hållundan
Emozione!
Chris Husky skrev:Precis börjatJag har ju kört sen mitten på februari
![]()
![]()

Jag är kanske med på en sväng fluppen... Mitt bakdäck är som sagt rejält slut... Å andra sidan slutar jag 17:00 idag....
Aja, vi får se...

Chris Husky skrev:Precis börjatJag har ju kört sen mitten på februari
![]()
![]()
Jaja, bara för att du tycker det är härligt att sladda omkring på vägarna. En annan är ju livrädd om det börjar släppa lite.Chris Husky skrev:Precis börjatJag har ju kört sen mitten på februari
![]()
![]()
Vet inte om jag hänger med. Är helt slut efter att ha gjort tenta i 5 timmar och jag satt hela jävla tiden. Skrev 14 sidor så snart kan man bli författare oxå.hållundan skrev:
Jag är kanske med på en sväng fluppen... Mitt bakdäck är som sagt rejält slut... Å andra sidan slutar jag 17:00 idag....
Aja, vi får se...
![]()
sportarn skrev:Jaja, bara för att du tycker det är härligt att sladda omkring på vägarna. En annan är ju livrädd om det börjar släppa lite.![]()
Ska du med på söndag?![]()
Vi tänkte ju försöka åka en gång i veckan så därför tänkte vi prova med att åka på söndagar. Tror dom flesta kan då.fluppen skrev:Vad e det som händer på söndag ?
Då e det ingen som e sugen att ta en tur just nu då ?
sportarn skrev:Jaja, bara för att du tycker det är härligt att sladda omkring på vägarna. En annan är ju livrädd om det börjar släppa lite.![]()
Ska du med på söndag?![]()
Blev det nån tur idag eller?hållundan skrev:Jag kanske är med som sagt en sväng idag...
Jag ringer dig nu fluppen...
![]()
Nä, det blev en enmilatur med inlinesn istället...sportarn skrev:Blev det nån tur idag eller?
Jag va som sagt jäkligt seg idag.
Vilka känner sig sugna på att åka med på söndag?![]()
Jag e aldrig nykter...Therudeboy skrev:Du brukar väl aldrig vara nykter än torsdag?![]()
hållundan skrev:Haha, vaffan ska man sova för??? Jag drar bort till fluppens jobb nu...
Jihaaa![]()
Jag åkte runt 14 mil nu... Är lite sleten..fogerty skrev:Jag tar en sväng nu, ring om du ska me![]()
![]()
E d nån som ska med imorgon o köra en sväng?Therudeboy skrev:En annan är nyss hemkommen efter litei halmstad. Tänkte ringt dig Hållundan men du var ju sleten innan så jag sket i det.
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |