svantestorm
Die Hard MC
Klarade uppkörningen till begränsad idag
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Sååå nu ska det letas mc
Jag är i behov av ett garage för mina hojar och som man kan ha som verkstad, kan gärna tänka mig dela med någon/några. Någon som vet något ledig eller som kan bli ledigt?
Klarade uppkörningen till begränsad idag! Yeees. Provmannen frågade om jag kört mycket? jag: mjo ,, ganska. Körde jag bra? han: Det var riktigt bekvämt att köra en liten mc runda med dig
![]()
Sååå nu ska det letas mc![]()
Klarade uppkörningen till begränsad idag! Yeees. Provmannen frågade om jag kört mycket? jag: mjo ,, ganska. Körde jag bra? han: Det var riktigt bekvämt att köra en liten mc runda med dig
![]()
Sååå nu ska det letas mc![]()
Jag skrev på kontrakt i fredags om ett garage på Muraregatan. Hyresvärdinnan sa att ett likadant garage bredvid mitt kommer att bli ledigt i augusti om nån är intresserad.
Jag skrev på kontrakt i fredags om ett garage på Muraregatan. Hyresvärdinnan sa att ett likadant garage bredvid mitt kommer att bli ledigt i augusti om nån är intresserad.
E det dom garagen i korsningen Muraregatan- Sperlingsgatan? Inne på gården eller ut mot Muraregatan?
vad får du ge i hyra och hur stort är det?
Formodligen. Idag ar det torrt pa gatorna for forsta gangen denna vecka sa nu blir det en liten runda.
Påminner/underhåller er igen om att det kommer komma mkt folk (mer med er) till HSTD sommar, dels för att uppleva vår fina stad och alla hojåkare men framför allt REJSEN !!
Jag kommer även att lägga upp en tråd här när det blir dags för lite hojåka på goa vägar i Halland (kommer snart)
Vi ses...![]()
Va ute en sväng idag, blev asige/gräsås. Kom en bit på den vägen sen krockade jag med en kråka i storlek som en struts på mitt nya skinnställ..
Körde in till stan sen och efter 5 min körning så kollar jag bakåt.. Då har jag haft en polisbil efter mig i röven genom hela stan. De tar in mig vid sture. Inga backspeglar,ingen reflex,otydlig registreringsskylt,ej godkända blinkers fram+bak och 80km/h på en 40väg genom stan. Dessutom va jag handledare för en som övningskörde.. Han hade försvunnit för mig oxå. Detta va inte så jäkla bra direkt. Men jag va nykter iallafall, enligt alkotestet.
Låter inte fel alls! Då blir det hstad i sommar![]()
Va ute en sväng idag, blev asige/gräsås. Kom en bit på den vägen sen krockade jag med en kråka i storlek som en struts på mitt nya skinnställ..
Körde in till stan sen och efter 5 min körning så kollar jag bakåt.. Då har jag haft en polisbil efter mig i röven genom hela stan. De tar in mig vid sture. Inga backspeglar,ingen reflex,otydlig registreringsskylt,ej godkända blinkers fram+bak och 80km/h på en 40väg genom stan. Dessutom va jag handledare för en som övningskörde.. Han hade försvunnit för mig oxå. Detta va inte så jäkla bra direkt. Men jag va nykter iallafall, enligt alkotestet.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |