Har du gjort Lasik/Lasek?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ser att detta är en dödtråd, men måste ändå dela med mig! Jag gjorde ögonlaser hos Lirema. Måste säga att jag är extremt nöjd! Har haft glasögon sedan jag var liten, men nu ser jag skitbra. Ångrar bara att jag inte hade gjort det tidigare. Rent pengamässigt är det ju en stor vinst, med tanken på hur mycket brillor kostar nu för tiden…
Kan verkligen rekommendera Lirema, allt gick jättefort, personalen var väldigt trevliga och kunniga (man hade ju as många frågor först :D). Bra pris är ju såklart aldrig heller fel ;) Nu såg jag att de har även en referral program, där när man rekommenderar folk till Lirema så får de rabatt och man själv kan tjäna tillbaka i princip hela operationssumman. Så ni som vill få lite rabatt, varsågoda :D : https://lirema.referralrock.com/l/1KRISTINASV54/
Jag gjorde FS-LASIK och kunde i princip se redan samma kväll (rekommenderar!). Sen så kan man läsa mer om metoder osv på deras hemsida (https://lirema.se/)
Men kortfattat om du är fortfarande tveksam om du ska göra detta – GÖR DET!!
Jag har gjort Lasek hos Lyrema och blev blind tyvärr.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ny medlem från idag lyfter en 9 år gammal tråd med översvallande beröm kring en specifik firmas behandling.
Hmmm...:unsure:
Det mest irriterande är att hen har en Virago, kanske det där med laser i ögat inte är en så bra idé, det står "sporthoj".

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM