EBS skrev:2167362
Sandstream:
Har du konstant mens eller är du bara dryg av naturen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EBS skrev:2167362
Sandstream:
Har du konstant mens eller är du bara dryg av naturen?
sandstream skrev:låg och kryssade mellan bilarna i 200 km/h.
Min går vidareLucius skrev:2167433Men min mätare stannar ju på 299!!!![]()
![]()
Inte i 200, nej. Kör på min höjd slalom mellan bilar när det är kö.Keihin skrev:2169735Menar du på allvar att du aldrig gjort det?! Du kör vaddå? Burgman?
sandstream skrev:2169675Fyllestyrning skulle jag bara försvara om det var i ett nödläge där ingen annan transport fanns att tillgå, tex om någon måste till sjukhus.
Syss skrev:2167743och jag vidhåller, det är inget att skryta med att man har varit uppe i över 200 km/h på väg.
Savage skrev:2167332Nytt försök!
Efterdom diskussioner pågår i bmwjohans tråd så tar vi det nu!![]()
Nu beskriver du inte dina exempel något vidare så du får gärna utveckla hur det ena kan vara en större säkerhetsrisk än det andra.Victor skrev:2169830Jo, men det finns grader i helvetet. Att köra bil på fyllan utanför Edsbyn eller köra inspirerat mellan bilarna i 200+ på E4 norrut.
Jag vet vad jag klassar som en säkerhetsrisk större än den andra men jag tror inte att många här har resonemanget klart för sig.
Vet du egentligen vad dubbelmoral innebär?avfartsgatan skrev:2169868Ha ha, fan vad kul. Bevisar ju precis vad jag påstod. 90% av oss här borde gå med fotboja. Hoppas det här är slutet på dubbelmoralen.
sandstream skrev:2169881Nu beskriver du inte dina exempel något vidare så du får gärna utveckla hur det ena kan vara en större säkerhetsrisk än det andra.
I båda fallen kan förarna dö i singelolyckor men de kan lika gärna ta med sig ett par till.
Vet du egentligen vad dubbelmoral innebär?
Att köra 200 och att köra 200 är inte alltid samma sak och det verkar en del ha sanslöst svårt att förstå.
Läs domslutet. Det var kryssningen mellan bilarna som gav BMX-Bojan "fängelse"*, inte hastigheten.avfartsgatan skrev:2169897Så om du tas i 200 så skall du bli frikänd, men om BMWJOHAN gör det så skall det bli fängelse.
Vi kanske skall lägga en lagproposition till regeringen där vi utryckligen skriver att Sandstream som är så otroligt duktig och ansvarsful i trafiken skall ha dispans gällande hastighetregelerna.
Victor skrev:2169188Ser man på, det förväntade jag mig inte att du skulle skriva. Det är lite av min devis och med den kan man försvara det mesta. Typ fyllestyrning och massa annat.
Edit: Nej, jag tänker inte läsa resten av tråden då det säkert är en massa elaka kommetarer och många versaler.
RedBaron skrev:2169915Läs domslutet. Det var kryssningen mellan bilarna som gav BMX-Bojan "fängelse"*, inte hastigheten.
* Kan inte jag oxå få en månads semester i hemmet, det vore rätt skönt.
Savage skrev:2167332Nytt försök!
Efterdom diskussioner pågår i bmwjohans tråd så tar vi det nu!![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |