Har du ingått i ett "handgemäng" ?

[B]Som frågan lyder har du ingått i ett "handgemäng" "slagsmål" "bråk"


  • Antal röstningar
    0

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Tyvär så har man hamnat i mycket bråk i de yngre dagarna :mad:
Var idrottare inom olika sporter, varvid man var stor/stark.

Tyvär ger det reflektioner till folk att de måste testa å se vad man går för :huvet

Hatar att slåss, har inte gjort det sen -99
Dock så har man fått nåra smällar (går undan om det går) Efter att jag flyttade ner till K-stad så slutade jag att röra på kroppen, då folk ville bråka hela tiden. så nu är man inte lika stor....

Gick imellan ett bråk (nasister) då de höll på att sparka/ slå ihjäl en kille mitt i stan. Han hade bara gått förbi (såg hela händelse förloppet)

När blodet rann från skallen å han skrek efter hjälp medans de sparkade han (han låg på marken) så kunde jag ej se på mer... försöker styra av bråket.

Slutar att jag ligger 1 vecka på sjukhus, läkarna sa att jag hade suskigt tur som lever :3freak

Krossade skallen mm ifrån tinningen. 8mm intryckt skallben.
krossad käke, tanbitar etc.

synen sämre, nerver krossade m,m. Flera operationer... titanplattor å skruvar :död
Har tagit mig över 2 år att bli något så normal man kan. (hände -02-08)

På detta så klantade polisen sig... så de går fria.
Jaja jag kan skriva hur mycket som.... men avstår.

En bild... dock avstår jag från att visa allt för grymma.
 

Bifogat

  • namnlös......JPG
    namnlös......JPG
    8.2 KB · Visningar: 59

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Willmar skrev:
2288404 Tyvär så har man hamnat i mycket bråk i de yngre dagarna :mad:
Var idrottare inom olika sporter, varvid man var stor/stark.

Tyvär ger det reflektioner till folk att de måste testa å se vad man går för :huvet

Hatar att slåss, har inte gjort det sen -99
Dock så har man fått nåra smällar (går undan om det går) Efter att jag flyttade ner till K-stad så slutade jag att röra på kroppen, då folk ville bråka hela tiden. så nu är man inte lika stor....

Gick imellan ett bråk (nasister) då de höll på att sparka/ slå ihjäl en kille mitt i stan. Han hade bara gått förbi (såg hela händelse förloppet)

När blodet rann från skallen å han skrek efter hjälp medans de sparkade han (han låg på marken) så kunde jag ej se på mer... försöker styra av bråket.

Slutar att jag ligger 1 vecka på sjukhus, läkarna sa att jag hade suskigt tur som lever :3freak

Krossade skallen mm ifrån tinningen. 8mm intryckt skallben.
krossad käke, tanbitar etc.

synen sämre, nerver krossade m,m. Flera operationer... titanplattor å skruvar :död
Har tagit mig över 2 år att bli något så normal man kan. (hände -02-08)

På detta så klantade polisen sig... så de går fria.
Jaja jag kan skriva hur mycket som.... men avstår.

En bild... dock avstår jag från att visa allt för grymma.


Fy fan och usch!

Hoppas kroppen blir bättre och bättre för dig. Det behövs mer folk med civilkurage.

Drog själv undan en medvedslös kille från ett slagsmål på midsommar. Blödde en del från huvudet. Våld är obehagligt även om man inte tänker så när det rinner över.
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Jonte VSB R-T skrev:
2288426 Fy fan och usch!

Hoppas kroppen blir bättre och bättre för dig. Det behövs mer folk med civilkurage.

Drog själv undan en medvedslös kille från ett slagsmål på midsommar. Blödde en del från huvudet. Våld är obehagligt även om man inte tänker så när det rinner över.
Jo nu skall jag väl inte klaga, men man blir nog aldrig av med det.
Händer att man vänder sig om då och då för att se att ingen smyger sig på en :3freak ja finns massa saker som påminner en.

Men det är som med allt, folk som ej vartit med om det. Vet offtast ej vad/ hur mycket det ställer till.

De tycker att de är tuffa för att de spöat en kille... offtast pga. en kö trängsel :död
 

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Nyköping
Hoj
GS 500E
Markus skrev:
2287459 Du verkar ju inte direkt vansinnigt begåvad själv faktiskt. :hej (

Hepp hepp, kanske inte är det, jag vet tyvärr inte. Men med dumma så menar jag inte inkompetenta, utan det jag menar är att de går på allt och alla (aggresivt oftast). (genom texten som jag skrev, så kanske ni drar slutsattsen av att jag är likadan person. Men jag är faktiskt inte en agresiv person, sålänge inte någon provoserar mig extremt mycket, eller om de slår kvinnor, för sådanna "män" tycker inte jag skall få gå fria)

Jag gick ifrån den homosexuella människan ett antal gånger, och jag bad honom sluta många fler gånger. Tyvärr så hade jag druckit den natten, så mitt omdömme (Stavning?) var nog inte det bästa. Men jag bad honom om ursäkt senare på kvällen.

Tyvärr så är det nog massor med stavfel i texten som jag skriver, men det är på grund av att jag har väldiga problem med stavning överlag.


MvH Viktor
 

IronMike

Guest
Thermal skrev:
2288085 Du är oerhört tuff, min nya idol och mentor. :Bugar
Du kan få köpa min profil om du vill.. sporthoj va till salu för 3 miljoner, du kan få ironmike, för bara 1/10 av det...

:pannkyss
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
IronMike skrev:
2289679 Du kan få köpa min profil om du vill.. sporthoj va till salu för 3 miljoner, du kan få ironmike, för bara 1/10 av det...

:pannkyss
Tack för erbjudandet, men jag tror inte att jag kan leva upp till hypen. :pannkyss
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Rocky skrev:
2283353 Det beror på vad du fick uppleva under din tid där ? men ryktesvägen säger att du endast ägnade dig åt det administrativa under din tid där. :rofl


Gahaha! Toche!
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
jonasjacobson skrev:
2287202 Du är en idiot om du slår någon för att han hånglar med en av samma kön mitt framför dig. Om du nu äcklas så mycket av det är det väl bara att du går därifrån.
Kunde inte sagt det bättre själv.

Själv slåss jag aldrig, av två anledningar egentligen.
Jag har något innanför pannbenet, och ja, ni som har sett mig kan nog räkna ut den andra :gnissla
 
Last edited:

MikkE

Guest
Har aldrig bråkat, men ibland velat mot vissa personer.
Dock är man så duktig och inte gör det :banana
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Aldrig varit i slagsmål, är lite för lugn för det tydligen.
Däremot tycker jag om att slåss, men bara i ringen.
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Det har bara slagit slint för mig en gång, och det var när en snubbe flippade ur och började slåss med majoriteten av de andra personerna på festen, men när han gick på en tjejkompis.. :fatta!
 

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Ort
Färingsö
Hoj
KTM Superduke 08:a
Bodde i england en stor del av min uppväxt där var det fighting var och varannan dag. Fick ofta försöka hålla den den svenska fanan högt. Efter det var det några gånger i gymnasiet hemma i sverige (se bild från 1987). Senaste gången var för 15 år sedan i tunnelbanan, fighten varade mellan gamla stan och T-centralen. Numera kramas jag mest :pannkyss

Skulle fylla i >10 ggr men tilläget gäller inte för mig.
 

Bifogat

  • Blåtira.jpg
    Blåtira.jpg
    54.9 KB · Visningar: 37
Last edited:
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top