Halmstad

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
(y)

Klarade uppkörningen till begränsad idag :)! Yeees. Provmannen frågade om jag kört mycket? jag: mjo ,, ganska. Körde jag bra? han: Det var riktigt bekvämt att köra en liten mc runda med dig :tummenupp

Sååå nu ska det letas mc :)
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Jag är i behov av ett garage för mina hojar och som man kan ha som verkstad, kan gärna tänka mig dela med någon/några. Någon som vet något ledig eller som kan bli ledigt?

Jag är letar åxå garage å kan vara med å dela om d går.

Klarade uppkörningen till begränsad idag :)! Yeees. Provmannen frågade om jag kört mycket? jag: mjo ,, ganska. Körde jag bra? han: Det var riktigt bekvämt att köra en liten mc runda med dig :tummenupp

Sååå nu ska det letas mc :)

Gratulerar!
 
Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Klarade uppkörningen till begränsad idag :)! Yeees. Provmannen frågade om jag kört mycket? jag: mjo ,, ganska. Körde jag bra? han: Det var riktigt bekvämt att köra en liten mc runda med dig :tummenupp

Sååå nu ska det letas mc :)

Grattis!! Min sv650 kan nog tänkas vara till salu... Kolla annonsen nedan. Sitter nya däck på..
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag skrev på kontrakt i fredags om ett garage på Muraregatan. Hyresvärdinnan sa att ett likadant garage bredvid mitt kommer att bli ledigt i augusti om nån är intresserad.
 

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Jag skrev på kontrakt i fredags om ett garage på Muraregatan. Hyresvärdinnan sa att ett likadant garage bredvid mitt kommer att bli ledigt i augusti om nån är intresserad.

E det dom garagen i korsningen Muraregatan- Sperlingsgatan? Inne på gården eller ut mot Muraregatan?
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Jag skrev på kontrakt i fredags om ett garage på Muraregatan. Hyresvärdinnan sa att ett likadant garage bredvid mitt kommer att bli ledigt i augusti om nån är intresserad.

vad får du ge i hyra och hur stort är det?
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
E det dom garagen i korsningen Muraregatan- Sperlingsgatan? Inne på gården eller ut mot Muraregatan?

Oj, det vet jag inte, men det är inte ut mot nån gata iaf. Det är inne på en gårdsplan.

vad får du ge i hyra och hur stort är det?


Kostar 500 kr/mån, dyrt men värt det. Hade hojen i ett parkeringshus, visserligen låst utrymme men man fick inte ha nått annat på p-platsen än ett fordon, inga grejer eller däck. Fick dessutom inte meka med hojen heller. Nu är man fri att göra vad man vill när man vill.
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Formodligen. Idag ar det torrt pa gatorna for forsta gangen denna vecka sa nu blir det en liten runda.
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
I morgon ska ni upp å hopppa tidigt som fan ! ska ju bli fint väder :)! tuta gärna inom äventyrslandet så kanske ni får extrapris på glass ;) Just kidding. fan heller =)
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Vi kräver billig glass!

Det verkar bli bajsväder i veckan med undantag av små solglimtar i mitten/slutet av veckan. Men man kan lika väl fråga katten om det än att förlita sig på SMHI.
 

Shalalalala

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Jönköpings län
Hoj
Yamaha R6-06
Påminner/underhåller er igen om att det kommer komma mkt folk (mer med er) till HSTD sommar, dels för att uppleva vår fina stad och alla hojåkare men framför allt REJSEN !!

Jag kommer även att lägga upp en tråd här när det blir dags för lite hojåka på goa vägar i Halland (kommer snart)

Vi ses... :hej



Låter inte fel alls! Då blir det hstad i sommar:)
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
Va ute en sväng idag, blev asige/gräsås. Kom en bit på den vägen sen krockade jag med en kråka i storlek som en struts på mitt nya skinnställ..
Körde in till stan sen och efter 5 min körning så kollar jag bakåt.. Då har jag haft en polisbil efter mig i röven genom hela stan. De tar in mig vid sture. Inga backspeglar,ingen reflex,otydlig registreringsskylt,ej godkända blinkers fram+bak och 80km/h på en 40väg genom stan:huvet . Dessutom va jag handledare för en som övningskörde.. Han hade försvunnit för mig oxå. Detta va inte så jäkla bra direkt. Men jag va nykter iallafall, enligt alkotestet.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Va ute en sväng idag, blev asige/gräsås. Kom en bit på den vägen sen krockade jag med en kråka i storlek som en struts på mitt nya skinnställ..
Körde in till stan sen och efter 5 min körning så kollar jag bakåt.. Då har jag haft en polisbil efter mig i röven genom hela stan. De tar in mig vid sture. Inga backspeglar,ingen reflex,otydlig registreringsskylt,ej godkända blinkers fram+bak och 80km/h på en 40väg genom stan:huvet . Dessutom va jag handledare för en som övningskörde.. Han hade försvunnit för mig oxå. Detta va inte så jäkla bra direkt. Men jag va nykter iallafall, enligt alkotestet.


Inte undra på att du inte såg snuten.......tur du var nykter för en gångs skull....:tummenupp

/J

Låter inte fel alls! Då blir det hstad i sommar:)

Håll koll på torsdagskörningarna, samling brukar ske vid slottsparkeringen 18.00 eller 19.00.......kolla här i tråden.

/J
 
Last edited:

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Va ute en sväng idag, blev asige/gräsås. Kom en bit på den vägen sen krockade jag med en kråka i storlek som en struts på mitt nya skinnställ..
Körde in till stan sen och efter 5 min körning så kollar jag bakåt.. Då har jag haft en polisbil efter mig i röven genom hela stan. De tar in mig vid sture. Inga backspeglar,ingen reflex,otydlig registreringsskylt,ej godkända blinkers fram+bak och 80km/h på en 40väg genom stan:huvet . Dessutom va jag handledare för en som övningskörde.. Han hade försvunnit för mig oxå. Detta va inte så jäkla bra direkt. Men jag va nykter iallafall, enligt alkotestet.

Trist.

Har dem ändrat lagen om backspeglar? Har tom besiktiat utan speglar flera ggr...
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Va ute en sväng idag, blev asige/gräsås. Kom en bit på den vägen sen krockade jag med en kråka i storlek som en struts på mitt nya skinnställ..
Körde in till stan sen och efter 5 min körning så kollar jag bakåt.. Då har jag haft en polisbil efter mig i röven genom hela stan. De tar in mig vid sture. Inga backspeglar,ingen reflex,otydlig registreringsskylt,ej godkända blinkers fram+bak och 80km/h på en 40väg genom stan:huvet . Dessutom va jag handledare för en som övningskörde.. Han hade försvunnit för mig oxå. Detta va inte så jäkla bra direkt. Men jag va nykter iallafall, enligt alkotestet.





Haha......:D hur ser ditt nya ställ ut nu då? lite mer kletigt än mitt? :yoparty
 

Blanck

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Falun
Hoj
Honda Hornet 06
Åkning Halmstad.

Tjenare kommer att åka ner till sommar stugan i haverdal nu i 3 veckor. Tänkte kolla om det är någon eller några som är sugna på att ut och köra lite om det blir bra väder. Åker ner på söndag och blir kvar ca 3 veckor, skulle vara skoj att ut och åka med lite folk som känner till de bra vägarna.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top