Therudeboy
Guest
jag mådde illa och var duktigt kass i kistan igår men idag är allt bra 
nää,du ska va med oss o köra motoGP imonkvällhållundan skrev:Fan va najs. Hoppas att mitt skit går över då. Jag ska ju fan supa imorrn =)
![]()
hållundan skrev:Hohoho, jag är nog fan nästan okaj för att supa. Har dock inte bestämt mig ännu. Jag är rätt hänhig, men ingeidag inte. Gött det. Jag får se va som händer ikväll...
![]()
Apsis, har märkt det oxå. Försökte smeka maggen lite med en folköl som uppvärmning, det var INTE bra...fluppen skrev:Sup inte...det blir bara värre imorrn![]()
hållundan skrev:Apsis, har märkt det oxå. Försökte smeka maggen lite med en folköl som uppvärmning, det var INTE bra...
Jag stannar inne ikväll. Drar en pizza å lirar lite motgp sen tänkte jag... Fan va det är gay att vara magsjuk =(
![]()
hållundan skrev:Men nu jeflar verkar det som om den onde jäveln har flögit ur mig. Jag verkar fanimej frisk.... Lyssnar på Gipsy Kings å lallar runt i bara jalingarna å svär över att det är snö på marken igen... Det är väl normalt beteende?
Näe, fan. Jag måste aktivera mig. Vad göra? Händer de nå ball här i Halmstad eller?
![]()
Jag bangar inte.... Hus 17? Var var var?Therudeboy skrev:Lira lite laserdome, eller ta en runda till bögklubben som ligger vid hus nr17Fråga mig inte hur jag vet och nej jag gillar inte
![]()
hållundan skrev:Jag bangar inte.... Hus 17? Var var var?
![]()
hållundan skrev:Jag bangar inte.... Hus 17? Var var var?
![]()
fluppen skrev:Det var en viss kille som missade en åktur med R1:an idag för att han var så bakfull![]()
![]()
gissa vem ??
fluppen skrev:Det var en viss kille som missade en åktur med R1:an idag för att han var så bakfull![]()
![]()
gissa vem ??
hållundan skrev:hohohohho
Fy17. Blire onsdag fluppen eller???
![]()
hållundan skrev:hohohohho, undrar vem det kan ha vart???
Fy fan, alkohol är SATANS påfund... Nä, nu dröjer det fan te nästa gång alltså. Vill inte missa fler sånna hära guldtillfällen som idag... Att klämma på en errett gör jag hellre än att vara kräkig...
Fy17. Blire onsdag fluppen eller???
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |