Fattigslappen
Orakad
Jo, jag håller med att en del priser är helt åt helvete men de blir väl inte sålda. Det finns puckon som tror att bara för att det står HD på tanken så är den gjord av guld.
Har inget mot andra hojtyper men detta är för SPORTHOJAR,,,,,,,,,,, bland för guds skull inte in glidare i nån form, om det inte är byggen som blir sporthoj, som jag sett finns på byggartrådar.
Är det en Harley (till och med en sketen järnsporre) så vill man ha 35 000 för den....
Har inget mot andra hojtyper men detta är för SPORTHOJAR,,,,,,,,,,, bland för guds skull inte in glidare i nån form, om det inte är byggen som blir sporthoj, som jag sett finns på byggartrådar.
35 papp är nog inget överpris för den, dvs om man tittar på prisbilden i övrigt.
PR avdelningen p HD har lyckats totalt med att sälja in ett koncept.
tack för dem fåtal bra inläggen man fick.
Harley är ett av de bästa köpen jag har gjort är 20 år och har köpt mig en wideglide för runt 100 papp Har jobbat och slitit ihop varenda krona och både jag och tjejen är nöjda... Men blir kanske en enduro till vintern med.
De jag ville få ut av denna tråden var ifall de var någon i min ålder som man kunde samköra och snacka skit med m.m
SPORTHOJ?.com är ett forum för sporthojar
Harley är ett av de bästa köpen jag har gjort är 20 år och har köpt mig en wideglide för runt 100 papp Har jobbat och slitit ihop varenda krona och både jag och tjejen är nöjda... Men blir kanske en enduro till vintern med.
De jag ville få ut av denna tråden var ifall de var någon i min ålder som man kunde samköra och snacka skit med m.m
ajaj då blir du inte glad för mej heller
ajaj då blir du inte glad för mej heller
Kul att du trivs med din Dyna. Får man fråga hur gammal den är är?
Kan ju säga att jag har blivit lite av ett mobboffer med min hoj på
mitt jobb. Jag har funderat på att byta till en wideglide eller en fatbob,
fast det hade varit ballt men en crossbone med suicidekoppling och jockeyshift.
Det är en 98:a den har gått 900 garanterade mil och har bara 1 ägare. Satte precis på drag pipes (raka rör) och bestyckade om den. Låter hur fint som helst. Det är en sån jäkla skön musik när dem går på tomgång och dunkar på... De blir garanterat en motorcykelresa nästa år. Min far och farbror har med harley de kör heritage 98:a.
Finns väl nåt gäng i Hasslarp som du kan samköra med hehe
Sen borde det väl inte vara så svårt att hitta nån likasinnad i Skånetrakten, tycker att alla bor söderöver som kör HD, varjafall om man kollar på SBW
Ojoj!! den får du pluspoäng på
Är det en FXR ram från början?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati