan skrev:
2193104 Det var som fan. Jag har snurrat runt rätt mycket nu det senaste och knappt sett en enda polisbil/hoj. Var har du blivit stoppad?

Borta vid jet vid slottsmöllan, dom gick verkligen in för att hitta något att sätta mig för men som sagt hojen är helt original o laglig jag fick t.o.m blåsa, häromdan stod dom borta vid grushålan innan perstorp inte ens där kan man känna sig säker så akta er om ni ska bort till Marcusen t.e.x

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
PeP skrev:
2193253 Borta vid jet vid slottsmöllan, dom gick verkligen in för att hitta något att sätta mig för men som sagt hojen är helt original o laglig jag fick t.o.m blåsa, häromdan stod dom borta vid grushålan innan perstorp inte ens där kan man känna sig säker så akta er om ni ska bort till Marcusen t.e.x

Jaha.......då får man ha snutnoja idag då... :gnissla ....skulle bytt framdäcket.....satan....

J

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
PeP skrev:
2193253 Borta vid jet vid slottsmöllan, dom gick verkligen in för att hitta något att sätta mig för men som sagt hojen är helt original o laglig jag fick t.o.m blåsa, häromdan stod dom borta vid grushålan innan perstorp inte ens där kan man känna sig säker så akta er om ni ska bort till Marcusen t.e.x
Fan, där uppe vid Jet inbjuds man ju väldigt gärna att dra lite extra i rullen. Man får passa sig då.

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
hållundan skrev:
2193516 Fan, där uppe vid Jet inbjuds man ju väldigt gärna att dra lite extra i rullen. Man får passa sig då.

Ja där är lätt att köra för fort men dom höll på med nåt vägbygge så jag tog det lugnt

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Hej grabs hoppas allt bra i halmstad! De har lovat regn hela helgen, men fan det har ju varit sol nu i 3 dagar! Nog bara i Norrland sån händer hehe.
Inte så mkt bra kurviga vägar tyvärr, mkt rakor på de mindre vägarna. Men ganks amkt hojåkar i stan ändå! Folk gillar att ha mkt fordon här verkar det som...
Sen har vi ju midnattsol, det är just hela dagarna o nätterna :tummenupp Även nu faktiskt. Börjar sakna Halmstad lite, får se när man kommer söderut nästa gång... :(
Hade så bra o ha en skön sommar!!

Bifogat

• kawwa_.JPG
    kawwa_.JPG
    44.1 KB · Visningar: 57

SANTA

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Husa 650 riktigt bus kräver sina verktyg!!!
[
[/IMG]

nickepicke

Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Ducce 750ss ie.
var å kolla på en gsx-r 1000 k6 idag...e riktigt sugen...nån som har nårra erfarenheter å dela me sig av?

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
nickepicke skrev:
2193683 var å kolla på en gsx-r 1000 k6 idag...e riktigt sugen...nån som har nårra erfarenheter å dela me sig av?

Dyr å köpa...
Dyr å äga...
Dyr å serva...
Dyr å laga...
Dyr å försäkra...

Annars är det nog den bästa hojen du kan köpa nu..!!

nickepicke

Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Ducce 750ss ie.
Silverryggen skrev:
2193833 Dyr å köpa...
Dyr å äga...
Dyr å serva...
Dyr å laga...
Dyr å försäkra...

Annars är det nog den bästa hojen du kan köpa nu..!!

ett riktigt drömkap allså........

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...