Chris Husky skrev:Ingen som ska med ut & åka en liten sväng idag?
hållundan skrev:Jag hänger nog på en snabbis... Mitt bakdäck är rejält slut. Men det kan nog gå nårra rundor till =)
Jag badade i "pölen" vid trade center igår... Det var skoj. Fast jag fick jävligt ont. Cyklade rakt ner med min cykel... Den blev skev
sportarn skrev:Jag kan hänga på en sväng idag. Har fått nog att plugga för ett tag framåt så jag e jäkligt sugen. Vilken tid?
Jo, men det låter ju schysst. Vart ska vi träffas?Chris Husky skrev:Jag jobbar tills kl 4, så efter 5 ngn gång? Då lugnar ju (den övriga) trafiken ner sig lite oxå.
sportarn skrev:Jo, men det låter ju schysst. Vart ska vi träffas?
Du kan ju slå mig en signal. 0702884335.
Jag bor vid högskolan ungefär så det är ju inte så långt emellan.Chris Husky skrev:Vart bor du? Jag bor vid östergård ungefär
btw så tänkte jag försöka ta det lite lugnt (hallo tjena, det har man ju aldrig sagt förut ) pga av att mitt skinställ är iväg skickat på reperation. Har väl iofs hyffsade skydd ändå, men undviker helst att klota
sportarn skrev:Jag bor vid högskolan ungefär så det är ju inte så långt emellan.
Jag kommer ta det ganska lugnt oxå.
Ingen annan som e sugen på att följa med?
sportarn skrev:Jag bor vid högskolan ungefär så det är ju inte så långt emellan.
Jag kommer ta det ganska lugnt oxå.
Ingen annan som e sugen på att följa med?
Men du kan säkert hänga med lite senare. Det är väl bara att slå oss en signal när du slutat knega.Borkas skrev:FÖRBENAT SUGEN!
Men jag jobbar mellan halv 4 och 7.....
Varför är det alltid så här
sportarn skrev:Men du kan säkert hänga med lite senare. Det är väl bara att slå oss en signal när du slutat knega.
sportarn skrev:Men du kan säkert hänga med lite senare. Det är väl bara att slå oss en signal när du slutat knega.
det är ju ett alternativ. för min del spelar d ingen rollChris Husky skrev:...eller väntar vi helt enkelt tills framåt 7 med turen, mig spelar ingen som helst roll bara jag får köra! Det rycker så djävligt i höger handen, och ny-pirrad som man är känns hojåkning som enda vettiga alternativet!
Chris Husky skrev:...eller väntar vi helt enkelt tills framåt 7 med turen, mig spelar ingen som helst roll bara jag får köra! Det rycker så djävligt i höger handen, och ny-pirrad som man är känns hojåkning som enda vettiga alternativet!
sportarn skrev:det är ju ett alternativ. för min del spelar d ingen roll
ska vi säga vid 7 istället då?
Chris Husky skrev:Helvete! Det här är ju inte sant! Tänkte precis; Fan va mörkt det är. Oj då, då börjardet pricis regna.
Ja ja, hoppas det är kortvarigt!
sportarn skrev:jo d ser lite mörkt ut men det går nog snart över!
Don´t worry be happy!Chris Husky skrev:Ser redan ljusare ut.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|