Halmstad

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Ta't lugnt bara..........snuten är lite varstans idag....mötte en mc på "Skedala rakan" som glodde duktigt på mig och polaren....
Kan kanske bero på att mina kåpor inte var på och en kompressor ven.......he he he

/J

det va synd.

Jag drar iallfall till rejsing parkeringen om en stund. ska möta upp en polare där, sen ska vi ta å leka runt lite.


ha det gött!
 

Dziadek

Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Gick med
25 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
En gammal ÄrrEtta
Ta't lugnt bara..........snuten är lite varstans idag....mötte en mc på "Skedala rakan" som glodde duktigt på mig och polaren....
Kan kanske bero på att mina kåpor inte var på och en kompressor ven.......he he he

/J

Såg faktiskt bara en snut i bil, å det av när vi kom tillbax till stan. Men han körde precis ut från stationen.

det va kul att få leka av sig lite.

Men om det e nån som tänkte köra vägen mellan Åled å Simlångsdalen. Så tänk på att där är en sträcka med skogsaverkning å massa skit på vägen.
samt räkna med en guppig å studsig tur :p

ciao
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01


Borde finnas nån slags sms central så man kunde skicka sms till alla mc förare som var med i den sms centralen. SÅ kunde man meddela när man skall ut å sånt. Lite viktiga händelser å sånt.


Lätt fixat. Släng ut era nummer här bara sen e de ju bara att smsa runt. :va
 

Dziadek

Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Gick med
25 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
En gammal ÄrrEtta
Lätt fixat. Släng ut era nummer här bara sen e de ju bara att smsa runt. :va

det e juh klart.

Men tänk alla galningar å stockers? ;)

Borde vara att man skriver ett meddelande på nätet så skickar den där centralen till alla som är anmälda i den centralen.

va ute å körde med polarn nyss. Sikka härliga vägar :D runt plöninge/harplinge å ditåt. sköna vägar :)

ciao

Snart är sommaren här å värmen. Bara tänk er 25-30 grader varm. Härligt, varma vägar, varma vindar, varma däck å heta kvinnor. MMmmmm!

Ska nån in till stan å styla med sin hoj ikväll?? :D

Nån som hört nått om olyckan i rondellen vid jet på nissastigen ???

Åkte förbi där tidigare, massa folk. ambulanser, brandkår å poliser.
 
Last edited:

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
Jävlar va trött ja blir! Har ett nytt däck o behöver få på det fälg o INGEN har lust o hjälpa...fattar inte...vill dom inte tjäna pengar lr vad???

ringde HALMSTAD GUSTAV ...o fick där höra "kom ner med lös fälg o däck så kränger vi på o balanserar för 200 kr under dagen"...visst tänkte ja o åkte dit..."näe tyvärr vi tar 400 o har absolut inte tid om du inte klöper däck av oss".... va e d för sätt!?? tänker aldrig mer handa där!

åker vidare till en vanlig däckfirma...o d vägrar oxå!! vill ingen tjäna pengar här i stan lr vad????? tar ju för fan 2 min o kränga på nytt o balansera!!!

hjälp nån!! måste ju få på däcket!!!

Hade samma prob förra året, förstår att det inte är lönsamt att kränga en sula. Men gör dom det och passar på att skapa en bra kundrelation så kan det ju löna sig senare.. Men Gustavs är ju inte kända för att vara trevliga, billiga eller ngt annat som känns positivt.. Trots detta har jag vänt mig dit med viss ärenden och det skäms jag för..

Testa på Lasses.. där krängde han sulan för 150 pix.. och gjorde direkt..
Men han är ju iofs inte heller muntraste snubben i stan.

Annars kan man ju rekomendera marcussen men då kan du ju få vänta lite på grejorna.. typ 6 månader el nåt... Mooohahahaha
 

Dziadek

Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Gick med
25 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
En gammal ÄrrEtta
Finns det några sjysta småvägar upp till gbg från hstad?
 

baggeland

hoj e skoj
Gick med
20 May 2007
Ort
halmstad/oslo
Hoj
2006 kawasaki er6n
:yoparty precis köpt hoj kommer från hstd men bor i oslo för tillfället, men sommaren spenderas bäst på bästkustens riviera HALMSTAD:yoparty
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Hade samma prob förra året, förstår att det inte är lönsamt att kränga en sula. Men gör dom det och passar på att skapa en bra kundrelation så kan det ju löna sig senare.. Men Gustavs är ju inte kända för att vara trevliga, billiga eller ngt annat som känns positivt.. Trots detta har jag vänt mig dit med viss ärenden och det skäms jag för..

Du borde veta bättre!!!!! :pannkyss
 

VIKMAN

VURPANS VÄNNER
Gick med
18 Aug 2005
Ort
Mellbystrand
Hoj
zx10r Kawasaki
Jävlar va trött ja blir! Har ett nytt däck o behöver få på det fälg o INGEN har lust o hjälpa...fattar inte...vill dom inte tjäna pengar lr vad???

ringde HALMSTAD GUSTAV ...o fick där höra "kom ner med lös fälg o däck så kränger vi på o balanserar för 200 kr under dagen"...visst tänkte ja o åkte dit..."näe tyvärr vi tar 400 o har absolut inte tid om du inte klöper däck av oss".... va e d för sätt!?? tänker aldrig mer handa där!

åker vidare till en vanlig däckfirma...o d vägrar oxå!! vill ingen tjäna pengar här i stan lr vad????? tar ju för fan 2 min o kränga på nytt o balansera!!!

hjälp nån!! måste ju få på däcket!!!

Du kan ju testa på Däck in vid slottsmölan. Om du nu inte fått på et.
De e nice å ha å göra med, Enligt mig då.
MVH VIKMAN
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
Jag har typ samma problem.. måste byta däck men inte fan får man tid någonstans :/


skit med

Fick på däcket =) Andersbergs däck Ab fixade det för 250 kr! testa där snabb och bra service! deras grannar e helt värdelösa...så gå inte dit! dom vill inta ha kunder!
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Tyvärr, hann inte i och med träning och handla käk.
Imorgon kanske går bättre, slutar tidigare från jobbet då.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top