Berggren
Nu är våren här.....eller?
Funderar på att ta hojen på släp upp, ska du åka med isåfall?
Kommer nog hem ganska sent från sthlm dagen innan, så jag sticker dit något senare om jag bara ska glo. Hör av mig om jag ska köra.
Funderar på att ta hojen på släp upp, ska du åka med isåfall?
tja någon som ska till falkenberg och köra på ons ? jag och min bror ska kanske dit.. om vädret håller http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5489&l=sv vilken tid ska man vara där för att vara garanterad en plats
Hallå. jag ska upp och köra, kanske ta någon samling innan? Kommer nog hålla mig i långsamma gruppen den här gången med, visst det vinglas kanske lite hit och dit där, men då slipper jag att bli omkörd hela tiden.
solen strålar ju ska lätt upp och köra !! kommer köra upp på min gamla 125a... pallar ni köra i 120 så hade väll ett kortage varigt trevligt
Rullar upp till Falkenberg, typ 1515. Om inte annat kanske vi syns där upp. Blåvit Gixxer med Arrow-slip-on, kör i Blå/rött/vitt Alpinestar ställ.
Ha det.
Får man höra ett grattis? idag förlorade jag "Wheelie oskulden" eller vafan de heter... lyckades med min första "se bra ut å korrekt" bakhjulsåkning på VR/8s Husaberg 650 ,,, ja den går som ett as så det va inte spec Svååårt att få upp den på bakan....däremot var det svårt att hålla kvar framhjulet i marken I alla fall,, lyfte den i ca 65 km/h på 3ans växel och körde ca 25 meter. Bra för en newbeginner va :/?
Vi ses väl tjao
fan va kul det vara att köra kommer lätt bli fler gånger med riktiga hojjen... fan vad omkörd jag blev haha lyckades fan skapa fotpinnen på skiten någon som vet man kan få några foton på sig därifrån ?
vad körde du på för hoj?
Någon som är sugen på att köpa en uppsättning Pilot Power däck i dim 120x70-17 och 190x50-17. De är endast något slitna på höger sida, har inte rullat något alls på mitten knappt, 1500 vid snabb äffär.
skicka pm vid intresse!
Ingen som är sugen på att köra lite ihop med en rookie som mig själv?
Hyffsat väder idag kanske bättre imorgon.......
Hallo. Någon som ska upp till Anderstorp nu på onsdag och köra eller? Har anmält mig, ska bli kul med en ny bana.
/Henrik
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |