Halmstad

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Någon som är sugen på utgång lördag 17/2 (idag alltså...)? Det är jag... förfesta någonstans och sedan dra ner i stan och svina rundor, t.ex. till Bond? Det behöver jag, nybliven singel och så har jag ju varit nykter sedan i onsdags :fyllisar
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Nån som ska köra en sväng idag? Jag ska nog ut :)

Missade att du hade skrivit här... jag har varit ute och gasat idag! 5 mil blev det, mest i stan, och en kopp te vid gula kiosken :)
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Missade att du hade skrivit här... jag har varit ute och gasat idag! 5 mil blev det, mest i stan, och en kopp te vid gula kiosken :)

Hörde dig gasa fram å t-bax på laholmsvägen idag :)

Blir ju inte lite sugen på att gasa turbohoj till sommaren...
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hörde dig gasa fram å t-bax på laholmsvägen idag :)

Blir ju inte lite sugen på att gasa turbohoj till sommaren...

Jaså, det hördes? :tummenupp Fick bli några börnisar och wheelisar där :) Satan vad skoj! Hur går det för dig förresten? Hunnit bygga lite?


Var ute i en 6 timmar o körde igår :D

Har "skruvat" på handvärmare på hojen, riktigt gott !

Retat mej på kontakten lite bara, men nånstans måste man ju ha den....

Kanske lite körning idag?

http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=popup&image=http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=getimage&id=10523

6 timmar? Gött! Blev nog bara 3 timmar för mig... Handtagsvärmare är fint när det är lite kyligt ute, det enda jag frös om var ju fingrarna. Men det är snart sommar :tummenupp
Hade varit skoj att gasa en sväng idag, men jag var i stan inatt så jag känner mig inte så körklar precis :D
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Missade att du hade skrivit här... jag har varit ute och gasat idag! 5 mil blev det, mest i stan, och en kopp te vid gula kiosken :)


Jag och "Stone" såg dig oxå...vid Biltema, dundrandes förbi med ett litet whiiii.....:tummenupp Såg gott ut med lite körning. Fast det får nog vänta tills det blir lite varmare..

/J
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag och "Stone" såg dig oxå...vid Biltema, dundrandes förbi med ett litet whiiii.....:tummenupp Såg gott ut med lite körning. Fast det får nog vänta tills det blir lite varmare..

/J

Jaså, gjorde ni det? Så ni hörde lite vissel också, visst låter det gött? :tummenupp Det var riktigt kul att gasa. Lite kallt i backen bara så det spinner utav bara helvete i 1:an till 3:an (men det blir fina flammor och smattrar gött när man varvstoppar med hjulspinn på Laholmsvägen :D ), så det wheelar inte förrän i 4:an och 5:an när däcket fått lite värme. Men det kan jag stå ut med, det är ju kallt ute. Personalen på macken bara skakade på sina hövven... Kör ju med svart skinnställ så det värmer lite i solen iallafall.
Såg en grön Kawa ZXR-någonting på ett släp vid Biltema (eller andra sidan gatan), kanske någon härifrån?
Och så hörde jag någon sporthoj här utanför på Laholmsvägen för en timme sedan eller två! Vem var det? Tyckte jag hörde en kopplingsdump... wheeliekännetecken... :yoparty

Då är det snart dags för dig och Stone att dra ut era maskiner, gött :tummenupp
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Jaså, det hördes? :tummenupp Fick bli några börnisar och wheelisar där :) Satan vad skoj! Hur går det för dig förresten? Hunnit bygga lite?


Jo då. Det har börjat trilla in en hel del delar nu. både kåpor å chassiedelar å turbodelar :)

Står lite still nu för jag behöver tillverka stosar till grenröret. Hoppas komma åt en svarv på jobbet nu i veckan.
 

LILLJOHAN

Mor åt gröt, Far åt HEL-VETE
Gick med
2 Mar 2006
Ort
HALMSTAD
Hoj
YAMAHA R6 08
Jaså, gjorde ni det? Så ni hörde lite vissel också, visst låter det gött? :tummenupp Det var riktigt kul att gasa. Lite kallt i backen bara så det spinner utav bara helvete i 1:an till 3:an (men det blir fina flammor och smattrar gött när man varvstoppar med hjulspinn på Laholmsvägen :D ), så det wheelar inte förrän i 4:an och 5:an när däcket fått lite värme. Men det kan jag stå ut med, det är ju kallt ute. Personalen på macken bara skakade på sina hövven... Kör ju med svart skinnställ så det värmer lite i solen iallafall.
Såg en grön Kawa ZXR-någonting på ett släp vid Biltema (eller andra sidan gatan), kanske någon härifrån?
Och så hörde jag någon sporthoj här utanför på Laholmsvägen för en timme sedan eller två! Vem var det? Tyckte jag hörde en kopplingsdump... wheeliekännetecken... :yoparty

Då är det snart dags för dig och Stone att dra ut era maskiner, gött :tummenupp



Tja

kan varit jag, var ut och brände lite!!!!
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jo då. Det har börjat trilla in en hel del delar nu. både kåpor å chassiedelar å turbodelar :)

Står lite still nu för jag behöver tillverka stosar till grenröret. Hoppas komma åt en svarv på jobbet nu i veckan.

Finemang! :tummenupp Har du bara stosarna och lite grenrörbitar så går det ganska fort att knåpa ihop ett grenrör. Sen är det ju bara att svetsa plenum och börja skruva ihop :tummenupp Resten är ju bara lite rörbitar och slangar, snabbt fixat.


Tja

kan varit jag, var ut och brände lite!!!!

Ahaaaa, det var du! Det lät gött :tummenupp
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
bakfoll bakfoll......:yoparty

Så in i helvete... Menmen, på det igen om en timme :fyllisar Kebabpizzan är inhalerad, och sockerbalansen fixar jag nu med en Red Bull så huvudvärken försvinner...
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
längtar som fan till sommmar!!! jävlar va d ska bli åka av! måste ju lära mig o wheela ;)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top