Hata motorcyklister!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Westerlund

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda CBR 900 -93
Som en pappa som jag är så kan jag förstå en sak, och det är den biten när han har lagt sina barn.
Det andra är bara skrattretande. Ha det!

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Som en pappa som jag är så kan jag förstå en sak, och det är den biten när han har lagt sina barn.
Det andra är bara skrattretande. Ha det!
Jag har tre barn men ingen av dem vaknar av att någon dundrar förbi utanför, det har nog aldrig hänt :va
Mina barn kanske sover väldigt djupt :rolleyes:

Jag är med på träffen också... med reservation för att jag inte vet när den kommer att bli. Skriver in mig "på listan" senare :tummenupp

Starby

de ba gasa
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Honda CBR 600RR
Undrar vem den hatade hojåkaren i Värnamo är för så himla många är vi ju inte:tummenupp

hahaha!:rofl så jävla sköön! han kan inte ha en särskilt spännade vardag..man måste ju hitta nåt att sysselsätta sig med..gnälla kanske funkar:rofl

Ja Jacke lilla...vem kan det vara...som har sin synnerligen högljuda hoj MITT i ett tyst litet villaområde...:fakta ;)

Popcorn

På sidan
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Italiensk Scooter och Spansk Enduro
"Har inte tid att blogga nu. Den där skvallerspalten jag kör i tidningen tar all kreativitet. Men jag återkommer när jag är färdig med den roman jag håller på med också. Då blir det mer tid.Planerar ett nytt grepp på bloggen. Vi får se hur det blir med det."

Han var visst journalist. All "kreativitet"? Det är ju väldigt kreativt att titta ut genom fönstret och klaga på första bästa -vad som helst- han ser. :tummenupp

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Han kallar sig Tomas Gotj men heter annat, ...

Nu måste ni nog lugna ner er en aning grabbs & girls. Inte för att jag är moderator men förtal är faktiskt olagligt. Att tycka till och på ett öppet forum skriva vad man tycke roch tänker är en sak men att med bild och eller andra uppgifter som gör att det går att identifiera en person är till att gå lite för långt kan jag tycka så dämpa er en aning så slipper ni/vi problem!

Mvh!
// Niklas

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
He he..känner igen detta....Killen är frustrerad...Kärringen börjar bli slapp och sliten. Jobbet är uselt betalt och i dessa tider dessutom osäkert. Han jobbar och sliter hela dagen men ser inte ett öre av sina pengar. Kärringen tar ju hand om de och det han får för en heltid på något trist skitjobb är bara det mest nödvändiga i livet. Kärringen vill inte släppa till längre och när hon väl gör det...ja då anstränger han sig för att tänka på de där 20 åringar han såg på en teen site när han kunde porrsurfa under en stulen stund. Ungarna skriker och slukar pengar som aldrig verkar räcka till helt och ska hämtas och lämnas och det ska fixas i huset och städas....Han sliter hela dagen och vill spy på sin chef...och när han väl kommer hem möts han av kärringens "kan du bära ut soprorna" istället för en kall bärs och en avsugning. En gång var han också en av oss...men någonstans på vägn tog livet allt det roliga ifrån honom och han var för svag för att slita tillbaks det. Nu är den gamla, fula gräsklipparen det närmaste han kommer sin gamla passion dvs motorcyklar och kärringen med brösten som börjar hänga det närmaste han kommer sina gamla erövringar....fast han själv har varken tid, ork eller motivation att träna 5 ggr i veckan och bry sig om vad han stoppar i sig...så de brudar han EGENTLIGEN skulle vilja ha stirrar bara på honom med tom blick....från datorns skärm.

