Olander
Olander
Pulverlacka, var gör man det?
Olander skrev:2196091Pulverlacka, var gör man det?
Du har väl inte så långt till Munka-Ljungby utanför Ängelholm? 6 mil eller något sådant? Runlack ligger där och de pulverlackade båda mina fälgar och svingen för 500 spänn.Olander skrev:2196091Pulverlacka, var gör man det?
hållundan skrev:2195260Tycker att vädret ser oerhört ostabilt ut.
Nicklas Ducati skrev:2198045Det är ett otroligt ostabilt väder ena stunden underbart solsken andra stunden undrar man varför man utmanar vädrets makter och blir dyngsur och sönder haglad.......
VR-8 skrev:Förresten....finns det motard-idioter i denna stad? Söker lite folk att åka med vad det gäller just motard.
J
Barrett skrev:2199107Jag har ingen vidare folk på gatnissar, men det finns väl några st. Juréen på racingshop borde ha koll på en del av dom iaf. Annars vet jag bara Birger (Martin) här på SH. Han är säkert på!
VR-8 skrev:2199182Ok. Får nog igång min till helgen. Kanske inte med motard hjulen med iaf enduro. Får en ny stator och en omprogrammerad cdi-box samtidigt. Har ev löst mitt problem med timräknaren oxå.
J
Barrett skrev:2199233Hör av dig om det strular. Är inte hemma i helgen med i nästa vecka är jag tillbaka i stan.
I'll be thereola_sandin skrev:2198099Om vädret vill sig så tänkte jag dra ihop till en torsdagskörning. Vi säger väl kl.18.00 vid slottsparkeringen..
ola_sandin skrev:2198099Om vädret vill sig så tänkte jag dra ihop till en torsdagskörning. Vi säger väl kl.18.00 vid slottsparkeringen..
hållundan skrev:2200216Jag kommer inte, idag heller.
Idag går flyttlasset till GBG, kommer att slagga hos en polare dom sista dagarna i Halmstad. Lär väl säkerligen inte bli så många mer körningar här nere för min del, men, man vet ju aldrig.
Silverryggen skrev:2200705Trist att du ska flytta... Jag ska nog dock tillbringa en del tid i Gbg i sommar då kanske vi kan dra några repor på avenyn och bromsa fast skiten så inni..
Ska pimpa gixxern med fälgstripes i neongult idag, behövs nåt för att bryta av allt svart..kan nog bli nice
Olander skrev:2201098BILDER!!!
Ja, det är lite segt, men vaffan, tre år har gått sjukligt fort.Silverryggen skrev:2200705Trist att du ska flytta... Jag ska nog dock tillbringa en del tid i Gbg i sommar då kanske vi kan dra några repor på avenyn och bromsa fast skiten så inni..
Ska pimpa gixxern med fälgstripes i neongult idag, behövs nåt för att bryta av allt svart..kan nog bli nice
Hade varit fräsigt men sådana strajps, men, neongult på en blåvit hoj med vita fälgar passar nog sådär!Silverryggen skrev:Har typ till 15 hojar till så är det nån som vill ha sen så hojta bara till..
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|