hållundan skrev:vem är det då??????????
VÄRLDENS UNDERBARASTE!!!
En ängel från ovan kort å gott !
Det bästa är att hon ligger i soffan nu och tittar på tv
Hojen glömmer jag aldrig ... !! Undantag idag
hållundan skrev:vem är det då??????????
hållundan skrev:
Det tar sig!!!
fluppen skrev:19:20 på slottsparkeringen. Be there..
Zid skrev:Vafan Hållis....har du bårjat småslanga
Glöm inte att du är skyldig mig en avsugning
Hahahah, jag känner allt personen i fråga... En avsugning står alltid på listan....fogerty skrev:Det där sista skulle man ju vilja ha förklarat för sig.................
eller inte...................
hållundan skrev:Hahahah, jag känner allt personen i fråga... En avsugning står alltid på listan....
höhöhö
Jo jag kan allt, eller ja, försöker... Min gammel FZR går allt, å låter som aset.
När ska du med å åka då, det är fan dags snart!!! Alltså Magnus....
Höhöhöh, gay ja. Det är bara förnamnet... Har du plattat 5 gånger nu alltså???fluppen skrev:Fan vad ni är......ja, just det, GAY !!!
Just kommit in från plattsättningen, mör som en gurka....osså lite vin och öl på det förtsås... MÖR ! Oj vilka barbecues vi ska ha här i sommar....
Puss och gnatt.....
hållundan skrev:Höhöhöh, gay ja. Det är bara förnamnet... Har du plattat 5 gånger nu alltså???
Fan va gött... BBQ å bärs låter fint... Har själv druckit bärs å grillat körv idag...
Hmmm, har du börjat lägga plattorna oxå eller???
Gaygay!
hållundan skrev:Jävlar va najs det blev fluppen du...
Nu styr jag ner till Halmstaden igen, fast med bilen. Vi får köra när jag kommer ner i veckorna... Eller så får du hitta dig upp till götet å åka lite här...
hållundan skrev:Jävlar va najs det blev fluppen du...
Nu styr jag ner till Halmstaden igen, fast med bilen. Vi får köra när jag kommer ner i veckorna... Eller så får du hitta dig upp till götet å åka lite här...
hållundan skrev:Hahahah, jag känner allt personen i fråga... En avsugning står alltid på listan....
höhöhö
Jo jag kan allt, eller ja, försöker... Min gammel FZR går allt, å låter som aset.
När ska du med å åka då, det är fan dags snart!!! Alltså Magnus....
fluppen skrev:Fan vad ni är......ja, just det, GAY !!!
Just kommit in från plattsättningen, mör som en gurka....osså lite vin och öl på det förtsås... MÖR ! Oj vilka barbecues vi ska ha här i sommar....
Puss och gnatt.....
fluppen skrev:Tackar..
Så du drar hemåt götet nu över sommaren ? Vem ska jag då köra med som alltid ställer upp när man ringer
Men det e klart man tittar upp tee götet ju !
Okej, jag vill ha en nu.Zid skrev:Jag är alltid på - bara slå en signal.........
Mjo, det mesta....Eller iallafall i juni... Jag mötte dig på Söndrumsvägen förut. Jag körde en grön PEGGY. Nåväl.Borkas skrev:Ska du hålla till i Götet för det mesta i sommar ?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|