Handla PÅ Lelle? Aldrig Mer!

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Jag har aldrig handlat via postorder men väldigt mycket på deras klädbutik. Jag har alltid fått sjukt bra service från personalen där. Snabb hjälp, dom tar sig tid tills man är klar och priserna blir alltid bra!!
Killen min har handlat en hoj hos dem samt även han mycket på deras klädbutik.

Synd att det fungerar så dåligt med deras postorder. Dom borde verkligen se över det i så fall.

/M
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Än en gång så är jag supernöjd med Lelles.
Jag ringde till dom en torsdageftermiddag och frågade efter en packningssats. Visserligen var deras system väldigt konstigt eftersom dom kunde se att det skulle finnas en packningssats enligt datorn men det fanns ingen möjlighet alls att få reda på om den verkligen fanns fysiskt.
För att få reda på det så kunde man beställa den och vänta och se om något dök upp.
Jag beställde den i alla fall och på fredagen (dagen efter) när jag kom hem från jobbet så låg avin i brevlådan. Det var fantastiskt snabbt tycker jag.

Jag kommer definitivt fortsätta använda mig av Lelles när jag behöver något.
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Solan skrev:
2295562 Än en gång så är jag supernöjd med Lelles.
Jag ringde till dom en torsdageftermiddag och frågade efter en packningssats. Visserligen var deras system väldigt konstigt eftersom dom kunde se att det skulle finnas en packningssats enligt datorn men det fanns ingen möjlighet alls att få reda på om den verkligen fanns fysiskt.
För att få reda på det så kunde man beställa den och vänta och se om något dök upp.
Jag beställde den i alla fall och på fredagen (dagen efter) när jag kom hem från jobbet så låg avin i brevlådan. Det var fantastiskt snabbt tycker jag.

Jag kommer definitivt fortsätta använda mig av Lelles när jag behöver något.

Du menar alltså att du är nöjd med att beställa något utan att kunna få svar på om du kommer att få hem något? Om jag någonsin startar ett företag vill jag ha dig som kund!

Verkar lite skumt också att mest tjejer verkar vara nöjda med hur de blir bemötta på Lelles och den service de får... :)
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
DR-Zätare skrev:
2296127 Du menar alltså att du är nöjd med att beställa något utan att kunna få svar på om du kommer att få hem något? Om jag någonsin startar ett företag vill jag ha dig som kund!

Verkar lite skumt också att mest tjejer verkar vara nöjda med hur de blir bemötta på Lelles och den service de får... :)


Läs om, läs rätt. Jag skrev att jag var väldigt nöjd med att ha beställt en grej på torsdag eftermiddag och fått den levererad dagen efter.

Jag tror det kvittar vilket kön man tillhör när man handlar, det har nog snarare med bemötandet att göra. Har man en taskig attityd så kan man väl inte förvänta sig att få något annat tillbaka?!
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Jag är super nöjd med Lelles, har visserligen bara handlat utrustning. Men måste säga att jag fick personlig guidning i stort sett på allt jag skulle ha.
Fick ett bra komplett pris på allt, och det gör ju inte saken sämre. :D

Bara positivt från Lelles som sagt. Men får väl se första gången man ska ge sig på postordern leveransen.
Då kanske de får Ris också och inte bara en massa Ros. :tungan
 

KidNasty

Inte bara tuffa killar som har tatuering
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Hojlös... Men drömmer om en R1-07 eller nyare.
Handlade ställ på MC mässan i Götet av Lelles.. Fick 15% rabatt på allt och fick allt inom en månad eller va det var... Gick smärtfritt :)
 

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
SVooSh skrev:
2295380
Hoppas verkligen det inte blir några problem ytterligare med kopplingen, har ju tagit en bra stund att få en tid för åtgärd. Men som sagt mecken verkade hygglo.

