Halmstad

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Olander skrev:
2196091 Pulverlacka, var gör man det?


Hittar du nån så säg till....har lite pryls som ska färgas...

Förresten....finns det motard-idioter i denna stad? Söker lite folk att åka med vad det gäller just motard.

J
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Olander skrev:
2196091 Pulverlacka, var gör man det?
Du har väl inte så långt till Munka-Ljungby utanför Ängelholm? 6 mil eller något sådant? Runlack ligger där och de pulverlackade båda mina fälgar och svingen för 500 spänn. :tummenupp
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Olander skrev:
2196091 Pulverlacka, var gör man det?

Jag pulverlackade ram, sving och fälgar samt lite andra stag å dylikt hos :
VIP Pulver och industri-lack i Vallberga. 0430-23085 Fråga efter Martin, säg att du hörde talas om dem här... :yoparty
 

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Monster
hållundan skrev:
2195260 Tycker att vädret ser oerhört ostabilt ut. :näsblod :mad:

Det är ett otroligt ostabilt väder ena stunden underbart solsken andra stunden undrar man varför man utmanar vädrets makter och blir dyngsur och sönder haglad....... :6surkart
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Om vädret vill sig så tänkte jag dra ihop till en torsdagskörning. Vi säger väl kl.18.00 vid slottsparkeringen..
 

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Ducce 750ss ie.
Nicklas Ducati skrev:
2198045 Det är ett otroligt ostabilt väder ena stunden underbart solsken andra stunden undrar man varför man utmanar vädrets makter och blir dyngsur och sönder haglad....... :6surkart


vågade mej ut men började smådugga nästan direkt så de var bara å vända till garaget..... :mad:
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
VR-8 skrev:
Förresten....finns det motard-idioter i denna stad? Söker lite folk att åka med vad det gäller just motard.

J

Jag har ingen vidare folk på gatnissar, men det finns väl några st. Juréen på racingshop borde ha koll på en del av dom iaf. Annars vet jag bara Birger (Martin) här på SH. Han är säkert på! :tummenupp
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Barrett skrev:
2199107 Jag har ingen vidare folk på gatnissar, men det finns väl några st. Juréen på racingshop borde ha koll på en del av dom iaf. Annars vet jag bara Birger (Martin) här på SH. Han är säkert på! :tummenupp


Ok. Får nog igång min till helgen. Kanske inte med motard hjulen med iaf enduro. Får en ny stator och en omprogrammerad cdi-box samtidigt. Har ev löst mitt problem med timräknaren oxå.

J
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
VR-8 skrev:
2199182 Ok. Får nog igång min till helgen. Kanske inte med motard hjulen med iaf enduro. Får en ny stator och en omprogrammerad cdi-box samtidigt. Har ev löst mitt problem med timräknaren oxå.

J

Hör av dig om det strular. Är inte hemma i helgen med i nästa vecka är jag tillbaka i stan.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Barrett skrev:
2199233 Hör av dig om det strular. Är inte hemma i helgen med i nästa vecka är jag tillbaka i stan.


Sjyst....har lite bättre pejl på sakerna nu så det ska gå nog gå bra men man vet aldrig...

J
 

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Skruttibangbang
ola_sandin skrev:
2198099 Om vädret vill sig så tänkte jag dra ihop till en torsdagskörning. Vi säger väl kl.18.00 vid slottsparkeringen..
I'll be there :tummenupp

Jag var föresten ute och körde i lördags, och rekade bla BergBanan. Den såg väldigt fin ut, tyvärr hade bara en bonne dragit upp lite skit på vägen på ett ställe men men. Rullgruset är i alla fall borta som hindrade oss förra året.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag kommer inte, idag heller.

Idag går flyttlasset till GBG, kommer att slagga hos en polare dom sista dagarna i Halmstad. Lär väl säkerligen inte bli så många mer körningar här nere för min del, men, man vet ju aldrig.
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
ola_sandin skrev:
2198099 Om vädret vill sig så tänkte jag dra ihop till en torsdagskörning. Vi säger väl kl.18.00 vid slottsparkeringen..

Jag ska också försöka komma. Får ju ta alla chanser i världen att få lite kört.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
hållundan skrev:
2200216 Jag kommer inte, idag heller.

Idag går flyttlasset till GBG, kommer att slagga hos en polare dom sista dagarna i Halmstad. Lär väl säkerligen inte bli så många mer körningar här nere för min del, men, man vet ju aldrig.

Trist att du ska flytta... Jag ska nog dock tillbringa en del tid i Gbg i sommar då kanske vi kan dra några repor på avenyn och bromsa fast skiten så inni..

Ska pimpa gixxern med fälgstripes i neongult idag, behövs nåt för att bryta av allt svart..kan nog bli nice
 

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Halmstad/Osby
Hoj
CRF 450 X / R1
Silverryggen skrev:
2200705 Trist att du ska flytta... Jag ska nog dock tillbringa en del tid i Gbg i sommar då kanske vi kan dra några repor på avenyn och bromsa fast skiten så inni..

Ska pimpa gixxern med fälgstripes i neongult idag, behövs nåt för att bryta av allt svart..kan nog bli nice

BILDER!!!
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Olander skrev:
2201098 BILDER!!!

Du får en mms-bild istället, tävlingen är ju snart vettu, sen kan du få se hur mycket bilder du vill...

Har precis satt dit dem nu och det blev över förväntan, fick riktig folie av en reklamkille jag känner, behövde inte värma den eller nåt, å den sitter så inni...
Riktigt hundra blev det inte men man e ju inte lite petig..

Har typ till 15 hojar till så är det nån som vill ha sen så hojta bara till..
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Silverryggen skrev:
2200705 Trist att du ska flytta... Jag ska nog dock tillbringa en del tid i Gbg i sommar då kanske vi kan dra några repor på avenyn och bromsa fast skiten så inni..

Ska pimpa gixxern med fälgstripes i neongult idag, behövs nåt för att bryta av allt svart..kan nog bli nice
Ja, det är lite segt, men vaffan, tre år har gått sjukligt fort. :3freak

Jag är galet nyfiken på att få se gatslåssargixxern nån dag, så någon/några repor får det nog fan bli, i Götet eller i Halmstad.

:yoparty

Silverryggen skrev:
Har typ till 15 hojar till så är det nån som vill ha sen så hojta bara till..
Hade varit fräsigt men sådana strajps, men, neongult på en blåvit hoj med vita fälgar passar nog sådär! :3freak
 

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Enligt en arbetskamrat hade det varit en mcolycka igår vid ryttarevägen, föraren såg livlös ut. hoppas det gick bra iallafall och att det inte var någon här.....kör lugnt
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top