hållundan
Emozione!
Var när hur ska ni köra??? Jag är nog fan på alltså... Även att mitt bakdäck är slut...
Var: Utanför halmstad.hållundan skrev:Var när hur ska ni köra??? Jag är nog fan på alltså... Även att mitt bakdäck är slut...
Otee skrev:fluppen, upp med bilderna nu. Jag är nyfiken
hållundan skrev:Fan fluppen... Det blev inget hälsa på på jobbet inatt... Polarn fick en flaska i huvudet av nån "andersbergsinvånare" vi fick tjöta med pållisen å så blev det mer bråk.... Min kavaj fick blod på sig.... Dumt det där..... Fattar itne varför folk ska bråka...
Nåväl. Hoppas att jag får mitt däck snart, har inte betalt det ännu eftersom min bank är störd... Men men....
Vi höres av...
Puss på er
Pillis skrev:Ursäkta att jag dyker in i den här tråden...
Tänkte bara säga att OM ni är ute å tokar i Falkenbergstrakten på fredag så kan ni ju alltid dyka förbi motorbanan & glutta lite (körning 17.00-20.00) Pillan fixar lite kaffe till den som är sugen...Hittas lättast vid den knallgula köttransporten!!
Alltid kul att träffa lite nytt folk UTAN att behöva hämta upp dom på banan!
/Pillis
Föffan, ska betala skiten idag. Får se när det kommer...fluppen skrev:Jahaja....jag hade ju bara lagt ett gäng öl på kylning till er jag fick ta med dom hem istället
Dom där andersbergsborna kan va lite jävla fega med sina flaskor i huvudet ibland
Sen kan vi kränga däck tillsammans
Japp, när solen är framme så kör iaf jag bra mycket snabbare än idagChris Husky skrev:Tack för idag grabbar. Synd på vädret, lite väl blött.
Jo, men det visade ju vilka dom riktiga entusiasterna är.Chris Husky skrev:Tack för idag grabbar. Synd på vädret, lite väl blött.
Jo, tempot va väl inte det högsta och det hade väl varit kul om man kört nån väg där det svänger riktigt mycket. Men säsongen har ju precis börjat. Då kan du välja väg nästa gång så håller du tempot oxå.Chris Husky skrev:Ja det smäller ganska duktigt emellan åt
Ja tempot va ju inte speciellt högt. Men det va lite för snabbt väg val för att jag skulle trivas som bäst. Men men, så blir det ju när man åker det ett gäng plastraketer
Chris Husky skrev:...när man åker det ett gäng plastraketer
sportarn skrev:Jo, tempot va väl inte det högsta och det hade väl varit kul om man kört nån väg där det svänger riktigt mycket. Men säsongen har ju precis börjat. Då kan du välja väg nästa gång så håller du tempot oxå.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|