Haha är det önsketänkande av alla andra att få tillbaka det de skrivit?
haha, va faaan... va underbart... jag ska få tillbaka över 3000 innan ja ens gjort alla avdrag..
Kan fan inte stämma, trodde att jag hade betalat 3% för lite i skatt hela året på en inkomst på över 300k så ja trodde jag va tvärkörd så har sutte o räknat på hur mkt avdrag jag kan göra för o komma upp i +- 0.. yaay, happy happy =)
Det är reinfeldts verk som kommer att synas nu för svennebanan! De olika skattesänkningarna ger väl bortåt tusenlappen /mån för en medelinkomsttagare.
Jag är nöjd iaf!
Det är reinfeldts verk som kommer att synas nu för svennebanan! De olika skattesänkningarna ger väl bortåt tusenlappen /mån för en medelinkomsttagare.
Jag är nöjd iaf!
Jag är nöjd iaf!
Näe, hans verk ska inte synas alls om ditt lönekontor har skött sig rätt.
Dessutom käkas väl samma pengar (och lite till) upp för alla som har en fordonsförsäkring?
Jag har ingen E.leg så jag kan inte kolla, men jag får väl tillbaka några lusentappar som vanligt för lånens skull (näe, jag har inte jämkning)
Det brukar dock ätas upp av utgifter man har skjutit på "tills man får pengar över", i år ska jag köpa en drivknut och två spindelleder till bilen
Eventuellt blir det över till en korv med mos och en Pucko!
Näe, hans verk ska inte synas alls om ditt lönekontor har skött sig rätt.
Dessutom käkas väl samma pengar (och lite till) upp för alla som har en fordonsförsäkring?
Kolla under skatteuträkning, klicka fram där o sen på sista sidan scrolla ner - där ser du.
Knappast...Det är reinfeldts verk som kommer att synas nu för svennebanan! De olika skattesänkningarna ger väl bortåt tusenlappen /mån för en medelinkomsttagare.
Jag är nöjd iaf!
Knappast...
Som sagts tidigare trädde skattesänkningen i kraft direkt och visar sig inte som "mer pengar tillbaka" i din inkomstdeklaration. Om inte lönekontoret klantat sig dvs.
Den jämförelse du kan göra för att se "Reinfeldteffekten" är att kolla föregående års (2006) slutliga skatt mot din skatt 2007.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|