Westerlund
Ny medlem
Som en pappa som jag är så kan jag förstå en sak, och det är den biten när han har lagt sina barn.
Det andra är bara skrattretande. Ha det!
Jag har tre barn men ingen av dem vaknar av att någon dundrar förbi utanför, det har nog aldrig häntSom en pappa som jag är så kan jag förstå en sak, och det är den biten när han har lagt sina barn.
Undrar vem den hatade hojåkaren i Värnamo är för så himla många är vi ju inte
Nash. = fem tecken.
Han kallar sig Tomas Gotj men heter annat, ...
Nu måste ni nog lugna ner er en aning grabbs & girls. Inte för att jag är moderator men förtal är faktiskt olagligt. Att tycka till och på ett öppet forum skriva vad man tycke roch tänker är en sak men att med bild och eller andra uppgifter som gör att det går att identifiera en person är till att gå lite för långt kan jag tycka så dämpa er en aning så slipper ni/vi problem!
Mvh!
// Niklas
Förlåt, jag rycktes med. Ska inte göra så igen.Nu måste ni nog lugna ner er en aning grabbs & girls. Inte för att jag är moderator men förtal är faktiskt olagligt. Att tycka till och på ett öppet forum skriva vad man tycke roch tänker är en sak men att med bild och eller andra uppgifter som gör att det går att identifiera en person är till att gå lite för långt kan jag tycka så dämpa er en aning så slipper ni/vi problem!
Mvh!
// Niklas
Förtal? Vad snackar du om? Har han lagt upp bilder på sig själv på "Myface" så får han väl fan skylla sig själv om man kan indentifiera han!!!
Sorry men det funkar inte riktigt så! Man får lägga upp bilder på sig själv och man får ha synpunkter och utrycka dem i skrift så länge det inte är personliga påhopp (yttrandefrihet du vet).
Uppfattas det som kränkande av den det berör KAN det anses som förtal!
// Niklas
Sorry men det funkar inte riktigt så! Man får lägga upp bilder på sig själv och man får ha synpunkter och utrycka dem i skrift så länge det inte är personliga påhopp (yttrandefrihet du vet).
Uppfattas det som kränkande av den det berör KAN det anses som förtal!
// Niklas
Hmmm....*kliar i huvet* visste inte att det fanns en lag som förbjuder personliga påhopp? Trodde att man hade yttrandefrihet även om det va personligt.
Då har du lärt dig nåt nytt nu då.
Yttrandefrihet betyder inte att man får kränka individer hur som helst.
Sa jag det? Men det lär ju inte direkt vara olagligt att gå till personangrepp för det. Det hela beror nog mer på VAD man säger. Annars skulle väl polisanmälningarna hagla som småspik.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|