hållundan
Emozione!
HEhe, jag märkte detfluppen skrev:Du vann den ärofyllda tävlingen![]()
Hoho. Har säkert frågat det innan. Är det bra å handla på HalmstadGustav eller? Tänkte införskaffa lite kedjeolja å lite annat småpill. Är dom dyra eller?
HEhe, jag märkte detfluppen skrev:Du vann den ärofyllda tävlingen![]()
hållundan skrev:HEhe, jag märkte detAgain?
Hoho. Har säkert frågat det innan. Är det bra å handla på HalmstadGustav eller? Tänkte införskaffa lite kedjeolja å lite annat småpill. Är dom dyra eller?
Aha, det tackar vi för. Ska min Grillbritt III (FZR600 - gaylila) få agera kanin alltså. Ja ja, mitt dripaket är ju sprojlans så det borde la gå att prova med det. Ska ändå te biltema nån da å köpa kapell. Det ska visst vara prisvärt där.fluppen skrev:Njaoa..... bra och bra, visst dom är okej om man man gillar att bli nochalerad (stavning). Nej men allvarligt, dom är okej, inte jättedyra men inte jättebilliga.
Man kan bli förbannat när man inte får hjälp där...man kan vänta i timmartyp för att få hjälp. Men nu känner man dom så väl så går man fram tar en kopp kaffe och skriker på dom
![]()
Såg att Biltema hade kedjefett för Mc...kostade typ gratis, vet ej omdet e nåt bra. Du kan bli våran förökskanin![]()
hållundan skrev:Aha, det tackar vi för. Ska min Grillbritt III (FZR600 - gaylila) få agera kanin alltså. Ja ja, mitt dripaket är ju sprojlans så det borde la gå att prova med det. Ska ändå te biltema nån da å köpa kapell. Det ska visst vara prisvärt där.
Hmm, har dom nått annat vettigt på HalmstadGustav, om man nu orkar vänta?
![]()
Hahahah, en gammal gammal byracka. Ja ja, det kan ju va nått att kolla på det medfluppen skrev:Nej det e ingen speciell affär, har ju lite ställ och lite krukor och lite handskar, men i nget jätteutbud. Dock har dom en gammal, då menar jag gammal, hund som går runt där inne, sketcool !! tror inte den e till salu förvisso.![]()
hållundan skrev:Hahahah, en gammal gammal byracka. Ja ja, det kan ju va nått att kolla på det med
Hmm, jag ska ju inte ha nån hund dockJag vill ju bara ha lite kedjeolja, eller nåt. Ja ja, får la studsa dit å kolla nån gång. De där lasses garage eller va det heter då? ÄR det någe bra?
![]()
Hehe, låter ju bra. Yammasäljare gillar vi. Jag brukar iofs göra alla mina ärenden på Y-center i Götet. Men men. Får la sladda förbi han nåndag oxå. De ligger typ i Rotorp va? Han säljer inga arai-grejer då eller?fluppen skrev:LAsses har färre grejor, men jag gillar dom klart bättre, inget skitsnack utan rakt på sak. Hjälpsamma är vad dom är.
Sen snackar vi ju Yamaha-återförsäljare![]()
hållundan skrev:Hehe, låter ju bra. Yammasäljare gillar vi. Jag brukar iofs göra alla mina ärenden på Y-center i Götet. Men men. Får la sladda förbi han nåndag oxå. De ligger typ i Rotorp va? Han säljer inga arai-grejer då eller?
![]()
Hehehe, låter kalasbra! Det tycker jag vi gör. Kan vi dra en kaffe nånstans oxå. Spikat.fluppen skrev:Tror inte jag såg några Arai när jag var där förra veckan, Ska vi ta en dag nästa vecka och kolla runt i lite hojshopar (2st) ? jag kör och du drar i handbromsen.
hållundan skrev:Hehehe, låter kalasbra! Det tycker jag vi gör. Kan vi dra en kaffe nånstans oxå. Spikat.
Handbroms. Sköj! Hoppas den håller![]()
Närrå. Jag tror allt att gållffen är god nog för det.
![]()
NÄE?fluppen skrev:Kaffe kör vi oxå på ja![]()
gållfen e botta !!!!! Å in kom en röd bemveden rular !!!!!!! en rak sexa och allt
![]()
hållundan skrev:NÄE?![]()
Fan va grymmeÄren fräsch eller? En gammal harv?
Fasen va fett. Bakhjulsdrift. Bara sladda, ingen handbroms
![]()
fluppen skrev:JApp fetegrymme...205-15 sulor på nuDet e en fräcsh gammal 320i -90:a röd touring, fetegrym e den iaf
dimljus och allt..
Hehe, dimljus!fluppen skrev:JApp fetegrymme...205-15 sulor på nuDet e en fräcsh gammal 320i -90:a röd touring, fetegrym e den iaf
dimljus och allt..
Ett klokt beslut. Jag ska kolla på OZ, å sen sova...fluppen skrev:Nu slutar jag spamma....![]()
GNATT SPAMBRODER![]()
hållundan skrev:Hehe, dimljus!Fasen va fett. Grymmesulor på´n oxå. Jaja, ferrariröd är den oxå då eller?
![]()
Hehe, touring å allt. Då kan skårrpan åka i bagaget nästa gång han e föll.
![]()
![]()
Basslåda! Fettfluppen skrev:Jag jag har "skorpan-inrett" bagaget med en spyhåla, så ja, nästa gång åker sporrrpan där bak, jämte baslådan![]()
GODNATT
fluppen skrev:Kaffe kör vi oxå på ja![]()
gållfen e botta !!!!! Å in kom en röd bemveden rular !!!!!!! en rak sexa och allt
![]()
hållundan skrev:Frågan är om det räcker med ett hundgaller?Kanske borde gjuta nån vägg eller nått därbak om han ska ligga där... Hohoho. Nä nu är vi väl taskiga. Ett hundgaller räcker gott å väl. Basslåddan gör sitt oxå!
Nu blire att göra H-stad osäker. Ska shoppas på willys på eurostop wee
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |