Har du ingått i ett "handgemäng" ?

[B]Som frågan lyder har du ingått i ett "handgemäng" "slagsmål" "bråk"


  • Antal röstningar
    0

FreddaGädda

Guest
Har alltid lyckats kuta ifrån eller styra bort slagsmål och har därför aldrig åkt på stryk, men jag är rädd att jag kommer hamna i det förr eller senare.

Är nån insatt nog i ämnet att tala om när man har som mest testosteron i ungdomen? Jag är visserligen fyllda 20 men har alltid varit snäll som en filbunke och from som ett lamm. Sist vi var ute på krogen höll jag på att ge en kille en knogmacka i ansiktet för att han stog ivägen i baren när det var kö och sade spydigt "jag står faktiskt här" till mig när jag försökte beställa en bira. Tände till inom en fingerknäppning.

IronMike: Vad innebär en chah shanghai noon? Minns inte riktigt och pallar inte backa för att kolla :rofl
Kan bara dom koreanska benämningarna
 

IronMike

Guest
FreddaGädda skrev:
2294231 alltid varit snäll som en filbunke och from som ett lamm.

IronMike: Vad innebär en chah shanghai noon? Minns inte riktigt och pallar inte backa för att kolla :rofl
Samma här.... men jag har gått emellan fel slagsmål :3freak *tAsKiG-TaJmInG*

chooh nan choy.. är kung-fu språk, inom grenen choy lee fut - kung fu.
 

FreddaGädda

Guest
IronMike skrev:
2294250 Samma här.... men jag har gått emellan fel slagsmål :3freak *tAsKiG-TaJmInG*

chooh nan choy.. är kung-fu språk, inom grenen choy lee fut - kung fu.


Jo jo jo, det hajar jag vettu. Men är det en uppåtgående framspark, en superdubbelmegawarpspinnspark eller är det en spjuthandsstöt? Antagligen är det ju det förstnämnda eller nånting annat, men det var själva betydelsen jag var ute efter hur som helst
 

IronMike

Guest
FreddaGädda skrev:
2294254 Jo jo jo, det hajar jag vettu. Men är det en uppåtgående framspark, en superdubbelmegawarpspinnspark eller är det en spjuthandsstöt? Antagligen är det ju det förstnämnda eller nånting annat, men det var själva betydelsen jag var ute efter hur som helst
http://www.choyleefut.se/

finns nog lite info där ;) ...min ex klubb. favoriten är, om vi snackar termer, jeoun jock, en slags stamp-spark över motståndarens knäskål så att den knäcks bakåt :3freak
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top