Hur är det med Paypal, kostar det nått? Isåfall hur mycket?
Hur är det med Paypal, kostar det nått? Isåfall hur mycket?
7 minuter kvar o vinner jag inte dööööööööööööör jag!!!!!!!!!!!!!!!
min puls är på 160 o jag sitter bara o väntar..............
faaaaaaaaaan, måste vinna detta pisset!!!!!!!
En kolfibertank som man inte kan få tag på
Höll på att kolla upp var man kunde gjuta upp en - men orka hålla på.
Sen hittade jag denna och jag fick den för 191EUR.
Satte 320EUR som maxgräns på eBay och 520EUR som maxgräns på auktionsniper som jag inte ens behövde.
Nu kommer jag lätta min 1000ccare med typ 6 kilo
Hmm funkar ändå inte...
Har ju mobilnr, men det ska ju inte spela nån roll...
Varför ska den hänga upp sig på telenr för, så larvigt hehe
1. Som vanligt så sätter du ett maxpris för vad du vill betala!!! (tror inte du lägger 150.000 för ett par fotpinnar, för i så fall så ordnar jag ett par åt dig till det priset, har alltid velat tjäna ca. 146.000 på en affär )
2. Auctionstealer budar sedan för dig när det är 10, 7, 5, 3 sekunder kvar av auktionstiden (som betalande bestämmer du tid till när bud skall läggas).
3. Om ditt bud då är det högsta så vinner du........priset blir som vanligt, en viss summa över vad den tidigare högsta budgivaren lagt.
-Det som är positivt är just att;
1. Du mörkar ditt bud tills det är 3 sekunder kvar. Om auktionen slutar om tre timmar och du lägger ditt bud på ebay som vanligt, så har någon annan som är intresserad av att köpa samma produkt som du möjlighet att "smyga" upp sitt bud för att kolla vad du lagt som högsta (hur många gånger har man inte i början titta på en auktion och tänkt............fan lägsta budet ligger på 10usd......grejen är ju värd 800....du kan tänka dig o betala 400......för att sedan börja buda o märka att beloppet klättrar upp o vips är det uppe i 200......då slutar du buda för du är högsta bud...........ingen annan lägger ett bud o du känner dig trygg.........tre sekunder kvar o vips kommer ett autobud på 300 men du ser bara 205 som högsta bud o även om du skulle hinna lägga bud (vilket du inte gör) så skulle du antagligen bara lägga ett försök på 210....auktionen slut till det facila priset av 205 o du sitter o tänker, FAN VA BILLIGT, jag var ju beredd att betala 400 .
2. Om du sitter och följer auktionen i realtid tills dess att den slutar (och oftast slutar de på sen kväll/natt USA tid, vilket gör det mindre troligt att du då gör......alltså följer i realtid) så blir det ofta att man också höjer sitt egna bud om någon annan budar över ditt första "tänkta" högsta bud. (Man tycker ju att det ändå är mer än xxxx antal kronor billigare än i Sverige). Detta gör att varan blir dyrare än du tänkt dig från början.
3. Du kan dessutom buda på två likvärdiga produkter (där auktionerna slutar inom en viss närliggande tidsgräns) och sätta auctionstealer, att om ditt bud är det vinnande på den första auktionen, så att det i den andra auktionen inte läggs något bud. (Dock så skall man veta att om det är två auktioner som slutar inom en tidsgräns på låt oss säga 10-30 sekunder, är det ofta så att slutpriset på auktion nummer två är lägre än nummer ett, ibland trots att varans skick i auktion nummer två är i betydligt bättre skick).
Signa upp o prova Auctionstealer........det är 3 gratis "snipers" per vecka.........du kommer att gilla det......ja lovar.
Hade det problemet själv när jag skapade mitt konto nått år sedan eller så, skickade ett mail och fick nått svar minns inte hur, vad, varför men det funkar nu så det måste ha löst sig på nått sett.. Givande svar?
En liten fundering. Vad händer om alla i en budgivning använder samma "Auctionstealer" ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|