Halmstad

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Ujujuj vad fint väder det var idag! Jag var ute en sväng med hojen :) Låg lite grus i svängarna i stan och det var +1 grad, men solen sken och jag tog dubbla tröjor under skinnstället (ventilerat...) så det gick skitbra! :) Fan vad man eldar däck mellan rödljusena när det är så kallt i backen :hihi Hjulspinn på 2:an och 3:an, men när man väl får i 4:an så är däcket lite klistrigt och skickar upp framhjulet i luften. Gött! :D Så lite wheelisar har det allt blivit :tummenupp Hoppas det blir fint senare i veckan också :) Jag såg tre hojar till ute idag så det är inte bara jag som trotsar kylan :tummenupp
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Idag var det ungefär 0 gradigt.... men varför stoppas av det :D Det var ju torrt på vägarna =) blev lite kyligt där på slutet dock...tappade känseln i ansiktet tror jag för jag kände inget :rolleyes:
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Ujujuj vad fint väder det var idag! Jag var ute en sväng med hojen :) Låg lite grus i svängarna i stan och det var +1 grad, men solen sken och jag tog dubbla tröjor under skinnstället (ventilerat...) så det gick skitbra! :) Fan vad man eldar däck mellan rödljusena när det är så kallt i backen :hihi Hjulspinn på 2:an och 3:an, men när man väl får i 4:an så är däcket lite klistrigt och skickar upp framhjulet i luften. Gött! :D Så lite wheelisar har det allt blivit :tummenupp Hoppas det blir fint senare i veckan också :) Jag såg tre hojar till ute idag så det är inte bara jag som trotsar kylan :tummenupp

Du e helt jä.PIIIPP..la GALEN. Att touring fantaster och glidare åker i kallt väder förstår jag men en sådan galen hoj som du har, det kan bara sägas på ett sätt :yoparty
Själv var jag ute på en runda i lördags. Frös inte då solen va frame hela tiden men det va iaf 6+ grader. plus att jag har bara 163hk på slangen inte dubbelt upp. Du e GALEN. :D
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Du e helt jä.PIIIPP..la GALEN. Att touring fantaster och glidare åker i kallt väder förstår jag men en sådan galen hoj som du har, det kan bara sägas på ett sätt :yoparty
Själv var jag ute på en runda i lördags. Frös inte då solen va frame hela tiden men det va iaf 6+ grader. plus att jag har bara 163hk på slangen inte dubbelt upp. Du e GALEN. :D

Hehe, vadå, min hoj som är så snäll :D Spinner det bara så är det bara att hålla stumt och hålla i sig, men wheelar den så får man vara väldigt snabb på att släppa gasen lite. Men har man bara vant sig vid det och är beredd på att få tanken i huvudet oavsett växel så är den jättesnäll :tummenupp Ja, i lördags var det kanonväder! Det var väl kul att rasta hojen lite? :) Känns som du längtar till sommaren... Blir inte så hemskt kallt när solen är framme, gött! Vi får ta en sväng nästa vecka kanske.
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Känns som du längtar till sommaren... Blir inte så hemskt kallt när solen är framme, gött! Vi får ta en sväng nästa vecka kanske.


Tycker det lät som en bra ide. Är det bara väder så.. Tråkigt att man för en gångs skull har köpt en brutal hoj och så kommer jag bli ifrånkörd så det stänker ändå av dig.:huvet :mad: Klart jag längtasr till sommaren har ju knappt kört nya hojen. Har abstinens som fasen......
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Tycker det lät som en bra ide. Är det bara väder så.. Tråkigt att man för en gångs skull har köpt en brutal hoj och så kommer jag bli ifrånkörd så det stänker ändå av dig.:huvet :mad: Klart jag längtasr till sommaren har ju knappt kört nya hojen. Har abstinens som fasen......

Ja, fint väder måste det bli... men det fixar vi! Vi kan ju höras av nästa vecka. Hehe, ja, jag kan kanske gasa ifrån dig på rakorna, men jag har ju fuskat :D Gasarabstinens är jobbigt... och idag kom det ju snö också :huvet Men det smälter nog snart bort.
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
Du e helt jä.PIIIPP..la GALEN. Att touring fantaster och glidare åker i kallt väder förstår jag men en sådan galen hoj som du har, det kan bara sägas på ett sätt :yoparty
Själv var jag ute på en runda i lördags. Frös inte då solen va frame hela tiden men det va iaf 6+ grader. plus att jag har bara 163hk på slangen inte dubbelt upp. Du e GALEN. :D


