Hangartränad garagevakthund *scary*

_teSSan_

Guest
Lord Adrian skrev:
2226193 Ahh, man kanske ska ta betalt för att rasta honom på bulten å bogan då inför rekordförsöken? :hihi
Du kunde nog tjäna en hel del på det...! :lol
Glöm inte att ta upp det i deklarationen bara! :7peta

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
FeeBee skrev:
2226883 Du kunde nog tjäna en hel del på det...! :lol
Glöm inte att ta upp det i deklarationen bara! :7peta

NÄ! Ska sluta deklarera och träna Nalle att käka skattmasar som kosttillskott efter dom beniga hojtjuvarna istället :tummenupp ...

Ädit: Den inbyggda ondskan i en skattmas kommer göra nalle till en än mer effektiv dödsmaskin.

_teSSan_

Guest
Lord Adrian skrev:
2227631 NÄ! Ska sluta deklarera och träna Nalle att käka skattmasar som kosttillskott efter dom beniga hojtjuvarna istället :tummenupp ...

Ädit: Den inbyggda ondskan i en skattmas kommer göra nalle till en än mer effektiv dödsmaskin.
Låter perfekt! :tummenupp

Han kan väl käka upp snubben som räknade ut att jag bara skulle få tillbaks 381kr på skatten oxå?! :huvet

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Biturbo skrev:
2227682 JA! Ta min revisor med när det ändå är i görningen... :mad:

Nalle låter hälsa att en papperstorr revisor riskerar att skada hans känsliga ämnesomsättning men att han gärna äter skattemasen av ren princip. han kan dock tänka sig att avlägsna revisorns hälsenor som en ren goodwill gest.

:kryckor

_teSSan_

Guest
Lord Adrian skrev:
2227694 Nalle låter hälsa att en papperstorr revisor riskerar att skada hans känsliga ämnesomsättning men att han gärna äter skattemasen av ren princip. han kan dock tänka sig att avlägsna revisorns hälsenor som en ren goodwill gest.

:kryckor
Nalle är en genomsnäll Varelse! :) (Mot väl valda personer.. :död )

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
FeeBee skrev:
2227715 Nalle är en genomsnäll Varelse! :) (Mot väl valda personer.. :död )

Oh ja...Godheten personifierad, om man inte är tjuv eller anställd av skattemyndigheten. Då blir han :mad:

_teSSan_

Guest
Lord Adrian skrev:
2228122 Oh ja...Godheten personifierad, om man inte är tjuv eller anställd av skattemyndigheten. Då blir han :mad:
Tur att jag inte kvalar in på någon av de kriterierna då..! :skrämd

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nalle har nu inlett miljöträning i syfte att vänja honom vid naturens element, här övas vakthållning i regn.

På bild #2 visar chefstränare Gandalf den så fruktade "vattenattacken", inte ens naturämnen slipper undan denna rasens fruktansvärda kamplust... :skrämd

Bifogat

• PICT1645.jpg
    PICT1645.jpg
    68.9 KB · Visningar: 90
  • PICT1641.jpg
    PICT1641.jpg
    72.4 KB · Visningar: 89

smurf

y town wheelors
Gick med
5 Jul 2004
Hoj
Ducati 1098s årsm 07
Lord Adrian skrev:
2273309

På bild #2 visar chefstränare Gandalf den så fruktade "vattenattacken", inte ens naturämnen slipper undan denna rasens fruktansvärda kamplust... :skrämd
:skrämd Hur tyglar du dina monster???

//FeeBee på Smurfs konto

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
smurf skrev:
2273320 :skrämd Hur tyglar du dina monster???

//FeeBee på Smurfs konto

Dom blir hanterbara efter tunga doser Stesolid administrerade med bedövningspilar och luftgevär, lite jobbigt bara att dra på sig kevlar/titaniumskydden och greppa bössan om man behöver upp och pissa på natten... :hihi

_teSSan_

Guest
Lord Adrian skrev:
2273343 Dom blir hanterbara efter tunga doser Stesolid administrerade med bedövningspilar och luftgevär, lite jobbigt bara att dra på sig kevlar/titaniumskydden och greppa bössan om man behöver upp och pissa på natten... :hihi
Jag är fruktansvärt imponerad av din stålvilja, jag hade gett upp de där hundarna fortare än kvickt!! :3freak

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Lord Adrian skrev:
2194973 Nu ska man väl få ha sina grejer i fred iaf.....Han heter Nalle, hämtades hem i Fredags och har redan en försmak för att slita hälsenorna av folk... :hihi

Vilken liten söt hårtuss.....om den inte skrämmer iväg tjuvarna kanske den får dem på andra tankar!! :tummenupp

Gillar japanska hundar btw. GJD är favoriten och en sån kommer jag att äga inom kort.

Bifogat

• Greyhemma3.jpg
    Greyhemma3.jpg
    31.8 KB · Visningar: 54

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
The blade skrev:
2283490 Vilken liten söt hårtuss.....om den inte skrämmer iväg tjuvarna kanske den får dem på andra tankar!! :tummenupp

Gillar japanska hundar btw. GJD är favoriten och en sån kommer jag att äga inom kort.

Great Japanese Dog har min brorsa, en tik på 10 mån. Hans andra av denna rasen. Jättefina vovvar.

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Deimos skrev:
2283560 Great Japanese Dog har min brorsa, en tik på 10 mån. Hans andra av denna rasen. Jättefina vovvar.

Jo dom e skitfina. Lugna och stabilt psyke. Frågan är hur jobbigt det blir med all päls de fäller?? Blev så grymt imponerad av denna rasen när jag kom i kontakt med den. Stora starka hundar men hur lugna och fina som helst. Enda problemet jag ser är att de är så fruktansvärt dominanta gentemot andra hundar.

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
The blade skrev:
2283844 Jo dom e skitfina. Lugna och stabilt psyke. Frågan är hur jobbigt det blir med all päls de fäller?? Blev så grymt imponerad av denna rasen när jag kom i kontakt med den. Stora starka hundar men hur lugna och fina som helst. Enda problemet jag ser är att de är så fruktansvärt dominanta gentemot andra hundar.

Jo det är en del pälsvård, men inte överdrivet mycket.
Mitt råd är att skaffa en hona. Dom är tillräckligt stora och kan umgås med andra hundar. Det kan man glömma om man har en hanne.
Oavsett vilket kön du väljer får man en stabil, modig, orädd hund som är grymt glad för att kela.
OT: Dom ser rött när man busar med deras tassar. Dom flesta hundar gillar inte detta men med dessa är det nästan komiskt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO