_teSSan_
Guest
Du kunde nog tjäna en hel del på det...!Lord Adrian skrev:2226193Ahh, man kanske ska ta betalt för att rasta honom på bulten å bogan då inför rekordförsöken?
Glöm inte att ta upp det i deklarationen bara!
Du kunde nog tjäna en hel del på det...!Lord Adrian skrev:2226193Ahh, man kanske ska ta betalt för att rasta honom på bulten å bogan då inför rekordförsöken?
FeeBee skrev:2226883Du kunde nog tjäna en hel del på det...!
Glöm inte att ta upp det i deklarationen bara!
Låter perfekt!Lord Adrian skrev:2227631NÄ! Ska sluta deklarera och träna Nalle att käka skattmasar som kosttillskott efter dom beniga hojtjuvarna istället ...
Ädit: Den inbyggda ondskan i en skattmas kommer göra nalle till en än mer effektiv dödsmaskin.
FeeBee skrev:2227639Låter perfekt!
Han kan väl käka upp snubben som räknade ut att jag bara skulle få tillbaks 381kr på skatten oxå?!
Sant!Biturbo skrev:2227653Bättre det än en massa rest
FeeBee skrev:2227639Låter perfekt!
Han kan väl käka upp snubben som räknade ut att jag bara skulle få tillbaks 381kr på skatten oxå?!
Perfekt!Lord Adrian skrev:2227659Han står överst på menyn!
FeeBee skrev:2227672Perfekt!
Sen kan han väl ta han där som kom på att Biturbo skulle betala tillbaks...?
Biturbo skrev:2227682JA! Ta min revisor med när det ändå är i görningen...
Nalle är en genomsnäll Varelse! (Mot väl valda personer.. )Lord Adrian skrev:2227694Nalle låter hälsa att en papperstorr revisor riskerar att skada hans känsliga ämnesomsättning men att han gärna äter skattemasen av ren princip. han kan dock tänka sig att avlägsna revisorns hälsenor som en ren goodwill gest.
FeeBee skrev:2227715Nalle är en genomsnäll Varelse! (Mot väl valda personer.. )
Tur att jag inte kvalar in på någon av de kriterierna då..!Lord Adrian skrev:2228122Oh ja...Godheten personifierad, om man inte är tjuv eller anställd av skattemyndigheten. Då blir han
Hur tyglar du dina monster???Lord Adrian skrev:2273309
På bild #2 visar chefstränare Gandalf den så fruktade "vattenattacken", inte ens naturämnen slipper undan denna rasens fruktansvärda kamplust...
smurf skrev:2273320Hur tyglar du dina monster???
//FeeBee på Smurfs konto
Jag är fruktansvärt imponerad av din stålvilja, jag hade gett upp de där hundarna fortare än kvickt!!Lord Adrian skrev:2273343Dom blir hanterbara efter tunga doser Stesolid administrerade med bedövningspilar och luftgevär, lite jobbigt bara att dra på sig kevlar/titaniumskydden och greppa bössan om man behöver upp och pissa på natten...
Lord Adrian skrev:2194973Nu ska man väl få ha sina grejer i fred iaf.....Han heter Nalle, hämtades hem i Fredags och har redan en försmak för att slita hälsenorna av folk...
The blade skrev:2283490Vilken liten söt hårtuss.....om den inte skrämmer iväg tjuvarna kanske den får dem på andra tankar!!
Gillar japanska hundar btw. GJD är favoriten och en sån kommer jag att äga inom kort.
Deimos skrev:2283560Great Japanese Dog har min brorsa, en tik på 10 mån. Hans andra av denna rasen. Jättefina vovvar.
The blade skrev:2283844Jo dom e skitfina. Lugna och stabilt psyke. Frågan är hur jobbigt det blir med all päls de fäller?? Blev så grymt imponerad av denna rasen när jag kom i kontakt med den. Stora starka hundar men hur lugna och fina som helst. Enda problemet jag ser är att de är så fruktansvärt dominanta gentemot andra hundar.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|