Ok, harleyfolk e jetesnella
Och, just for the record, jag körde själv strokad strut mellan -79 och -89 se´n växte jag ifrån det
Kul för dig, en sån hoj vill jag inte heller ha, ingen fan av bigtwins öht. Men de är ju kul att titta och lyssna på! Kanske kommer när jag blir äldre. Har bytlånat många kompisar bigtwins när vi varit ute och åkt, men längar alltid tillbaks till sportstern. Det är som att få byta från tunga vinterkängor tillbaks till adidas en vårdag.
Men mina gammelmotorgener tillfredställs ju också mha tändkulebåten och T46, så jag fuskar ju lite. Dock vill jag inte ha modern sporthoj, det är för mycket plast och för lite mechanics, som en jetski eller ngt annat motorredskap.
Men samma bunt jag beskrev i inlägget ovan finns ju i HD-träsket också. Det är rätt lika på en del punkter: lättkränkta, självupptagna, gärna kamphund och cammobraller. Röstar på SD, teknisk nollkoll, gillar "hojtidningar" där det sitter nakna brudar på hojarna.
Deras egna hojar bär alltid de obligatoriska döskallarna och "support HA"-klistermärkena.
"Ja känner ju flera outlaws som är meeed i HA vettu" ljuger de med illa dold stolthet som förklaring. Fascinationen för outlawklubbarna vet liksom inga gränser. Lite som GR-rullarna.
Roligast har dessa låtsasbikers när de lyckas skrämma ngn stackars tant vid ett övergångsställe med sitt eviga gasande med raka rör. Tack och lov verkar det inta vara så många sådana som är med på HP, jag tror att de suktar mer efter 1%-sidorna.