Jag hakar på. vetifan om man hittar så bra i fbg dock, bor i vbg men vart i fbg en gång i mitt liv![]()
Herregud då e det väl på tiden![]()
Jag kan hämta dig i varberg om det känns bättre. Möte vid Preem/Mcdonalds vid FBG centrumavfart från E6an verkar vettigt tycker jag
Det ser verkligen lovande ut med vädret imorgon.Kl 12 på Preem då? Och 11:30 i vbg vid OKQ8 ovanför hajen för dom som vill hänga på därifrån. Vädret ser kanon ut!
Det ser verkligen lovande ut med vädret imorgon.
Vi ses på Preem kl. 12 i Falkenberg utanför Mcdonalds.
Får tacka alla för en suverän Lygnern runt idag - Aldrig att jag hade trott att vi skulle bli 9 personer !!
Speciellt tack till Murmeldjuretsom guidade in oss på fina vägar och dessutom visade oss några sevärdheter som gjorde vår dag kanonbra.
Blev väl en 25 mil idag i fantastiskt väder![]()
Hur är tempot? Har bara min Jawa körklar och den är ju ganska långt ifrån en räser.
Det gick inte speciellt fort - Själv körde jag på min gamla FZR (då R1:an håller på att repareras efter marksyning på Anderstorp) och jag lyckades väl hänga på ganska bra trots 240 kg att släpa runt på.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |