Körning kl 12 idag från Slottsparkeringen, verkar bli en bra bunt människor!
ok SVT vilka ska ner?? ska ni träffas någonstans?? När o vart jag bor i laholm! =)
Ska också ner till SVT.
Kommer sova i Halmstad natten innan.
Vilka ska mer ner och var kan vi samlas så vi kan köra i samlad trupp?
Mvh
Andreas
Verkar som du e den enda för det va längesen jag ställde den frågan Jag bor iallfall i laholm... så jag kan möta upp när du kör ner från Halmstad... Maxi Mellbystrand är bra för min del. Men bestämm du vart det passar dig =) Drar motorvägen ner väl?? så behöver man inte gå upp ÄNNU tidigare =)
vi tar 06:45 så vet vi att vi inte behöver stressa.. vi bör väl tanka när vi e nere i hbg oxå så vi e fulla. Va bra! jag hade oxå tänkte ta lugn grupp o eventuellt byta upp annars. Låter finemang!Vad jag förstår är det fler i Halmstad som ska ner.
Men just nu är det otrevligt tyst om SVT i Halmstadtråden.
Ses Maxi Melby vid 06:45? Eller räcker det med 07:00? Vi ska ju samlas vid 07:30 - 08:00.
Vilken grupp tänkte du köra i?
Tror jag kommer välja någon lugn grupp. Har man valt fel kanske man kan byta grupp vid något stop.
//Andreas
Trevligt att stå på en refug på laholmsvägen med rasad husa i torsdags! Måååånga som körde förbi, någon som såg mig? Var vid eurostop typ..
Trevligt att stå på en refug på laholmsvägen med rasad husa i torsdags! Måååånga som körde förbi, någon som såg mig? Var vid eurostop typ..
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|