Hata motorcyklister!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Ha, det där var väl inget jämfört med gamla hederliga RAGNHILD!!! :D

Och för er som ännu inte var torra bakom örat vid denna tidpunkt då RAGNHILD på en sommar blev den mest hatade personen bland inte bara sveriges motorcyklister utan också väl spridda skurar utomlands kan jag säga att INGEN slår henne än så länge!

Litet ledord: Anderstorp VM i rr minns dock inte exakt vilket år det var, såå länge sedan är det! :D

// Niklas

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ha, det där var väl inget jämfört med gamla hederliga RAGNHILD!!! :D

Och för er som ännu inte var torra bakom örat vid denna tidpunkt då RAGNHILD på en sommar blev den mest hatade personen bland inte bara sveriges motorcyklister utan också väl spridda skurar utomlands kan jag säga att INGEN slår henne än så länge!

Litet ledord: Anderstorp VM i rr minns dock inte exakt vilket år det var, såå länge sedan är det! :D

// Niklas

Det var inte den som lade ut grenar och skit på vägen utanför kafét för att sakta ned folk kanske?

Den var ju om inte annat lite vriden iaf...

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Helt underbart! We love! Är facinerande att det finns människor som ägnar så mycket tid åt att vara arga och bittra. Tycker ju lite synd om honom. Han har ju satt i system att hata, det kan ju omöjligt vara trevligt. Förstår varför hans tjej inte vill släppa till! Vilket iof kan som tidigare spekulerats vara en av anledningarna till hans bitterhet och hans funderingar kring deffade män i T-shirt=P

Vad gäller tvångssterilisering så håller jag med! Eller iaf sätta avelsförbud på vissa idioter! Tänk vilka positiva och glada yngel han producerar=P Sorgligt...

Och sen det här med att han förmodligen kör en bil som släpper ut betydligt mer, ja, troligt, eller så gör han som mina föräldrars insnöade miljö-kärring-från-kummunen granne å puttrar runt i en liten el-bil för två med texten "1kr/mil men inte så snabb" i bakrutan... ----> http://www.electrifyingtimes.com/Kewet/buddy.html

Tror nog bästa lösningen e å göra som någon sa tidigare, å skramla ihop pengar till en hoj till gubbfan så han får lite glädje i livet, har man en gång kört båge är man ju frälst! Kanske vore en god gärning!

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Helt underbart! We love! Är facinerande att det finns människor som ägnar så mycket tid åt att vara arga och bittra. Tycker ju lite synd om honom. Han har ju satt i system att hata, det kan ju omöjligt vara trevligt. Förstår varför hans tjej inte vill släppa till! Vilket iof kan som tidigare spekulerats vara en av anledningarna till hans bitterhet och hans funderingar kring deffade män i T-shirt=P

Vad gäller tvångssterilisering så håller jag med! Eller iaf sätta avelsförbud på vissa idioter! Tänk vilka positiva och glada yngel han producerar=P Sorgligt...

Och sen det här med att han förmodligen kör en bil som släpper ut betydligt mer, ja, troligt, eller så gör han som mina föräldrars insnöade miljö-kärring-från-kummunen granne å puttrar runt i en liten el-bil för två med texten "1kr/mil men inte så snabb" i bakrutan... ----> http://www.electrifyingtimes.com/Kewet/buddy.html

Tror nog bästa lösningen e å göra som någon sa tidigare, å skramla ihop pengar till en hoj till gubbfan så han får lite glädje i livet, har man en gång kört båge är man ju frälst! Kanske vore en god gärning!

100 spänn på att du har Blogg Becc! :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det där med att dra på sig en svettig läderoverall har Jag heller inte fattat poängen med.

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
Sporthojsfest i Värnamo låter gött :tummenupp

Synd bara att jag inte har ett högljutt slipon ännu :gnissla

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Lite gnällig verkar han ju. Men har grannen ett "GP blås" så kan jag förstå hans frustration. Finns ingen som helst poäng med att ha en hoj som låter 120 DB. De som har det har ju sällan någon förståelse för andra människor.

\Masonit

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
HAhaha, skön lirare!
Kommer ihåg när man körde i värnamo o gubbarna vifta med näven när man kom på söndag med KTMen med HXC "atrapp" Värnamo in a nutshell

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
du kan sätta in pengarna på mitt konto=P

blogg är ju patetiskt.
"Jag skriver dagbok, så lägger jag ut den på nätet så alla kan läsa om hur synd det är om mig...."

eller blondinbellafasoner: "jag jag jag, smink smink smink, jag vet allt jag e så jävla smart och jag vågar inte va med i debatt för där hinner jag inte tänka tre timmar innan jag skriver en mening efter att jag kollat vad det är vi pratar om på wikipedia...."

Är du äkta? :Bugar

Jag lärde mig kastrera katter när jag praktiserade hos en veterinär i Finland, ska vi styra upp något?:yoparty

Kan du ge dig fan på! Ge mig ditt mob-nr, msn och ett par bilder på dig själv så hör jag av mig.

Dajen

Medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
Suzuki Bobber
du kan sätta in pengarna på mitt konto=P

blogg är ju patetiskt.
"Jag skriver dagbok, så lägger jag ut den på nätet så alla kan läsa om hur synd det är om mig...."

eller blondinbellafasoner: "jag jag jag, smink smink smink, jag vet allt jag e så jävla smart och jag vågar inte va med i debatt för där hinner jag inte tänka tre timmar innan jag skriver en mening efter att jag kollat vad det är vi pratar om på wikipedia...."

HAHAHAHA.. klockrent :tummenupp

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Är du äkta? :Bugar

Kan du ge dig fan på! Ge mig ditt mob-nr, msn och ett par bilder på dig själv så hör jag av mig.

Hahahhaaa!!! YES du blev den första som torrjucka mot henne... Go ahead guys, fritt fram för resten nu :D

Enjoy Beccbums :)

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Värnamo-mannen hade en retorik, språkbruk och upplägg som mycket påminner om Markus sätt att skriva tycker jag. Väldigt likt. Just den schvungfulla slutklämmen med ett antal tokroliga punkter som pekar ut framtida "lösningar" är karaktäristisk.

Annars hade väl Värnamo ganska rätt i de mesta, jag känner inte till några större tänkare/ledare som åkt hoj. Skulle vara Che på sin Norton isf.

Kafka åkte hoj rätt mkt har jag för mig och han tänkte väl en del...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad hände? Det diskuterades gnällig Värnamo-bo, och nu helt plötsligt pratar vi Blondinbella-blogg? :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar