Berggren
Nu är våren här.....eller?
Ola.
Tänk på att det va i 40km/h oxå...
Berggren skrev:2484692Ola.
Poison skrev:2483830Stöldförsök ev. stölder av bågar i Halmstad i Helgen!
Kollar över era hojjar!! Jag återkommer med mer info.
Kawakex skrev:2489705ja det får vi hoppas. men det är ju såååå långt till helgen.
Alright tack.titan skrev:2489928Vi brukar ha en stående körning på torsdagar kl 1800. Samlas vid slottsparkeringen. Jag vet inte om jag själv ska köra i på torsdag men dyck upp där så bruckar alltid det va några som ger sig ut på en tur..
vi ses
Nylander skrev:2492655Körde till Burseryd ida o lämnade in min hoj på garantijobb... hojen han inte bli klar så jag fick en glidare med mig hem (Kawsaki VN 800) Kul att få testa på en glidare... smattrar gott fast det är något billigt över hojen det känns lite som en snikmodel
Kawakex skrev:2489705ja det får vi hoppas. men det är ju såååå långt till helgen.
Mackan_Hstd skrev:2469975tja alla glada mc åkare!
jag som är ny Husa ägare, skulle tycka det vore kul att dra ut och köra lite med flera motard folk! så ifall nån är skulle vilja dra en repa nu innan det blir kallt och jävligt ute så säg till!
belsebob skrev:2497111Var det någon som körde igår?
Jag rullade förbi vid sextiden och då var det tomt på parkeringen. Har ni ändrat tiden kanske?
Helgkörning, söndag? ev lördag.
På lördag e det juh MoppeGP på Veinge crossbana. Det kan ju vara ett körmål för er som inte ställt av. Start 12.00belsebob skrev:2497111Var det någon som körde igår?
Jag rullade förbi vid sextiden och då var det tomt på parkeringen. Har ni ändrat tiden kanske?
Helgkörning, söndag? ev lördag.
Dazzle skrev:2502874då finns det mkt annat som värmer i stället.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|