fluppen skrev:Förresten !!!! var e vår allas hållundan ????????? vart ovnligt lite inlägg nu dom senatse dagarna ju...
*skriker* HÅLLUNDAN !!!!*skriker*
Otee skrev:Han håller väl sig undan, Arrrggghhhhh![]()
![]()
Ses snart boys, tyvärr blir vi inte så mycket folk Hbg tror jag.
Correction endast jag vad jag vet.![]()
han är i götet o har fått blaster i burken o inte orkat fixa det änfluppen skrev:Förresten !!!! var e vår allas hållundan ????????? vart ovnligt lite inlägg nu dom senatse dagarna ju...
*skriker* HÅLLUNDAN !!!!*skriker*
sportarn skrev:Tack för idag grabbar, va jäkligt kul o va ute o prova vägarna där nere.
Vill gärna att vi försöker komma ut varje söndag o börjar åka ihop. Hade varit jäkligt kul om vi kunde bli ett gäng.![]()
Vi får väl försöka ta nästa söndag då. Då blir det lite åka!![]()
Det kostar att ligga på toppBlue skrev:
Blue skrev:
sportarn skrev:Det kostar att ligga på topp![]()
Nästa gång sitter den, den var ju riktigt hög![]()
fluppen skrev:FAn det e respect !!jag har aldrig sett högre stoppie
![]()
Nej seriöst gick allt bra med dig eller ? hojen var det inget mer med sen eller ?![]()
Tack ni för en trevlig eftermiddag i övrigt !
Blue skrev:Jodå allt är bra med mig, hade ju dessutom ett extra grepp hemma så jag är körklar igen.![]()
sportarn skrev:Blir det en riktigt hög wheeeeelie nästa vända eller![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppas du hänger med ut snart igen det va ju jäkligt kul.![]()
Otee skrev:fluppen, upp med bilderna nu. Jag är nyfiken![]()
hållundan skrev:Japp, massajävla virusbajs... Helvete säger jag bara...
Är lite ur fas nu känner jag... Förresten, fluppen, hjälper du mig att kränga på mitt nya däck??? ELler kan Magnus eller nån annan det månntro???
/h
Jag e oxå sugen på att se dom!!fluppen skrev:Jaja...jag hinner inte nu börjar jobba kl 22, har ju målat garaget hela dan så hojen ska trivas där inne.
Har inte ens lagt in bilderna på datorn, men imorron kommer dom upp, troligtvis....
Tålamod....![]()
hållundan skrev:Fan fluppen... Det blev inget hälsa på på jobbet inatt... Polarn fick en flaska i huvudet av nån "andersbergsinvånare" vi fick tjöta med pållisen å så blev det mer bråk.... Min kavaj fick blod på sig.... Dumt det där..... Fattar itne varför folk ska bråka...
Nåväl. Hoppas att jag får mitt däck snart, har inte betalt det ännu eftersom min bank är störd... Men men....
Vi höres av...
Puss på er
Jag hänger nog på en snabbis... Mitt bakdäck är rejält slut. Men det kan nog gå nårra rundor till =)sportarn skrev:Trist när sånt händer! :kocko
nån som ska ut o åka i veckan? tänkte ta en tur på torsdag hör av er om ni vill åka med!
![]()
![]()
hållundan skrev:Jag hänger nog på en snabbis... Mitt bakdäck är rejält slut. Men det kan nog gå nårra rundor till =)
Jag badade i "pölen" vid trade center igår... Det var skoj. Fast jag fick jävligt ont. Cyklade rakt ner med min cykel... Den blev skev![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |