Hata motorcyklister!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
Vilken tur att ´mina grannar är tvärtom, dom ör så förstående så. Tom att dom gör :tummenupp . En gammal gubbe hojtade till mig från balkongen när jag ställde hojen på trottoaren.

" Du grabben kör in hojen i garaget, den där pjäsen måste du vara rädd om! De ä fina grejer det där!

Skönt att de finns gammla stofiler som gillar oss:yoparty

Ang en sporthojsfest i Värnamo så är det ju givet :)

Tolf

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Vi ska nog kunna fixa en hojfest här till sommaren! Det hade varit trevligt.
Har nog aldrig varit någon stor häromkring.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tack, jag visste inte att han åkte hoj, men nu cementerades min bild av motorcyklister ytterligare. :D

Jo, han gillar sådana där amerikanska maskiner som kräver njurbälte... du vet säkert vilka jag menar. ;) :gnissla
Det är i alla fall vad jag läst i nån intervju... har för mig att han t.o.m körde sin egen hoj i T2.

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Tyckte att texten verkade lite väl hetsig. Som vanligt Men svaret fanns ju på myspace "Sysselsättning: Journalist". Om man ska följa hans exempel och dra alla över en gräns så är texten rejält saltad eller rent utav lögn för att få folk att läsa skiten och skapa debatt. Han har ju uppenbarligen lyckats. :Bugar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vi ska nog kunna fixa en hojfest här till sommaren! Det hade varit trevligt.
Har nog aldrig varit någon stor häromkring.
Förutom "Bike meet" (Hillerstorp), "Hondadagarna" (Marieholm), Novemberkåsan i Skillingaryd och lite tävlingar i Anderstorp så har det nog aldrig varit något stort i trakten av Värnamo.

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Förutom "Bike meet" (Hillerstorp), "Hondadagarna" (Marieholm), Novemberkåsan i Skillingaryd och lite tävlingar i Anderstorp så har det nog aldrig varit något stort i trakten av Värnamo.

Oj nu blev det lite fel. Nog för att vi har haft en del arrangemang.
Men nu menade jag typ träffas hos någon, köra en runda. Åka nånstans där man kan campa, ta ett par öl och ha det allmänt trevligt.:tummenupp

J.F

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
FZ6-N
Undrar vem den hatade hojåkaren i Värnamo är för så himla många är vi ju inte:tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag kan förstå snubben, faktiskt!

Jag skulle gladeligen införa skottpengar på Martin Timelltypen.
Ni vet, den där snubben vars hus är ett evinnerligt jävla renoverings/ombyggnadsobjekt som måste konstantfixas all ledig tid.

Jag tror inte jag satt i min egen trädgård 5 timmar förra sommaren, det var byggsågar, spikpistoler, slagborrmaskiner, skruvdragare och min absoluta favorit stenkapar som ylade mellan 06:30 till 23:30 varenda jävla dag.

Snillet som la stenplattor hade med NASA's superdator till hjälp lagt ett mönster så komplicerat att varenda stenjävel behövde kapas till på minst tre sidor.

Jag kan som sagt ha förståelse för att inte alla njuter av ljuden från sina grannars hobby.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Var det inte bevisat att motorcycklister i allmänhet är lite smartare än andra människor?

Vet inte riktigt. Det är enligt någon källa 20 gånger större risk att dö på motorcykel än i bil. Och ändå ger vi oss ut, sommar efter sommar, nära vänner omkommer, men vi fortsätter ändå, låter inte så smart egentligen.

Men det är inte alltid så jävla roligt att vara smart :rolleyes: :hihi

JAKE

Dr:JaKe
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 Kawasaki zx7-R Ducati Monster 900 Ducati monster 800 Yamaha XT 600 KTM 660 Suzuki T250R CF Moto 625 Yamaha SR500
hahah! jag går av!:rofl är det inte ljuddämparatrapp så e det spikpickan, eller ungdjävlar som spelar landhockey på gatan eller screamergrannen som gökar så tavlorna ramlar ner!....mera mera! haha

Wize

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
07 KTM
Killen är smart! Väldig smart!

Han skriver några välriktade rader på en blogg. Han skriver mycket välformulerat och med en bra underton.. Journalist helt säkert!

Vad vill han med texten? Kanske få en (än så länge) 5sidor lång tråd på ett forum där folk idiotförklarar honom för en blogtext..

jag tror helt säkert att dagen han får syn på denna tråd kommer han att läsa tråden med ett brett flin på sina läppar och tänka på sin överskrift "Korkad människotyp 1" :arsele

Bloggen är förövrigt väldigt vass!

RudaWorks

bonehead
Gick med
19 Dec 2005
Hoj
Honda cbr 929 -01
låt oss påminna oss om att samma person har en personlighetsklyning utan dess like:

"Man såg flera stycken pappor som var ute och rullade barnvagn, vilket gladde mig. Man ser dem ju aldrig annars. Och det är något oemotståndligt vackert över att se en man i armlös t-shirt, deffade överarmar och hårdrockstatueringar, köra omkring med minstningen på stan, även om det bara är temporärt medan mamman är inne i någon affär och utnyttjar tjejkvällsrabbatterna."

"Ända sedan Dressman kom har jag haft en svag känsla av att det finns någon slags homosexuellt anslag i bilderna. Men ändå alltid avfärdat hypotesen för att Dressman är ju så mycket mainstreamheterogubbe det går att bli."

". Enligt detta är jag 53 % gay.
Jag blev mycket nöjd med det resultatet. Mitt emellan de två stora livsstilsströmningarna i vår tid. Det borde innebära ett hyfsat öppet sinne.
Sedan en självkritisk reflektion: är det inte lite väl symptomatiskt för hela min personlighet. Alltid i mitten. Aldrig utstickande på något sätt. Alltid något för alla att tycka lite halvljummet bra om.
"

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...