Så ser han sin förhatliga granne som hela tiden tycks leka ! Vilket svin...han tror att livet är en lekstuga. "Varför får den jäveln sova ut på morgonen och inte jag ?" tänker malkontenten. Dessutom tycks han släpat hem en 20 årig flickvän...och springer gör han ofta den jäveln. På helgerna lastar han sin blåa leksaksbil med fet avgasrör och försvinner med en bräda på taket. Har den jävla liraren ett ställe norrut där han klämmer bräda och dricker bärs på kvällarna med sin lilla tjej istället för att tjafsa med frugan som släppe taget om sig själv och kämpa med gräsklipparen som inte startar ? "Varför kan inte den jävla grannen med sina 3 hojar ha ett lika jävligt och trist skitliv som jag har" tänker malkontenten. Varför kan inte han som jag köra en trist jävla bil och ha en trist kärring ? Varför måste han strö salt i mina ögon med sina hojar och sin roliga bil som den söta flickvännen sitter i....hon kunde ju för helvete vara min dotter...

Varför njuter den jäveln av livet medan jag inte kan unna mig samma sak ??

Jag har också haft en sådan granne he he...

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Nu måste ni nog lugna ner er en aning grabbs & girls. Inte för att jag är moderator men förtal är faktiskt olagligt. Att tycka till och på ett öppet forum skriva vad man tycke roch tänker är en sak men att med bild och eller andra uppgifter som gör att det går att identifiera en person är till att gå lite för långt kan jag tycka så dämpa er en aning så slipper ni/vi problem!

Mvh!
// Niklas

Förtal? Vad snackar du om? Har han lagt upp bilder på sig själv på "Myface" så får han väl fan skylla sig själv om man kan indentifiera han!!!

Str3 R

Guest

Mvh!
// Niklas
Förlåt, jag rycktes med. Ska inte göra så igen. :krama

Kneedrag

Guest
Någon får ju ta om maila honom om tråden här ha ha :rofl

han ska ju ha rätt o försvara sig:rofl

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Han ser ut som Lenin.

eller Alexander Bard. Det kanske är Leninn. eller Alexander Bard.

Last edited:

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Förtal? Vad snackar du om? Har han lagt upp bilder på sig själv på "Myface" så får han väl fan skylla sig själv om man kan indentifiera han!!!

Sorry men det funkar inte riktigt så! Man får lägga upp bilder på sig själv och man får ha synpunkter och utrycka dem i skrift så länge det inte är personliga påhopp (yttrandefrihet du vet).

Uppfattas det som kränkande av den det berör KAN det anses som förtal!

// Niklas

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Sorry men det funkar inte riktigt så! Man får lägga upp bilder på sig själv och man får ha synpunkter och utrycka dem i skrift så länge det inte är personliga påhopp (yttrandefrihet du vet).

// Niklas

Yeah yeah yeah...förtal hit och förtal dit.Polisen har inget annat för sig än att ta emot förtalsanmälan från en Birro wannabe..:Fuck him. eh he

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

// Niklas

Hmmm....*kliar i huvet* :va visste inte att det fanns en lag som förbjuder personliga påhopp? Trodde att man hade yttrandefrihet även om det va personligt. :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hmmm....*kliar i huvet* :va visste inte att det fanns en lag som förbjuder personliga påhopp? Trodde att man hade yttrandefrihet även om det va personligt. :hihi

Då har du lärt dig nåt nytt nu då.
Yttrandefrihet betyder inte att man får kränka individer hur som helst.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då har du lärt dig nåt nytt nu då.
Yttrandefrihet betyder inte att man får kränka individer hur som helst.

Sa jag det? Men det lär ju inte direkt vara olagligt att gå till personangrepp för det. Det hela beror nog mer på VAD man säger. Annars skulle väl polisanmälningarna hagla som småspik.

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Sa jag det? Men det lär ju inte direkt vara olagligt att gå till personangrepp för det. Det hela beror nog mer på VAD man säger. Annars skulle väl polisanmälningarna hagla som småspik.

Rätt, men det behöver ju inte innebära att man medvetet gör det ändå, eller?

// Niklas

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...