Thermal
:borrar olja.
Du är oerhört tuff, min nya idol och mentor.IronMike skrev:2288014Memoar
Du är oerhört tuff, min nya idol och mentor.IronMike skrev:2288014Memoar
Willmar skrev:2288404Tyvär så har man hamnat i mycket bråk i de yngre dagarna
Var idrottare inom olika sporter, varvid man var stor/stark.
Tyvär ger det reflektioner till folk att de måste testa å se vad man går för
Hatar att slåss, har inte gjort det sen -99
Dock så har man fått nåra smällar (går undan om det går) Efter att jag flyttade ner till K-stad så slutade jag att röra på kroppen, då folk ville bråka hela tiden. så nu är man inte lika stor....
Gick imellan ett bråk (nasister) då de höll på att sparka/ slå ihjäl en kille mitt i stan. Han hade bara gått förbi (såg hela händelse förloppet)
När blodet rann från skallen å han skrek efter hjälp medans de sparkade han (han låg på marken) så kunde jag ej se på mer... försöker styra av bråket.
Slutar att jag ligger 1 vecka på sjukhus, läkarna sa att jag hade suskigt tur som lever
Krossade skallen mm ifrån tinningen. 8mm intryckt skallben.
krossad käke, tanbitar etc.
synen sämre, nerver krossade m,m. Flera operationer... titanplattor å skruvar
Har tagit mig över 2 år att bli något så normal man kan. (hände -02-08)
På detta så klantade polisen sig... så de går fria.
Jaja jag kan skriva hur mycket som.... men avstår.
En bild... dock avstår jag från att visa allt för grymma.
IronMike skrev:2288014...chooh nan choy...
Jo nu skall jag väl inte klaga, men man blir nog aldrig av med det.Jonte VSB R-T skrev:2288426Fy fan och usch!
Hoppas kroppen blir bättre och bättre för dig. Det behövs mer folk med civilkurage.
Drog själv undan en medvedslös kille från ett slagsmål på midsommar. Blödde en del från huvudet. Våld är obehagligt även om man inte tänker så när det rinner över.
Markus skrev:2287459Du verkar ju inte direkt vansinnigt begåvad själv faktiskt. (
Du kan få köpa min profil om du vill.. sporthoj va till salu för 3 miljoner, du kan få ironmike, för bara 1/10 av det...Thermal skrev:2288085Du är oerhört tuff, min nya idol och mentor.
Tack för erbjudandet, men jag tror inte att jag kan leva upp till hypen.IronMike skrev:2289679Du kan få köpa min profil om du vill.. sporthoj va till salu för 3 miljoner, du kan få ironmike, för bara 1/10 av det...
Rocky skrev:2283353Det beror på vad du fick uppleva under din tid där ? men ryktesvägen säger att du endast ägnade dig åt det administrativa under din tid där.
(i got the point)Markus skrev:2287459
Trist.
Kunde inte sagt det bättre själv.jonasjacobson skrev:2287202Du är en idiot om du slår någon för att han hånglar med en av samma kön mitt framför dig. Om du nu äcklas så mycket av det är det väl bara att du går därifrån.
FreddaAbborre skrev:2289702Gahaha! Toche!
Markus skrev:2290086Toche, är inte det någon i Wailers? För du menar väl inte touché?
Rocky skrev:2290159Nej det måste vara någon i reggaeensemblen som åsyftas.
Markus skrev:2290507Ingår inte Wailers i den ensemblen?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|