Halmstad

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Jag höll mig i spåret...
Hörde att du fått ut och börjat köra med din sprätt, jag köpte mig en DRZ i fredags så vi får ta ett pass i skogen på några fina grusvägar. Säg till att Janne oxå köper en nu. Han verkar vara sugen.

Jodå......jag har börjat köra lite med "Besten".......höjde styret idag och satte dit Stomp på sadeln för lite bättre grepp för låren. Ska gasa lite i min "skog" här hemma lite först, grusvägar finns det gott om häromkring..

Janne köper ingen hoj så länge hans scooter går..........nu är den nybesiktad oxå....2år till nästa...

/J
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
Hörde av Titan att ni varit iväg och inhandlat en DRZ till dig... jag vill också ha en! Men som fattig student så har jag inte råd... nöjd än så länge?

Är väldigt nöjd änsålänge. Riktigt kul att bara sticka ut på nån grusväg eller rätt in i skogen och bara plöja.:yoparty
Har den till jobbet varje dag. Är fyffsat smidig i trafiken med.
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
ok var brukade ni köra förra året ? långa turer... har ju bara 125 och den gillar ju knappast motorväg till göteborg:gnissla
gött mos

Turerna brukar vara på uppåt 10mil och sluta på Östrastranden med en glass. I år kommer jag köra motard så jag hänger nog inte med på de långa turerna, isf skulle vi kunna dela upp oss så att ena gänget kör snabba vägar medan "motard/125"-gänget kör krokigare vägar. Det är ju ändå svängarna som är roliga. Sedan kan man sammanstråla på östra och snacka bakhjulssläpp och arga gubbar längs vägarna.
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Turerna brukar vara på uppåt 10mil och sluta på Östrastranden med en glass. I år kommer jag köra motard så jag hänger nog inte med på de långa turerna, isf skulle vi kunna dela upp oss så att ena gänget kör snabba vägar medan "motard/125"-gänget kör krokigare vägar. Det är ju ändå svängarna som är roliga. Sedan kan man sammanstråla på östra och snacka bakhjulssläpp och arga gubbar längs vägarna.

ok låter ju fint :tummenupp

blir det något i morgon ? ska ju vara fint väder http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010113080
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Definitivt inte först i Halmstad, men nu har min hoj och jag hittat ut från garaget :)

Gött! Lång runda eller? Det var ju ändå 8 grader varmt idag. Var ute igår men jag har inte hunnit gasa idag, får kanske ta en sväng i helgen istället...
 

Cecilia

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki sv650s
Gött! Lång runda eller? Det var ju ändå 8 grader varmt idag. Var ute igår men jag har inte hunnit gasa idag, får kanske ta en sväng i helgen istället...

Kom hem alldeles försent för att köra en lång runda. Blev en sväng i Halmstad och sedan hemmåt när det blev mörkt.

Blir troligtvis en längre runda imorgon
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Kom hem alldeles försent för att köra en lång runda. Blev en sväng i Halmstad och sedan hemmåt när det blev mörkt.

Blir troligtvis en längre runda imorgon

Ahaaa.. men det ska väl bli fint väder i några dagar har jag fått för mig. Imorgon hinner jag inte alls gasa, har mattetenta 13.30-17.30 :gnissla Usch.
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
Fy fan gött o höra er bränna förbi högskolan när ja sitter där o pluggar!! Vill OXÅ!!!
 

Cecilia

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki sv650s
Ahaaa.. men det ska väl bli fint väder i några dagar har jag fått för mig. Imorgon hinner jag inte alls gasa, har mattetenta 13.30-17.30 :gnissla Usch.

Det är ju nu...! Håller tummarna för att det ska gå bra!

Jag sitter fortfarande på jobbet.. längtar ut
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
Testkörningsprog. F-berg -07

Nu har Bandagarna för F-berg kommit. falkenbergsmotorklubb.nu:tummenupp


2/5 MC GAT/LICENS 17.00-20.00

23/5 MC GAT/LICENS 17.00-20.00

20/6 MC GATHOJAR 17.00-20.00

4/7 MC GAT/LICENS 17.00-20.00

18/7 MC GAT/LICENS 17.00-20.00

1/8 MC GATHOJAR 17.00-20.00

29/8 MC GAT/LICENS 17.00-20.00

Mohahahaa...[/
 
Last edited:

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Vad händer idag/kväll? Vilka ska ut å bränna nu i eftermiddag och vilka ska till krogen ikväll?

Fan vad jag är sugen på båda 2! ska kompromissa men först kaffe.

(PASSA PÅ,, lågtrycket kommer imorgon...)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top