Poison skrev:2284680Hej
Vi sa det att på Torsdagar så kör vi 19.00 nu istället. Det är ju ljust länge + att det nu är tokvarmt ute, så därför är det bättre att börja 19.00.
Så i morgon Torsdag 19.00 slottsparkeringen! OK?
Poison skrev:2284680Så i morgon Torsdag 19.00 slottsparkeringen! OK?
Silverryggen skrev:2285531Jag, Göken, Goofy och Adde kommer vid 19!!
Poison skrev:2284680Hej
Vi sa det att på Torsdagar så kör vi 19.00 nu istället. Det är ju ljust länge + att det nu är tokvarmt ute, så därför är det bättre att börja 19.00.
Så i morgon Torsdag 19.00 slottsparkeringen! OK?
stenne skrev:2287615Ni verkade ha bra driv grabbar. Ingen som frontade timmerbilen i Tönnersjö hoppas jag.
pont4n skrev:2287305Tack för en go runda
Många vi blev
Silverryggen skrev:2287735
Tack själv, då var det ju du som såg oss utan ställ i lördags... Alla verkade så nekande när jag frågade, kul va det iaf, ses nästa tors(om inte innan)
Granroth skrev:2295749Tjena e ny här, men tänkte höra om det är någon som ska åka upp mc-dagarna i västervik?
lahi skrev:2296087Skulle bara tala om att jag kom in på skolan i Halmstad Jag börjar till hösten, och jag har fixat stor och fin lägenhet i Vallås Wohoo! Så snart kan jag börja köra med er
lahi skrev:2296087Skulle bara tala om att jag kom in på skolan i Halmstad Jag börjar till hösten, och jag har fixat stor och fin lägenhet i Vallås Wohoo! Så snart kan jag börja köra med er
Tackartackar! Japp, alltid kul att träffa nytt folk att köra medstone skrev:2296155
Alltid kul med nya hojar i byn
Välkommen!
Jajjemänsan Det blir lite ont om pengar när man studerar, men hojen säljer jag aldrig!pont4n skrev:2296417Härliga tider
Hehe, jag vill alltid ha bärs Dessutom brukar jag släppa ifrån mig alla möjliga byggartips efter några stycken, mest till folk som inte ens vill veta Så, det fixar vi! Klart du ska ha turbo. Jag flyttar dit den första september.Silverryggen skrev:2296869Säg te när du vill dricka bärs! (Skallturbokoverteratipsmottagesmuta)
lahi skrev:2297633Hehe, jag vill alltid ha bärs Dessutom brukar jag släppa ifrån mig alla möjliga byggartips efter några stycken, mest till folk som inte ens vill veta Så, det fixar vi! Klart du ska ha turbo. Jag flyttar dit den första september.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |