Någon som vill köpa utr till en R1:a 04-06? Kåpor, tank, Waveskivor fram, bak, stålomspunna slangar, system, fotpinnar, baklampa med inbyggda blinkers från clear glas, singel cuts, luftfilter, Pc3 + en jävla massa annat vill du ha något så finns det säker om det inte redan är sålt.....
Någon som är sugen?
Vad har hänt här då??
Behöver du en ny cykel?
Jag har ett par att sälja dig..
körning ida?
ja drar till slottsparkeringen nu!
jasså trodde det var 1800 som gällde....va bara ja där ida iaf...så det blev en kort singeltur! förbannat! var e alla?2975192hämtade nyss aprilian är det inte vid sju alla kör ??
är det någon som vill köra kurviga vägar någon gång och behöver sällskap så hör av er :0709693925
jasså trodde det var 1800 som gällde....va bara ja där ida iaf...så det blev en kort singeltur! förbannat! var e alla?
Tjabba!
Har sett att ni kör runt i halmstad lite..
Får man hänga på någon gång med 125:an?
Okej, kul.Vilka tider och hur många bruakr ni vara? Och vad är det för cyklar som bruka vara med?
så mig brukar dom alltid få vänta på
Tycker jag inte, du låg ju i täten förra gången vi körde. Men då utnyttjade du hela vägen i några kurvor.. Även där det va skymd sikt..
"High side" klubben!
Vi kör 18.00 från slottsparkeringen. Det brukar va mest sporthojar. r1r blade, gixxer 1000 r6r mm
men häng du med det ska ju inte va några problem.... vi stanar allatid och väntar in folk som kanske inte hänger riktigt med så for man kommer till en korsning... så mig brukar dom alltid få vänta på
Tycker jag inte, du låg ju i täten förra gången vi körde. Men då utnyttjade du hela vägen i några kurvor.. Även där det va skymd sikt..
Okej.. men kan nog inte vara med denna torsdagen då jag har skolavlutning... men ses kanske nästa vecka
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|