Halmstad

#21

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Ort
Halmstad
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
:) Har varit ute och kört några mil med tomteluva på hjälmen, mycket possitiva reaktioner från folk dom tutar, vinkar och ger :tummenupp

Espen skrev:
2675527 Hallå alla glada!

God jul på er förresten... :)

Håller på att fixa i ordning en CR500 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=143064

Vet ni vart i Halmstad jag kan lämna in ramen för blästring och pulverlack? Jag vet om ett ställe i Kungälv men det hade ju varit skönt att lämna in den här hemma!

Ha det gott!
Jag har lämnat grejer för blästring till ett företag som håller till i järnverkets gamla lokaler, kommer inte ihåg vad dom heter och pulverlack hos EICA i trönninge.
 
Last edited:

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Pongidae skrev:
2675959 Haha, de blev nog en 8 mil tror jag. E6:an blev sista sträckan, var bara tvungen o gasa lite :) var ute i Haverdal o snurrade med, va de dej jag såg där några gånger:va


japp de var jag höhö : )
 

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Halmstad/Osby
Hoj
CRF 450 X / R1
Espen skrev:
2675527 Hallå alla glada!

God jul på er förresten... :)

Håller på att fixa i ordning en CR500 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=143064

Vet ni vart i Halmstad jag kan lämna in ramen för blästring och pulverlack? Jag vet om ett ställe i Kungälv men det hade ju varit skönt att lämna in den här hemma!

Ha det gott!


Goodlack blästrar och Eica i Trönninge pulverlackar..
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
#21 skrev:
2675966 :) Har varit ute och kört några mil med tomteluva på hjälmen, mycket possitiva reaktioner från folk dom tutar, vinkar och ger :tummenupp.

Såg ett par av er ute igår, skitkul att se sådana entusiaster :tummenupp
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
svantestorm skrev:
2676741 Hmmm de kanske var dej man hejjade på på väg 25 vid Skedala. du körde mot stan och jag åt motsatt håll?

Tror jag inte, min hoj ligger i 1000 bitar i ett garage, jag åkte taxi...:tungan
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Silverryggen skrev:
2676794 Tror jag inte, min hoj ligger i 1000 bitar i ett garage, jag åkte taxi...:tungan
Jahaja, ska inte du vara i garaget? :hihi Då kan jag ju komma dit och hjälpa till, jag har inte ett skit att göra :rolleyes: Jag är ju lite sugen på att gasa en runda med hojen, men min termometer visade -1 grad. Lite slirigt då...
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Silverryggen skrev:
2680758 22år gammal skall man vara...:ajjabajja

=(( <gråter nästan> hähä nänä de e lungt. Gissa vem som ska ut me hojjen idag.. ska köra till harplinge. håller på å renovera mitt hus :) har fått ett hus där av en bonne som inte troddde jag skulle lyckas renovera det. ;)
hehe wishi me good luck.
 

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Ort
På en gård nånstans
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Kul att se att det var fler än jag som tog en liten nyårstur :tummenupp

Helt sjukt att man kan vara ute och köra nu.
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Notch skrev:
2687092 Kul att se att det var fler än jag som tog en liten nyårstur :tummenupp

Helt sjukt att man kan vara ute och köra nu.


japp tog en tur jag med mammas cb 500.. kallt som f..n va det men roligt ändå. folk tittade på en som om man vore dum i huvudet. kanske har dom rätt.....
ja ja GOTT NYTT 2007 PÅ ER ALLA.
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
titan skrev:
2689088 japp tog en tur jag med mammas cb 500.. kallt som f..n va det men roligt ändå. folk tittade på en som om man vore dum i huvudet. kanske har dom rätt.....
ja ja GOTT NYTT 2007 PÅ ER ALLA.

Folk tittar inte alls på en, jag höll på att bli påkört två ggr på 10min i går.:mad:
 

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
Jag tittar iaf...

Var på väg hem idag, från en vända på Ikea och kör vägen Wapnö, Tiarp. När jag ska svänga ut på kustvägen kommer där en mumsig mc och svänger in där jag kommer ifrån. En suktande blick och en tummenupp skickas mot den svängande mc föraren. Strax efter 15 inträffade detta lilla scenario.

Det går inte att beskriva i text hur åka-mc-sugen jag blev. Min passagerare undrade efter en liten stund varför jag satt där och såg så fånig ut. Man får ju ett barnsligt smajl ända upp till öronen.:yoparty

Förbaskat snygg hjälm också....vem det nu var innuti:tummenupp
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Idag blev det en liten runda runt stan och i stan! Skoj som fan, det var länge sedan sist. Kallt i backen så det resulterade i ett fint rökmoln här ute på Vallås :tummenupp Varvstoppet på 3:an när jag körde i 50, då ryker det bra. Men jag kanske våldade lite också :D Tog några bilder ute vid östra stranden också, som bevis för att jag varit ute och gasat.

timm, det var kanske mig du mötte? Jag var ute vid den tiden.
 

Bifogat

  • IMG_0018 (Large).JPG
    IMG_0018 (Large).JPG
    102.2 KB · Visningar: 69
  • IMG_0020 (Large).JPG
    IMG_0020 (Large).JPG
    109 KB · Visningar: 64
  • IMG_0023 (Large).JPG
    IMG_0023 (Large).JPG
    108 KB · Visningar: 75

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Ort
På en gård nånstans
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
lahi: Riktigt snygg den där hojen :tummenupp

Fan nu blir det inge köra på ett tag oavsett väder, bakdäcksbyte och besiktning som måste fixas nu :huvet
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Notch skrev:
2695852 lahi: Riktigt snygg den där hojen :tummenupp

Fan nu blir det inge köra på ett tag oavsett väder, bakdäcksbyte och besiktning som måste fixas nu :huvet
:) Tackartackar! Men den är lite skitig. Måste tvätta, men orkar inte :D
 

IvarS

Medlem
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen just nu
Jag flyttade till Halmstad i höstas och behöver lite tips på ställe som kan lacka lite hojkåpor. Söker också motorfirma som kan plana topplock/slipa ventiler m.m, inte så noga med kvitto :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top