Hallå galningar, låter riktigt gott att gasa lite i vår solen. Nå hur känns hojen titan? Är den bänkad till 163?:gnissla
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Hallå galningar, låter riktigt gott att gasa lite i vår solen. Nå hur känns hojen titan? Är den bänkad till 163?:gnissla

Japp, 163 på hjulet med katalysator. Förbanat bra siffror. Har ju inte kört 1000 kbikare innan så det va förbanat kul. den elgar på som fan på motorvägen iaf :D
Hur har du det i kina land då??? Hoppas att du har fått lite hemlängtan he he. har bikat in en heldag på anderstorp nu. 15/4. Ska bli kula att testa den på bana.
Ha det gött
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
Japp, 163 på hjulet med katalysator. Förbanat bra siffror. Har ju inte kört 1000 kbikare innan så det va förbanat kul. den elgar på som fan på motorvägen iaf :D
Hur har du det i kina land då??? Hoppas att du har fått lite hemlängtan he he. har bikat in en heldag på anderstorp nu. 15/4. Ska bli kula att testa den på bana.
Ha det gött

Jo här i Shangahi är allt bra eller som vanligt får man väl säga nu. Blir ju lite avundsjuk när ni får möjlighet att ta ut maskinerna. Sj har jag bokat upp mig på 3 bandagar denna sommaren men jag la dom i juni, juli då jag vet att jag är hemma, sedan få man väl besöka F-berg och givetvis Gt-ring under lelle.

Så är det några som har planer på att fara ner till Skandinavian bikemeet i roskilde den 18-20 maj. Har duktigt roliga minnen från Chappen och nu har dom ju anordnat bikemeet i Roskilde i stället. Hade varit roligt att åka ner ett gäng.


Ha det gott och ta det pinacolada där hemma nu när ni är ute på kall asfalt!
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Jo här i Shangahi är allt bra eller som vanligt får man väl säga nu. Blir ju lite avundsjuk när ni får möjlighet att ta ut maskinerna. Sj har jag bokat upp mig på 3 bandagar denna sommaren men jag la dom i juni, juli då jag vet att jag är hemma, sedan få man väl besöka F-berg och givetvis Gt-ring under lelle.

Så är det några som har planer på att fara ner till Skandinavian bikemeet i roskilde den 18-20 maj. Har duktigt roliga minnen från Chappen och nu har dom ju anordnat bikemeet i Roskilde i stället. Hade varit roligt att åka ner ett gäng.


Ha det gott och ta det pinacolada där hemma nu när ni är ute på kall asfalt!


Börje skulle nog till S- Bike meet. hade själv också kunnat tänka mig att åka dit. Så det e nog inte omöjligt att det kan bli ett gäng som åker. Vilka bandagar har du bokat då???
Jag måsteförsöka hitta någon på knutstorp, sedan ska jag köra gotland på lelle. så det e klart + en vec ka på Ringen ("grunne helle"). Måste ditt i år igen
sedan har jag nog klarat av målen för årets ban dagar..
När kommer du hem igen då??
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
Börje skulle nog till S- Bike meet. hade själv också kunnat tänka mig att åka dit. Så det e nog inte omöjligt att det kan bli ett gäng som åker. Vilka bandagar har du bokat då???
Jag måsteförsöka hitta någon på knutstorp, sedan ska jag köra gotland på lelle. så det e klart + en vec ka på Ringen ("grunne helle"). Måste ditt i år igen
sedan har jag nog klarat av målen för årets ban dagar..
När kommer du hem igen då??

Bokat upp mig på 7 juni Bkk på Knutstorp, 13-14 dubbeldag Bkk på knutstorp sedan har jag bokat upp mig på CSS 30 juli på kinnekulle. Instruktörs ledda bandagar.

Vet inte riktigt när jag kommer hem men det blir nog troligast under april, drömmen är ju att hålla sig kvar till GP:t i början på Maj. Men som sagt troligast i april.
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
Förbannat

Är lite sur just nu. Fick en stälnningstrappa pa vänsterhanden igår och pajade handen. Gips blev svaret på problemet, ett tag framöver. Satt 8 timmar på akuten igår med fruktansvärda smärtor. Så Lahi våran runda till i helgen kan jag ställa in, FÖRBANNAT. ja ja va tvungen att klaga lite....
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Btw. Tror du vi kan styra upp så jag kan få tillbaka mina shims nästkommande helg? Kommer antagligen till stan då & behöver dom nu.

Självklart min vän, ring 0702-613899 när du behöver dom, ring innan söndag 25/2 kl.13.00 för då drar jag till Stockholmo!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top