-Jolly- skrev:2371957Tjenare! Jag glömde ju att ladda upp dessa från vår sammankomst förra onsdagen. 9st Busor vart det (och fort gick det mellan åt).
//John
Amän det e ju strålande....
//W
-Jolly- skrev:2371957Tjenare! Jag glömde ju att ladda upp dessa från vår sammankomst förra onsdagen. 9st Busor vart det (och fort gick det mellan åt).
//John
Hulkomania skrev:2371600Jag kör med DB, provade aldrig med org ens... satte på DB så fort jag plockat ut hojen. Funkar hur bra som helst
Ska sägas också att hjälmen har en väldigt stor betydelse!
Kan starkt rekommendera SHOEI Z-ONE!
Både jag och tjejen köpte oss en var sin på BIKE-dagarna ifjol.
Ett tips är att köp en storlek mindre än vad som känns bekvämt där och då.
För mig kändes M tight och passformen perfekt men av erfarenhet så sätter sig en hjälm ganska rejält!
Slutade med en S alltså, gjorde duktigt ont i början vid påtagande och RIKTIGT JÄVLA ont vid avtagande!
Men nu efteråt när hjälmen satt sig och format sig efter mitt huvud ångrar jag mig inte en sekund, sitter totalt klockrent!
Inga vibrationer överhuvudtaget och bilden är glasklar även vid riktigt höga farter
Köpte mitt här http://www.tts-performance.com/Ukiwaza skrev:2372825Har du nån adress där man kan köpa DB?
DanL skrev:2377241Funderar på en drevning i vinter för att få lite mer klipp i Hayabusan.
Nån som har nåt förslag på antal kugg fram/bak,kedjelängd?
Tack på förhand.
J.J skrev:2377356Ett kugg mindre fram gjorde hojen betydligt roligare enligt mitt tycke iallafall !!
DanL skrev:2377368Räckte det att justera bakhjulet eller var du tvungen att korta kedjan?
DanL skrev:2377368Räckte det att justera bakhjulet eller var du tvungen att korta kedjan?
DanL skrev:2377804Ok,tackar för svaren!
Ska börja med att gå ner en kugg fram så får jag känna vad det gör.
Peter lots skrev:237820217 orginal
mini_busa skrev:2380505Är det den enda träffen nu innan säsongen e över eller är där fler......är ju ganska långt, helsingborg va närmre men den visste jag inte om......
Inga fler?
PS. Letar vita blinkers å vitt bakljus....någon?
Mini_busa
Morsning. Vi håller på och skruvar för fullt, men jag har sett att en stake har gått av och gjort rent hus.rocketer skrev:2378442Hur går det för dig med motorn - hörde det tråkiga raset tidigare - har ni skruvat isär allt redan och sett skadorna?//R
Ja det var ett djävla mörker. Men jag köper en fabriksny motor från USA, och plockar i andra stakar och lite andra förstärkningsåtgärder. Träffen i september missar jag tyvärr, men jag satsar på vårträffen.Kuazimudo skrev:2378475Fan,. Vad tråkigt Peter de där med din motor som det blev hål i, Tror du att du kommer till Hayabusa-Träffen i Linköping den 1,2,3 - September Skriv vad du behöver för grejer till din Motor så får vi se om vi kan jaga ihop grejerna du fattas. Mvh-Pelle
Peter lots skrev:2382379Morsning. Vi håller på och skruvar för fullt, men jag har sett att en stake har gått av och gjort rent hus.
Ja det var ett djävla mörker. Men jag köper en fabriksny motor från USA, och plockar i andra stakar och lite andra förstärkningsåtgärder. Träffen i september missar jag tyvärr, men jag satsar på vårträffen.
Men för att återkomma till raset, så blev det nästan speedway på E4an, bakhjulet låste sig i 150 vid en omkörning.
Peter lots skrev:2382379Morsning. Vi håller på och skruvar för fullt, men jag har sett att en stake har gått av och gjort rent hus.
Ja det var ett djävla mörker. Men jag köper en fabriksny motor från USA, och plockar i andra stakar och lite andra förstärkningsåtgärder. Träffen i september missar jag tyvärr, men jag satsar på vårträffen.
Men för att återkomma till raset, så blev det nästan speedway på E4an, bakhjulet låste sig i 150 vid en omkörning.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|