Therudeboy
Guest
hållundan skrev:Ahaa, kanske blir en pling till honom då, om jag ej får tag i ett ok på hemmaplan...
Gör så. Han brukar ha det man frågar efter.
hållundan skrev:Ahaa, kanske blir en pling till honom då, om jag ej får tag i ett ok på hemmaplan...
sportarn skrev:Jag ska en sväng till tyskland imorgon på dagen men hoppas jag är tillbaks till 18 i alla fall, men annars kan vi väl lägga in att försöka köra minst en gång i veckan tillsammans, jag kör gärna torsdag eller söndag, kom med förslag!
fogerty skrev:Najs, ser ut som bra väder, snart ska vi grilla hos dig mannen, skorpan vill lägga sig tidigt denna gång med så kan han få ett eget rum så hade det vart bra
Njae, jag läser ju Utvecklingsingenjörsprogrammet. Ville bara klargöra lite för vår gode vän Rudeopjken lite....Chris Husky skrev:Känner du ngn som heter Kristoffer Rosenbring isf kanske?
MEN DET SER JU SÅ GÖTT UT.... Varför är jag inte med???? Jo, för att jag är gay å pluggar så jävla ordentligt å är lite löjlig sådär ibland med en trasig jävla skethoj emellanåt....fluppen skrev:Tagen nu precis...
ELLER SÅ KAN VI GRÌLLA HOS MIG!!!! Jag har iaf större sannolikhet att träffa brudar än det är ute i SÖNDRUM.... Här på nyhem är det fest dygnet runt, det märker ni la????fogerty skrev:Najs, ser ut som bra väder, snart ska vi grilla hos dig mannen, skorpan vill lägga sig tidigt denna gång med så kan han få ett eget rum så hade det vart bra
Jag vill vara ökänd... Jag är gayigast å stördast, å har längst hockeyfrill i Halmstad, har den lilaste hojen, är knasigast, är mest tjötig, har minst brudar, har den trasigaste hojen, minst mat, gnäller mest och är fullast på oinsdagar,.... JAG BORDE VARA ÖKÄND!!!!!!!!!!!fluppen skrev:Jag e på vilket som, sömndag som tordag...
Klart vi gör detta, vi ska bli ökända som det stora gänget i Halmstad
Skorpan däckar mest... Jag raggar mest, blir mest dumpad,Jihaaa,....fluppen skrev:Japp tog fotot 1 minut innan jag la ut det...P900
Hahahahahaha...japp jag har redan reseverat det ena rummet till skorpan.
Bifogar en reminder hur det kan gå....
fuggen,jag har oxå kort på dej,ska jag lägga ut dom??fogerty skrev:Najs, ser ut som bra väder, snart ska vi grilla hos dig mannen, skorpan vill lägga sig tidigt denna gång med så kan han få ett eget rum så hade det vart bra
det är du - GAY!!!hållundan skrev:Jag vill vara ökänd... Jag är gayigast å stördast, å har längst hockeyfrill i Halmstad, har den lilaste hojen, är knasigast, är mest tjötig, har minst brudar, har den trasigaste hojen, minst mat, gnäller mest och är fullast på oinsdagar,.... JAG BORDE VARA ÖKÄND!!!!!!!!!!!
hållundan skrev:ELLER SÅ KAN VI GRÌLLA HOS MIG!!!! Jag har iaf större sannolikhet att träffa brudar än det är ute i SÖNDRUM.... Här på nyhem är det fest dygnet runt, det märker ni la????
sportarn skrev:jag e fortfarande full!!!
Party med sjuksköterskor. Grabbar vi har en lovande framtid!!!
Snuten ville ha mig i fyllecell inatt, dom blev förbannade när jag sa att jag kört ifrån dom med hojen. tyckte jag vakul!!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|