Halmstad

Therudeboy

Guest
Någon härifrån som ska på GT den 15:e juli? Hållundan: Måste ju visa det huset som är mest gay i hela halmstad i sommar :D
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Zid skrev:
Tja flupp!

Snygg altan du fått - kommer och kollar den nån da - den kanske blev lite GAY eller ???

Mycket snack om grillfest har det varit...... men när blir det av :7peta

Kanske redan blivit av ? kanske du inte fick komma ? kanske var det bara jag och massa playboybrudar ? Vem vet...

Fan, uteplatsen blev ju klar i helgen bara ju..gay på dig
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Okej, jag vill ha en nu.

Förresten, det är samma typ av oljefilter till våra hojar som fluppens, tänk om min börjar CP-läcka som hans? :skrämd

Då kan du ju skryta med att din hoj har likheter med R1:ans !
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Therudeboy skrev:
Någon härifrån som ska på GT den 15:e juli? Hållundan: Måste ju visa det huset som är mest gay i hela halmstad i sommar :D

Jag ska på den andra konserten...vettefan vilket datum ?
 

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Hemligt
Hoj
S2R
hållundan skrev:
Mjo, det mesta....Eller iallafall i juni... Jag mötte dig på Söndrumsvägen förut. Jag körde en grön PEGGY. Nåväl.

Nu ska jag byta olja å filter. Sköj.

ahh ... kan stämma.
Varit uppe i gbg... tylosandtobbe kan nu mera kallas för Farmen-Tobbe elelr nåt :rolleyes:
Han skulle upp på intervju till skärgårds farmen shitet .. så vi passade på att ta en lång tur med hojarna.

Fy fan va gay det är att köra mitt inne i götet.... vart så här nära -><- att bli mosad av en spårvargn :skrämd .. Vi hamna helt galet till slut ... massa gå-gator bara, blev till att gå med hojen. Var ganska kul det med, måste sett lite komiskt ut... Vissa gick omkring med barnvagn och vissa med R-hojar :lol bjuder på den :rofl
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Borkas skrev:
ahh ... kan stämma.
Varit uppe i gbg... tylosandtobbe kan nu mera kallas för Farmen-Tobbe elelr nåt :rolleyes:
Han skulle upp på intervju till skärgårds farmen shitet .. så vi passade på att ta en lång tur med hojarna.

Fy fan va gay det är att köra mitt inne i götet.... vart så här nära -><- att bli mosad av en spårvargn :skrämd .. Vi hamna helt galet till slut ... massa gå-gator bara, blev till att gå med hojen. Var ganska kul det med, måste sett lite komiskt ut... Vissa gick omkring med barnvagn och vissa med R-hojar :lol bjuder på den :rofl

Haha...har också vart med om cykelbanesyndromet i götet, när jag precis fått bilkortet...skraj och röd va man

E det inte gay med farmen ?
Hoppas du kommer med, coolt att känna en b-kändis ju ;)
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Gomorron då, fan va folk det är utanför den nyöppnade vertktygsaffären Harald Nybro eller va den heter, det var liksom kö ! 2 timmar innan dom öppnar...jag drar dit nu, blir te och handla kompressor m.m.m.m.m billigt som fasen ju !
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Ey Hållundan, ölen är slut. Behöver du inte nytt bakdäck snart? :fyllisar :hihi
Hahaha, min är oxo slut. Nu blir det bara kaffe och whisky för hela slanten. :hihi

Fick du ordning på bänkningen å det eller?

@fluppen, ja köra på cykelbanor, vara med i farmen och ha playboyparty utan mig är synnerligen gay. Sluta med det. :)

@borkas, farmen alltså? Uschiamej. Nåväl, varthän i skötet var det nånstans då??? Hör av dig när du åker upp nästa gång så ska jag visa nårra goa vägar...

:banana

Förresten, jävlar va soft det är att jobba. Plugget är ju tokmycket jobbigare än detta.... :lol
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Hahaha, min är oxo slut. Nu blir det bara kaffe och whisky för hela slanten. :hihi

Fick du ordning på bänkningen å det eller?

Antar att det blir en del festande för er studenter så här års :fyllisar

Jo bänkningen är avklarad & så. Tyvärr sprack ju hela avgassystemet under sista körningen, och jag har fortfarande inte fått det svetsat :( Men har slängt på orginalet nu så man kan köra iaf.

Ingen som vet ngn lirare i stan som är en djävel på att svetsa mm i rostfritt & kan hjälpa mig att bygga om en del av avgassystemet? Titan skiten håller ju inte så det får nog bytas ut.

När jag ändå håller på... Ngn som har erfarenhet av Van's & kan tänka sig åka med & kika på ett åk i nästa vecka? Här ska det kanske handlas race-buss :tummenupp
 

Zid

Skrevraketsåkare
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Halmstad
Hoj
FZR 1000
hållundan skrev:
Okej, jag vill ha en nu.

Förresten, det är samma typ av oljefilter till våra hojar som fluppens, tänk om min börjar CP-läcka som hans? :skrämd

Det är nog ingen fara.....fluppen kör ju inte så hårt, så det är nog bara hans filter som beckar igen :whip
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Nu får...

det vara bra med olyckor ett tag.
Igår krockade nån vid knäredsgatan och i i morse (tors) nån på en Gixxer 750 -03 vid Flygaregatan/Slottsjordvägen.
Ta det nätt bland bilar och pensionister gubbs.

Källa www.wighsnews.se klicka på riksnyheter,kolla...

Ha de

Silverryggen
 

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Hemligt
Hoj
S2R
Silverryggen skrev:
det vara bra med olyckor ett tag.
Igår krockade nån vid knäredsgatan och i i morse (tors) nån på en Gixxer 750 -03 vid Flygaregatan/Slottsjordvägen.
Ta det nätt bland bilar och pensionister gubbs.

Källa www.wighsnews.se klicka på riksnyheter,kolla...

Ha de

Silverryggen


Fifan! :död
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
...och va fan kommer alla bilar ifrån?!? Varje dag mellan 16-17 är det ju så sjukt med bilar ute. Oki för att det alltid är mkt traffik vid den tiden när folk slutar knega för dagen, men i år tycker jag det är mkt värre än tidigare :död

Bryter man inte alla trafikregler man kan så har man ju både blivit överkörd, påkörd & överhettat motorn flera gånger om
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
...och va fan kommer alla bilar ifrån?!? Varje dag mellan 16-17 är det ju så sjukt med bilar ute. Oki för att det alltid är mkt traffik vid den tiden när folk slutar knega för dagen, men i år tycker jag det är mkt värre än tidigare :död

Bryter man inte alla trafikregler man kan så har man ju både blivit överkörd, påkörd & överhettat motorn flera gånger om
Mycket bilar? I Halmstad? Jösses, påväg igår från jobbet, vid Gårda i Skötet. Jeflar, det var kö där... Surfade mellan bilarna så gott det gick utan att avlida. Det var som sagt nära.

Hmm, å andra sidan börjar väl alla turister komma ner till H-staden nu kan jag tänka? "Träffade" ett gäng tyskar när jag var på Tylösand och badade i tisdags... Snart kommer dom, allihopa :skrämd

:hej
 

Therudeboy

Guest
Tyskarna har redan invaderat sverige, var flera bilar nere hos min farmor och farfar i h-stad.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Tyskarna har redan invaderat sverige, var flera bilar nere hos min farmor och farfar i h-stad.
Uschiamej. Nu är dom på ingång igen då... Aja, bara knäskrapa förbi dom.

Nämnde jag det att jag kan knäskrapa nu? :va






:hej
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top