Kostym och slips?
Njae, kostym och slips har jag lyckats komma ifrån... men ett par jeans och tenniströja eller dylikt funkar bra. Så nästa inköp blir nog ett par kevlarjeans. (trots all diskussion om dess kvalité fram och tillbaka)
Kostym och slips?
Njae, kostym och slips har jag lyckats komma ifrån... men ett par jeans och tenniströja eller dylikt funkar bra. Så nästa inköp blir nog ett par kevlarjeans. (trots all diskussion om dess kvalité fram och tillbaka)
Inget fel med jeans och tenniströja men kul att se hur olika propert klädd kan vara beroende på jobb. Hos oss är jeans och tenniströja ansett som avslappnat på en casual friday. Sen att jag väldigt ofta kör med det på fredagarna iaf är en helt annan femma.
Nja, propert och representabelt är två skilda saker tycker jag... representabelt är att företag kan stå för hur du ser ut... propert är hur du ser ut när du skall träffa svärföräldrarna första gången.
Men då man som it-konsult åker på att krypa under skrivbordet ute hos kund lite då o då så vägrar jag skjorta och slips.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|