Redan idag ringde mecken. Så i eftermiddags var jag där och fick kopplingen grejjad. Fifasen vad najs med en koppling som fungerar som den ska, är ju som en helt ny hoj :D

Ang mecken, Gustav, så är han helhygglo precis som jag misstänkte. Han tycke mina ventiler tickade lite väl mycket trots att jag ställde dom för 100mil sendan. Men efter en provkörning så kom han fram till att dom bara låter mer än normalt och att det eventuellt börjar bli dags att ställa. Fick tillochmed ett bladmått :yoparty

Det bästa är nog att han upptäckte att jag måste lufta frambromsen, har åkt runt och tyckt KTMs bromsar är skit som mattas av direkt. :banana
 

Mc-Krille

Lär andra köra hoj
Gick med
11 Jan 2006
Ort
lägenhet
Hoj
BMW f650gs, kawasaki och suzuki
Är själv helnöjd med lelles, Gustaf är nog bästa mecken där, hojen gick kanonfint efter servicen kändes som en ny hoj :tummenupp
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
För mig funkade det med lelles leveranser, alla 4-5 gånger jag bestälde från de! Fast en gång fick jag vänta 4-5 veckor på min nya förgasare...men va fan det va inget att bråka om, fick 15% av på priset för att det tog tid!!! Snacka om schysta!!!!

Sedan har de bästa mc butik i SVERIGE !!!
 

jonken

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2005
Ort
Gästrikland
Hoj
SÅLD
Lelles suger verkligen pung!
Har väntat på den vitalaste del på en hoj STYRET i 3 j**la veckor när dom sa att det skulle ta 2 dagar för dom att fixa styret, när man ringer jonerna där nere så skyller dom på leverantörer mm och istället för att vänta på delam man ska ha erbjuder dom ett styre som är 16cm högt istället för det har dom hemma. Bojkotta lelles för alltid. :arsele
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Det är verkligen många här som gnäller på långa leveranstider. Ni kanske borde testa att själva beställa från leverantören nästa gång. :tummenupp

Tror inte Lelles är sämre än nån annan mc-handlare i Sverige och INGEN hojaffär blir stor om de är dåliga - däremot är risken större att nån blir felbehandlad i en större affär med tanke på att det är fler anställda.
 

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Midsommarkransen
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Alldrig vart dit men..

LELLES ÄR KUNG! 20% på allt! 25% på hjälm (fick spegelvisir gratis) yeah baby :D

:arsele

Har alldrig handlat på Lelles men ska dit imorrn och titta lite dock så måste jag ge Roller lite creed som kan hålla lägre pris på Alpinestars S-MX3 Gore Tex
(http://www.rollersdack.se/view.asp?a=1294) än vad en stor firma kan göra under sin super rea och det är inte lite det skiljer heller, 500 riksdaler! GO ROLLER:yoparty
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Har alldrig handlat på Lelles men ska dit imorrn och titta lite dock så måste jag ge Roller lite creed som kan hålla lägre pris på Alpinestars S-MX3 Gore Tex
(http://www.rollersdack.se/view.asp?a=1294) än vad en stor firma kan göra under sin super rea och det är inte lite det skiljer heller, 500 riksdaler! GO ROLLER:yoparty

Ringde och gnällde på att deras Gore-Tex var dyrare än rollers. Inga problem sa kungen och drog 500kr på ett lås :) ska dit och hämta min HORNET på lördag! :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

20% på SEBRING slipon :arsele synd att eknomin har rasat samman :pannkyss
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Helnöjd.. Ringde idag och sa att jag ville hämta en 950SM, finns i sjön sa Ragge och skulle ha hem från Jönköping till imorgon.. Finns den där imorgon med nycklar och startar så anser jag att de är underbara.. Bra pris fick jag också!

/

Dawg
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Köpte drivpaket där 05..Fick fel kedja,fel bakdrev.. Men dom lyckades o leverera rätt framdrev. Man får va glad åt dom små sakerna i livet.
 

Jacko

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM690SM
Ringde och gnällde på att deras Gore-Tex var dyrare än rollers. Inga problem sa kungen och drog 500kr på ett lås :) ska dit och hämta min HORNET på lördag! :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

20% på SEBRING slipon :arsele synd att eknomin har rasat samman :pannkyss

Du som sa att du inte kunde pruta... Right back at you, Gordon Gecko
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top