Dark_Messenger skrev:2283804
Är du säker på att det inte var "blue oyster bar" ni var på??
Qwerty skrev:2283536Skulle vilja kryssa i +10ggr men eftersom tilläggstexten "och jag älskar det" var med så tänker jag inte kryssa.
Jag har slagits mer än normalt och jag fullkommligt hatar våld. Förstår inte folk som inte kan få in i sin lilla hjärna att våld aldrig löst något problem. Trots detta så fick jag slåss var dag under skolgången. Har alltid blivit påhoppad, trackasserad, hotad mm. Försvarat mej och andra det har jag gjort men jag har aldrig startat ett bråk, aldrig slagit första slaget. Å ju bättre man blev på skiten ju fler ville försöka.
FUBAR skrev:2284390Har väl slagits ganska mycket, men alltid på fyllan
RebelZero skrev:2285872
-Vet du vad jag jobbar med?
-Nej..
-Jag kör truck!
-Ok, det passar dig jvligt bra.. (visste inte riktigt vad jag skulle svara)
RebelZero skrev:-Vet du vad jag jobbar med?
-Nej..
-Jag kör truck!
Jaja, jag fick ialf min korv och en av tjejerna (numera gift med henne).
Reb0
Är tydligen jätte kaxig så det händer lite väll ofta. Har nog åkt på mer spö en jag h ar spöat..Conrad skrev:2286097Han kanske var en riktig storfräsare inom truckförarbranschen. Med högt uppsatta kontakter duvet.
prulle skrev:2286121Är tydligen jätte kaxig ....
korvgubbe skrev:2285530Samma folk, år efter år. Är man från en mindre ort syns det rätt tydligt vilka de är..
Jag sa inte att det alltid är jag som börjar bråka, men förmågan att behärska sig själv i diverse situtioner minskar ju kraftigt när man är berusad.korvgubbe skrev:2285530Folk med taskigt ölsinne borde förbjudas att dricka alkohol... Finns fan inget jobbigare än alla patetiska fejjor som börjar veva så snart de tagit ett par öl. Samma folk, år efter år. Är man från en mindre ort syns det rätt tydligt vilka de är..
Personligen förstår jag inte, hur mycket jag än försöker, varför amn frivilligt fortsätter att dricka trots att man vet att man får frispel med jämna mellanrum på fyllan. Kan man inte hantera spriten ska man inte syssla med den.
Masonit skrev:2286149Har du statistik på det? Annars tror jag dig inte, låter ju faktiskt som en fördom helt utan verklighetsförankring...
\Masonit
RebelZero skrev:2285872
-Vet du vad jag jobbar med?
-Nej..
-Jag kör truck!
Jaja, jag fick ialf min korv och en av tjejerna (numera gift med henne).
Reb0
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari