Hata motorcyklister!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lazlo440

Medlem
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
GSXR 750
Låter som en trevlig granne!
Fast jag kan i alla fall känna viss sympati med honom. Har en kotte på 2 år som tidigare var svårnattad och lättväckt (härlig kombo, eller hur) och jag har många gånger förbannat sopbilen, glassbilen, grannens Harley Japansson med raka rör, ungar med smällare & raketer osv. Men det får man leva med!
Hade grannen däremot stått utanför och tokvarvat bara för att jävlas hade jag fått prata med honom. Hjälper det inte så gäller uttrycket ögon för öga och tänder för tand. Jag är ofta vaken på tider då andra sover p.g.a. kotten så då kunde man lika gärna göra något konstruktivt med tiden!
Anti-motorcyklisten borde stärka sig med en virre och snacka med killen med atrappen, till dess ska han hålla käft.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Umm...läser man lite mer, är det inte en tjej det är frågan om?

Jodå...

"Hushållsslav
Jag börjar känna av det nu. Det som jag i så många år har hört småbarnsmammor och 50+ kvinnor tala om.
Osynligheten. Att bli osynliggjord. Sex veckor in i min tillfälliga tillvaro som hemmafru slår det mig att jag får inte de där blickarna längre. Jag har aldrig känt mig som nåt åtråvärt objekt direkt, långt därifrån."

Läs mer i bloggen, det är en klart bitter människa det där (som om ilskan över den perversa ljudmarodören inte avslöjade det redan tidigare).

/J

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tyvärr har du så rätt, hade en laglig ljuddämpare används, kanske vi hade haft en till på vår sida men nu blir det tvärt om :huvet

Sant, men det har väl inte mycket med motorcycklar att göra egentligen, min bil låter BRA mycket mer än min mc t.ex.

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Bloggaren verkar vara en minst sagt knepig typ.. "var med om att starta miljöpartiet för 25år sedan" läste jag efter en kort "analys" av bloggen. Verkar även osäker på sin läggning och då med tydligt slagsida åt ett håll där läderklädda män borde vara av intresse:hihi .

Finns allt slags folk och tydligen har han studerat denna hojåkare med intresse:rofl

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Ja, Värnamo är fullt av överraskningar :)

Har bara bott här i ett halvår, och har redan varit med om min första jordbävning (det ÄR sant, dec-08!!)

Jag röstar för SH-fest i Värnamo :yoparty

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Umm...läser man lite mer, är det inte en tjej det är frågan om?

Jodå...
/J

Verkar ändå vara en kille -->

Citat: "Jag lever själv med en 16 år yngre kvinna, så jag är en av de skyldiga till att yngre män har mindre sex. Eller, det är kanske en myt det också. Under de fem år som vi varit tillsammans nu har vi producerat två barn. Och graviditet och amning och ungjävlar som är uppe och skriker på nätterna är inget afrodisiaka precis. Så det där med yngre kvinnor, det är ju trevligt. Vi älskar varandra. Men så mycket SEX är det ju inte."

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft

Citat: "Jag lever själv med en 16 år yngre kvinna, så jag är en av de skyldiga till att yngre män har mindre sex. Eller, det är kanske en myt det också. Under de fem år som vi varit tillsammans nu har vi producerat två barn. Och graviditet och amning och ungjävlar som är uppe och skriker på nätterna är inget afrodisiaka precis. Så det där med yngre kvinnor, det är ju trevligt. Vi älskar varandra. Men så mycket SEX är det ju inte."

Either way, we're talking about one grumpy bitch.

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Hoj
R1 07'
hahahaha vilken stjärna :)

citerar några härliga ord från MCälskaren

"Ni läste rätt. Han har tagit bort LJUDDÄMPAREN och satt dit en attrapp istället. Det ser ut som en ljuddämpare men dämpar inget ljud."

"Man har precis lagt barnen, så kommer galningen ut i sin perversa läderutstyrsel och kickar igång bullervidundret."

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
hahahaha vilken stjärna :)

citerar några härliga ord från MCälskaren

"Ni läste rätt. Han har tagit bort LJUDDÄMPAREN och satt dit en attrapp istället. Det ser ut som en ljuddämpare men dämpar inget ljud."

"Man har precis lagt barnen, så kommer galningen ut i sin perversa läderutstyrsel och kickar igång bullervidundret."

Hahahaaa... Priceless!

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Hahaha!
Kanske han i själva verket var sugen på "attrappen" och läderklädseln? :skrämd

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Härlig hederlig svensk avundsjuka.

SiNteX skrev:
"Korkad människotyp 1
Jag har en granne som har en motorcykel. En sån där värsting till hoj som han åker i 300km/timmen på vanliga landsvägar med.
Vi bor i ett hyresområde med bilparkering en bit bort och gångvägar mellan husen. Lik förbannat ska han ha hojen precis utanför dörren.
Dvs tre meter även från min dörr.
Man har precis lagt barnen, så kommer galningen ut i sin perversa läderutstyrsel och kickar igång bullervidundret. Man vill strypa den jäveln.
Detta är ganska vanligt bland motorcyklister, att ta bort ljuddämparen.
Alltså, det är vuxna män det handlar om. Som har ett så enormt behov av att höras.

För det första :rofl
För det andra: Tycker inte att han ska vara så bekymmrad över att det är vuxna män han talar om, som enligt honom gör detta pga av att de har ett enormt behov av att höras..
Man ställer sig då undrande till vad som egentligen är syftet med hans
gnäll-kärring-blogg vid 50 års ålder...?! Kanske ett behov att höras må tro?
:kasta-sten-i-glashus-filosofi

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

Det är verkligen skrämmande, studerar man hans blogg så är det verkligen tydligt att han/det är lite osäker på sin läggning. :crash

Tydligen skall det finnas människor av alla varianter, det där var för mig en ny. :rofl

/J

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Jag tycker tvärtemot vad ni säger att han verkar bitter o grinig. (lite kontig mening där :va ) Han skriver ju alla sina inlägg med charm och smarthet. I like him! Bästa blogg jag läst på länge...

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME 2024 | HONDA VFR 750FJ 1988
Vad sägs om en fest här i sommar? Kanske dags att planera lite då, och göra lite research på denna personen. :)

Ta reda på vem det är så styr vi upp en träff o fuck-you-burnoutar lite på hans garageuppfart :yoparty

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jaha alla i vmo? Vem känner sig skyldig. Sedan kan vi alla närboende demonstrera.

"1. Att klä på sig en svettframkallande heltäckande läderdräkt mitt i sommaren helt frivilligt är enbart imbecillt.

2. Att vara så inihelvete egotrippad att man skaffar sig motorcykelåkning som nöje, när jorden håller på att gå under av astma från alla avgaser. Det är väl en sak om man gör det i tjänsten. Men för nöjes skull, förstöra jordklotet. Helt empatilöst."

1. Ja, vafan tar du på dig bältet i bilen för?

2. Hur dum är inte du då som åker ensam i din 3 ton tunga volvo v70 som drar 1,3 liter/milen stadskörning?

Så jävla TRÖÖÖÖG!

PRECIS vad jag tänkte!

snubben har nog inte fått ligga på länge och vågar nog inte åka hoj själv heller. tragiska jävla människa.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept