Halmstad

Fajje

Ny medlem
Gick med
27 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
hojlös
VR-8 skrev:
2210003 Kom till Släggarp imorrn då.........cr250 är väl en cross eller?

J

var ligger släggarp? har bara bott här i halmstad några år.
har ingen släp bara för tillfället så svårt komma mig till banan.
kör mest på vägen nu istället me fz1an, är nöjd me den än sålänge, är hyffsat klipp i den

VR-8 skrev:
2210003 Kom till Släggarp imorrn då.........cr250 är väl en cross eller?

J

har inte kört cross nåt i halmstadkrokarna än, men blir väl snart, ska bara ta mig dit
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Fajje skrev:
2210086 var ligger släggarp? har bara bott här i halmstad några år.
har ingen släp bara för tillfället så svårt komma mig till banan.
kör mest på vägen nu istället me fz1an, är nöjd me den än sålänge, är hyffsat klipp i den



har inte kört cross nåt i halmstadkrokarna än, men blir väl snart, ska bara ta mig dit


Ta din FZ1'a och kom dit då...lätt att hitta....åk mot Ljungby sväng vänster vid skylt "motocrossbana" (tror jag det står) och håll vänster i Y-korset...sedan titta på vänster sida efter någon kilometer

J
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Fajje skrev:
2210086 var ligger släggarp? har bara bott här i halmstad några år.
har ingen släp bara för tillfället så svårt komma mig till banan.
kör mest på vägen nu istället me fz1an, är nöjd me den än sålänge, är hyffsat klipp i den



har inte kört cross nåt i halmstadkrokarna än, men blir väl snart, ska bara ta mig dit

Kolla vägbeskrivning på www.mckhallandia.com

Finns plats för en hoj till i min buss om du vill träna. På vardagar åker jag dock oftast direkt från jobbet dit, men på lördagar när jag inte rejsar (inte så ofta mao, tyvärr) så finns det möjlighet att åka med mig. Under July månad kommer flertalet chanser då det knappt rejsas då.
 

Fajje

Ny medlem
Gick med
27 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
hojlös
Barrett skrev:
2210226 Kolla vägbeskrivning på www.mckhallandia.com

Finns plats för en hoj till i min buss om du vill träna. På vardagar åker jag dock oftast direkt från jobbet dit, men på lördagar när jag inte rejsar (inte så ofta mao, tyvärr) så finns det möjlighet att åka med mig. Under July månad kommer flertalet chanser då det knappt rejsas då.

låter bra! har grabben varannan helg, men han kan ju va me till banan. å ibland jobbar jag på helgen men har ledig dagar lite då å då eftersom jag kör lastbil nu. men går säkert fixa ihop så jag kan lifta ut me dig nån dag. ska leta fram crosskläderna så jag har allt klart, så kan jag sticka me kort varsel.

vi kan höras av
mvh
 

Fajje

Ny medlem
Gick med
27 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
hojlös
VR-8 skrev:
2210167 Ta din FZ1'a och kom dit då...lätt att hitta....åk mot Ljungby sväng vänster vid skylt "motocrossbana" (tror jag det står) och håll vänster i Y-korset...sedan titta på vänster sida efter någon kilometer

J

okej kanske kör ut me bilen en sväng idag, vi får se, annars dyker jag upp där framöver, måste gasa av mig :)
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Fajje skrev:
2209946 Hej, är ny här på forumet, bor i Halmstad. Hänger me er ut å kör nån sväng vid tillfälle :)

Japp, som Silverryggen skriver så har vi torsdagskörningar kl18 från slottsparkeringen. I torsdags var vi 8st som körde varav fyra som körde rsv1000 (dussinhoj)

Om solen skiner så är det bara att skriva in här så är det ofta någon som nappar.
 

hson

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Halland
Hoj
GT 2-Hjul med Kedja
Polisen

Såg att Polisen hade en blå vit Suzuki liten otrevlig sak
Tyckte att den liknade type 650
 

Fajje

Ny medlem
Gick med
27 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
hojlös
ola_sandin skrev:
2211445 Japp, som Silverryggen skriver så har vi torsdagskörningar kl18 från slottsparkeringen. I torsdags var vi 8st som körde varav fyra som körde rsv1000 (dussinhoj)

Om solen skiner så är det bara att skriva in här så är det ofta någon som nappar.

jobbar jag inte torsdag vid den tiden så är jag där. är de parkeringen på slottsmöllan?
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Fajje skrev:
2211553 jobbar jag inte torsdag vid den tiden så är jag där. är de parkeringen på slottsmöllan?

Nej för böveln, det är parkeringen som ligger vid rondellen i stan. Borta vid slottet/najaden alltså.
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
Fajje skrev:
2211553 jobbar jag inte torsdag vid den tiden så är jag där. är de parkeringen på slottsmöllan?


Nej, det är den vid slottsparken, brevid slottet.

Ola, lär dig räkna, vi var bara tre RSVs. Men jag kan hålla med om att vi var många.
 
Last edited:

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Fy faan...........enduro slingan på Släggarp och min Husa höll på att ta död på mig och min polare idag...inte en gång till med den hojen utan en startmotor.
Nu när kvällen är här så är man helt mör/slut. Ont lite varstans....mest i röven dock!!.....smal sadel....inte van. Jag vet..ska stå upp mer men det går inte för en nybörjare som mig med en drevning för 160+ på asfalt.. :huvet

J
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
VR-8 skrev:
2211874 Fy faan...........enduro slingan på Släggarp och min Husa höll på att ta död på mig och min polare idag...inte en gång till med den hojen utan en startmotor.
Nu när kvällen är här så är man helt mör/slut. Ont lite varstans....mest i röven dock!!.....smal sadel....inte van. Jag vet..ska stå upp mer men det går inte för en nybörjare som mig med en drevning för 160+ på asfalt.. :huvet

J
För lite hår i röva :tungan
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
VR-8 skrev:
2211874 Fy faan...........enduro slingan på Släggarp och min Husa höll på att ta död på mig och min polare idag...inte en gång till med den hojen utan en startmotor.
Nu när kvällen är här så är man helt mör/slut. Ont lite varstans....mest i röven dock!!.....smal sadel....inte van. Jag vet..ska stå upp mer men det går inte för en nybörjare som mig med en drevning för 160+ på asfalt.. :huvet

J

1:an och 2:an...? 650:n kräver sin man i skogen. :) Mats nilsson som vann GGN kör Yamaha WR250...
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Fan jag får nog byta avatar... den hojjen e ju ett minne blått
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
stone skrev:
2211919 Fan jag får nog byta avatar... den hojjen e ju ett minne blått

Hallao min nästan döda kompis.....Husan tog oss inte men nu är en startmotor på gång. Tydligen så är -03 och tidigare för långsam även med ett kraftigt batteri så det blir att byta till en -04 startmotor så är jag med igen..sen j...r

J

Edit: Men ett minne för livet........DS
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
VR-8 skrev:
2211926 Hallao min nästan döda kompis.....Husan tog oss inte men nu är en startmotor på gång. Tydligen så är -03 och tidigare för långsam även med ett kraftigt batteri så det blir att byta till en -04 startmotor så är jag med igen..sen j...r

J

Edit: Men ett minne för livet........DS
He he, det var inte långt ifrån att husan hadde fått en vattnig grav i ett skotardike :smasha (med mej stax brevid)
Men sicket jävla orr det e i den, med rätt drevning och en fungerande startmotor så jäklar :yoparty
Men titta...nu är ju avataren som den ska va, det enda R1a :rock
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top