Halmstad

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
tja någon som ska till falkenberg och köra på ons ? jag och min bror ska kanske dit.. om vädret håller http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5489&l=sv vilken tid ska man vara där för att vara garanterad en plats


Hallå. jag ska upp och köra, kanske ta någon samling innan? Kommer nog hålla mig i långsamma gruppen den här gången med, visst det vinglas kanske lite hit och dit där, men då slipper jag att bli omkörd hela tiden.
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Hallå. jag ska upp och köra, kanske ta någon samling innan? Kommer nog hålla mig i långsamma gruppen den här gången med, visst det vinglas kanske lite hit och dit där, men då slipper jag att bli omkörd hela tiden.

solen strålar ju :tummenupp ska lätt upp och köra !! kommer köra upp på min gamla 125a... pallar ni köra i 120 så hade väll ett kortage varigt trevligt
 

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
solen strålar ju :tummenupp ska lätt upp och köra !! kommer köra upp på min gamla 125a... pallar ni köra i 120 så hade väll ett kortage varigt trevligt

Rullar upp till Falkenberg, typ 1515. Om inte annat kanske vi syns där upp. Blåvit Gixxer med Arrow-slip-on, kör i Blå/rött/vitt Alpinestar ställ.


Ha det.
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Får man höra ett grattis? idag förlorade jag "Wheelie oskulden" eller vafan de heter... lyckades med min första "se bra ut å korrekt" bakhjulsåkning på VR/8s Husaberg 650 ,,, ja den går som ett as så det va inte spec Svååårt att få upp den på bakan....däremot var det svårt att hålla kvar framhjulet i marken :D I alla fall,, lyfte den i ca 65 km/h på 3ans växel och körde ca 25 meter. Bra för en newbeginner va :/?

Vi ses väl :) tjao
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Rullar upp till Falkenberg, typ 1515. Om inte annat kanske vi syns där upp. Blåvit Gixxer med Arrow-slip-on, kör i Blå/rött/vitt Alpinestar ställ.


Ha det.

fan va kul det vara att köra :tummenupp kommer lätt bli fler gånger med riktiga hojjen... fan vad omkörd jag blev haha lyckades fan skapa fotpinnen på skiten :yoparty någon som vet man kan få några foton på sig därifrån ?
 

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Halmstad, Stenhuggeriet
Hoj
Monster 620 S.ie
Får man höra ett grattis? idag förlorade jag "Wheelie oskulden" eller vafan de heter... lyckades med min första "se bra ut å korrekt" bakhjulsåkning på VR/8s Husaberg 650 ,,, ja den går som ett as så det va inte spec Svååårt att få upp den på bakan....däremot var det svårt att hålla kvar framhjulet i marken :D I alla fall,, lyfte den i ca 65 km/h på 3ans växel och körde ca 25 meter. Bra för en newbeginner va :/?

Vi ses väl :) tjao

GRATTIS! :)
Jag har fortfarande oskulden kvar :(
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Någon som är sugen på att köpa en uppsättning Pilot Power däck i dim 120x70-17 och 190x50-17. De är endast något slitna på höger sida, har inte rullat något alls på mitten knappt, 1500 vid snabb äffär.
skicka pm vid intresse!
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
hej Halmstad

Flyttar ner till Halmstad för plugg om 1 månad. Hoppas det finns många sköna hojjgrabbar och tjejer som är villiga att visa några läckra vägar. Ska bli kul att lära er ett och annat om hur man kör hojj isf :tungan
Btw, ingen som hyr ut någon lägenhet?!

Ses på vägarna!

Elias T
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
Min granne kom till mitt jobb idag och sa att jag haft inbrott i garaget, förmodligen inatt. Åkte dit och insåg att de jävlarna har gått igenom 3 garage för att komma till mitt där 3 hojar står parkerade. Idioterna har satt en skruvmejsel och vridigt sönder hela tändningslåset på min 1 mån gamla hoj.:mad: :mad:
 

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Ort
Nej
Hoj
Braaaaap
Varför bara slitna på höger sida?

Är ev intresserad.

Någon som är sugen på att köpa en uppsättning Pilot Power däck i dim 120x70-17 och 190x50-17. De är endast något slitna på höger sida, har inte rullat något alls på mitten knappt, 1500 vid snabb äffär.
skicka pm vid intresse!
 

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Ort
I Garaget....
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Samåkning

Ingen som är sugen på att köra lite ihop med en rookie som mig själv?:confused:

Hyffsat väder idag kanske bättre imorgon.......
 

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Halmstad, Stenhuggeriet
Hoj
Monster 620 S.ie
Jag hänger gärna på om vädret är hyffsat. Är det blött kan jag inte hålla mig på vägen för mina däck är helt slut :näsblod
Jobbar 15-03 så får bli morgon- och/eller lunchturer :)
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Ingen som är sugen på att köra lite ihop med en rookie som mig själv?:confused:

Hyffsat väder idag kanske bättre imorgon.......

Mjaa jag och "tune" som kör Thundercat är kanske på en runda i morgon. jag kör Husaberg...men bara om det inte regnar ;)
nå mig på 0735442666
 

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
Hallo. Någon som ska upp till Anderstorp nu på onsdag och köra eller? Har anmält mig, ska bli kul med en ny bana.

Förresten, någon som vet om Marcussen MC, servar Suzuki, sett att de har Sukka loggan på sin hemsida, men det verkar inte finnas med på Suzuki Sveriges hemsida. Har provat och ringa dit men inte fått tag på någon. Mc-center i Laholm har ju vänttider på en 1200 mil service till någongång i september, och jag hade tänkt försöka sälja hojen någon gång i närtid och skadar ju aldrig att kunna skriva "fullservad" i annonsen...

/Henrik
 

RSV-Mike

jumjum
Gick med
3 Jan 2006
Ort
Laholm
Hoj
Aprilia TV4R -11 APRC
Det gör han.
Han hade semester förra veckan men jobbar till å med onsdag denna veckan så bara ring.
Ska också upp till Anderstorp kanske ses där.

Ja det gör han.
Han jobbar till och med onsdag denna veckan så bara ring.

Ska också upp till Anderstorp så vi kanske ses där,ska bli roligt.:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top