Jag kan heller inte fatta denna otroligt dåliga "sporthoj. com" mentaliteten som dyker upp lite här och där
Jag håller med dig, ett jävla gnäll imellanåt!
Håller man på med specialgrejer och behöver hjälp imellanåt, behöver proffshjälp utav någon, så har ju PROFFSET "hjälpen" säkert många kunder, trogna kunder, kunniga kunder, gnälliga kunder, nya kunder, fasta kunder, bra betalande kunder och kunder som ej betalat!
Är det proffset levebröd, så jobbar han säkert sina modiga 40 timmar i veckan. Behöver andas på helgen. Kommer stamkund in och behöver hjälp akkut får man nog räkna med att man som ny kund flyttas tillbaka i kön ett hack, de är bara att ligga i och skapa sig ett gott kundryckte ochså!
Under mina år i dragracingen där våra leverantörer var verksamma i USA var det inte enkelt att få hjälp utav "proffsen", som liten kund blev man ofta flyttad ett hack bakåt när det stora Race-Teamen ordrade lite akutgrejer. I Skandinavien var det då viktigt att finna en kontakt i USA som hjälpte flera utav oss och på så sätt blev en större kund än vi själva kunde bli.
Efter några år i branschen blev man en etablerad kund och fick sin ranking höjd i kundregistren!
Så det är bara att gilla läget och ha med det i sin planerig! Så får man svära för sig själv lite i garaget. Toyman.
Själv e bäste dräng??? Tror inte alltid på det!