hållundan
Emozione!
...Som fan!!! Vad läser du??? Nåt på SET eftrersom du härjar i O-huset??sportarn skrev:Men det är ju skitkul att gå i skolan, hur mycket brudar som helst!
...Som fan!!! Vad läser du??? Nåt på SET eftrersom du härjar i O-huset??sportarn skrev:Men det är ju skitkul att gå i skolan, hur mycket brudar som helst!
hållundan skrev:...Som fan!!! Vad läser du??? Nåt på SET eftrersom du härjar i O-huset??
Alltid party!!!!sportarn skrev:Pluggar ekonomi så behöver du några tips inför deklarationen så kan jag se om vi inte kan hitta på några trevliga avdrag.
Själv då?
Party imorgon?
sportarn skrev:Jo, det är nog ganska många gymnasiegrabbar som kör R1:a... :kocko
Finns visserligen en gymnasiegrabb som kör M3 cab -02 men får ju inte köra r1 när man är 19.
Men det är ju skitkul att gå i skolan, hur mycket brudar som helst!
Therudeboy skrev:Det lät faktiskt som ni gick i gymnasiet när du/ni sa bygg
hållundan skrev:Byggnadsingenjörsprogrammet...
Ja e på hugget idag rude... Allt är gay nu. Bara så du vet...
Va härligt...Therudeboy skrev:Jag med
Ja jag tänkte bli fågelskådare, så varför inteTherudeboy skrev:Klart jag har det. Vill du ha bultsax så du kan börja jobba natt med?
Jösses, hade du skrivit 035 (halmstads riktnummer) innan hade jag trott att det var till hus 17, nu är jag dock lika orolig/nyfiken...Therudeboy skrev:0370-71133 ring och hör efter själv om han har något.
Ahaa, kanske blir en pling till honom då, om jag ej får tag i ett ok på hemmaplan...Therudeboy skrev:haha, det där är till jannes mc i skillingaryd. Mannen med överdrivet mycket reservdelar.
sportarn skrev:Tjena.
Kan fan inte på onsdag, har fest på högskolan då, men torsdag skulle passa mig betydligt bättre!
det har jag sagt hela tiden jufluppen skrev:Kul som fan med allt folk som vill köra idag ! Verkligen...
Ska fan flytta till götet eller nåt !
SKIT !
Jo, det är väl sant att det är trist när inte folk ställer upp och vill ut och åka i grupp men jag tror att får vi väl in på rutin att ut och åka varje vecka så kommer det bli fler och fler som hänger med.fluppen skrev:Kul som fan med allt folk som vill köra idag ! Verkligen...
Ska fan flytta till götet eller nåt !
SKIT !
hållundan skrev:Byggnadsingenjörsprogrammet...
Skorpan skrev:det har jag sagt hela tiden ju
sportarn skrev:Jo, det är väl sant att det är trist när inte folk ställer upp och vill ut och åka i grupp men jag tror att får vi väl in på rutin att ut och åka varje vecka så kommer det bli fler och fler som hänger med.
Då kommer det bli riktigt kul
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |