Therudeboy
Guest
Någon härifrån som ska på GT den 15:e juli? Hållundan: Måste ju visa det huset som är mest gay i hela halmstad i sommar
Zid skrev:Tja flupp!
Snygg altan du fått - kommer och kollar den nån da - den kanske blev lite GAY eller ???
Mycket snack om grillfest har det varit...... men när blir det av
hållundan skrev:Okej, jag vill ha en nu.
Förresten, det är samma typ av oljefilter till våra hojar som fluppens, tänk om min börjar CP-läcka som hans?
Therudeboy skrev:Någon härifrån som ska på GT den 15:e juli? Hållundan: Måste ju visa det huset som är mest gay i hela halmstad i sommar
fluppen skrev:Jag ska på den andra konserten...vettefan vilket datum ?
hållundan skrev:Mjo, det mesta....Eller iallafall i juni... Jag mötte dig på Söndrumsvägen förut. Jag körde en grön PEGGY. Nåväl.
Nu ska jag byta olja å filter. Sköj.
Borkas skrev:ahh ... kan stämma.
Varit uppe i gbg... tylosandtobbe kan nu mera kallas för Farmen-Tobbe elelr nåt
Han skulle upp på intervju till skärgårds farmen shitet .. så vi passade på att ta en lång tur med hojarna.
Fy fan va gay det är att köra mitt inne i götet.... vart så här nära -><- att bli mosad av en spårvargn .. Vi hamna helt galet till slut ... massa gå-gator bara, blev till att gå med hojen. Var ganska kul det med, måste sett lite komiskt ut... Vissa gick omkring med barnvagn och vissa med R-hojar bjuder på den
Hahaha, min är oxo slut. Nu blir det bara kaffe och whisky för hela slanten.Chris Husky skrev:Ey Hållundan, ölen är slut. Behöver du inte nytt bakdäck snart?
hållundan skrev:Hahaha, min är oxo slut. Nu blir det bara kaffe och whisky för hela slanten.
Fick du ordning på bänkningen å det eller?
hållundan skrev:Okej, jag vill ha en nu.
Förresten, det är samma typ av oljefilter till våra hojar som fluppens, tänk om min börjar CP-läcka som hans?
Så måste det vara! Nu knäskrapar jag oxå. Och hjular upp den. Vad kommer härnäst?Zid skrev:Det är nog ingen fara.....fluppen kör ju inte så hårt, så det är nog bara hans filter som beckar igen
Silverryggen skrev:det vara bra med olyckor ett tag.
Igår krockade nån vid knäredsgatan och i i morse (tors) nån på en Gixxer 750 -03 vid Flygaregatan/Slottsjordvägen.
Ta det nätt bland bilar och pensionister gubbs.
Källa www.wighsnews.se klicka på riksnyheter,kolla...
Ha de
Silverryggen
Jeflar, inge sköj det där. Fan man får änna passa sig. Höll på att bli påkörd tre fyra gånger häromdan. Så jävla tråkigt.Borkas skrev:Fifan!
Mycket bilar? I Halmstad? Jösses, påväg igår från jobbet, vid Gårda i Skötet. Jeflar, det var kö där... Surfade mellan bilarna så gott det gick utan att avlida. Det var som sagt nära.Chris Husky skrev:...och va fan kommer alla bilar ifrån?!? Varje dag mellan 16-17 är det ju så sjukt med bilar ute. Oki för att det alltid är mkt traffik vid den tiden när folk slutar knega för dagen, men i år tycker jag det är mkt värre än tidigare
Bryter man inte alla trafikregler man kan så har man ju både blivit överkörd, påkörd & överhettat motorn flera gånger om
Uschiamej. Nu är dom på ingång igen då... Aja, bara knäskrapa förbi dom.Therudeboy skrev:Tyskarna har redan invaderat sverige, var flera bilar nere hos min farmor och farfar i h-stad.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|