Intoxicated
Gear jammer
Silverryggen skrev:2502905Tjena Mackan!
Hur e brudarna dä nere då...??
(Det ska jag ta och berätta för dig när vi halsar ur dunken)
Silverryggen skrev:2502905Tjena Mackan!
Hur e brudarna dä nere då...??
Dazzle skrev:2502990(Det ska jag ta och berätta för dig när vi halsar ur dunken)
Kawakex skrev:2490004Alright tack.
Ja det är jag.VR-8 skrev:2503531Grön Kawa och långt svallande blont hår?
/J
Kawakex skrev:2503546Ja det är jag.
VR-8 skrev:2503558Ok....
Silverryggen skrev:2503593Hur gick det med Aprilian vs. VV Jörgen?? Har inte hört nåt, stå på!!!
Kör du med Kawwan nu istället?
Var det det där du blandade ut med Red Bull med? Förresten, snart dags för kårenSilverryggen skrev:2503001Den står och väntar min vän...
Läste om era vurpor, det suger ju... Hoppas det löser sig utan bekymmer med VV!VR-8 skrev:2503600Vi har skickat in alla papper och foton. Jag ska kolla upp detta i slutet på veckan.
Kör Husa 650 motard nu ju................
/J
lahi skrev:2503634Var det det där du blandade ut med Red Bull med? Förresten, snart dags för kåren
Silverryggen skrev:2503001Den står och väntar min vän...
Kawakex skrev:2488575Tja alla Halmstadbor!
Jag är nybliven sporthojs ägare. Finns det någon som har lust att ta en tur någon gång?
Ahaaa, fifan, köpesprit! Fina grejor! Hmmm, kontakter är bra...Silverryggen skrev:2503988HAHA nej för hel...te. Nya polare som man inte har supit innan med, får man ge köpesprit... ( Jeltzin Bag in box... )
Vill du ha dunkabrännvin har jag en outtömmlig källa ganska nära till hands... Du vet det där med att vara tusenkonstnär...
Jag tar ledigt en torsdagmorrne, så går vi till kåren och visar de stackars studentflickorna hur en slipsten ska dras...
Vi får väl ut och köra nån gång då.Dazzle skrev:2505089Mkt trevlig med ett "Kawakex" i Hstd. Säger välkommen! Hoppas du får ett par mil på nacken innan säsongen tar slut. Om inte annat så kommer det snart en lång och trevlig vår. Bra att få spä ut detta forum med lite Kex.
VR-8 har sambo med det har inte jag.. Raggar jag då
Kawakex skrev:2505280Vi får väl ut och köra nån gång då.
Möjligtvis, lite beroende på väder och hur mycket jag har att göra i skolan. Vi får se om jag hakar på! Tempo? Lagom kanske? Jag kan inte vägarna häromkring...Nicklas Ducati skrev:2507302Ska ut en sväng i morgon någon som ska med om det inte rengnar
Kommer att vara vid slottsparkeringen vid 18.00
lahi skrev:2509144Någon som vet var jag kan handla Motul 3000 i Halmstad eller någonstans i närheten?
Möjligtvis, lite beroende på väder och hur mycket jag har att göra i skolan. Vi får se om jag hakar på! Tempo? Lagom kanske? Jag kan inte vägarna häromkring...
Nicklas Ducati skrev:2507302Ska ut en sväng i morgon någon som ska med om det inte rengnar
jag hänger gärna på. Om ni vill ha med ett kex, ni kanske vill vara bara grabbar?Nicklas Ducati skrev:2507302Ska ut en sväng i morgon någon som ska med om det inte rengnar
Fina vägar kör jag gärna på Men jag tycker att vädret verkar ostadigt, dessutom kom jag precis hem från skolan så jag får hoppa över körningen idag... Hinner inte ner till garaget nu, tyvärr. Men säg till nästa gång också så får vi se om jag hinner dåNicklas Ducati skrev:2509842Nice and easy!! vill inte göra något dumt nu på slutet! Men det finns en del fina vägar jag kan visa dig!
Men om det är för ostadigt väder så blir det gymet!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|